PIPO
Membru-
Content count
6 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3 NeutralAbout PIPO
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Bcuresti
- Auto VOLVO S60 D5
- Fabricatie 2005
-
i love VOLVO liked a post in a topic: Frana de mana
-
Andu G liked a post in a topic: Frana de mana
-
ValiU, nu inteleg de ce te-ai "infierbantat" asa. Nu vreau sa fiu inteles gresit, iubesc masina asta. Daca citesti mai atent postarea mea anterioara,o sa vezi ca sunt la al 2-lea S60. Si ca sa fiu mai precis( si probabil spre mirarea lui Heimdallr) am vandut primul meu S60 (model 2001) si mi-am luat tot un S60 (2005) si amandoua sunt cu D5. Deci nu cred ca e cazul sa ma faci "carcotas de marca" si NEsustinator de Volvo. Nu inteleg... daca postam pe forumul asta trebuie sa ridicam in slavi marca Volvo si sa fim neconditionat sustinatorii ei? Nu am facut decat sa-mi exprim opinia si ingrijorarea cu privire la faptul ca sunt multe defecte care se dovedesc a fi "bube de constructie"( adica defecte care apar in general la un anumit model sau motor).Si crede-ma ca sunt multe si nu pot fi catalogate ca "intretinere"( in opinia mea, repet). Este frustrant ca sunt asa de multe la o masina care are un pret mare de achizitie(noua sau sh) si ca sunt atat de costisitoare, chiar exagerat de costisitoare uneori. Daca am citit corect km. Volvo-ului tau , te asigur ca de-acum incolo o sa ai problemele cu adevarat costisitoare. Mai vorbim peste vreo 50000 km. Cu privire la comparatia cu Skoda( i-mi pare rau ,dar nu pot sa ma abtin) chiar nu o inteleg. Este o masina de 3 ori mai ieftina decat Volvo si reparatiile sunt la cel mult jumatate din pretul pentru Volvo. In al 2-lea rand ,eu spun ca aici chiar n-ai nimerit-o, am condus 2 masini de firma Skoda(o Fabia si o Octavia) timp de vreo 3 ani si pot sa-ti spun ca pot fi catalogate in multe feluri (urate, puturoase, "moartea pasiunii",etc. si nu neaparat in opinia mea) dar in nici-un caz ca fiind nefiabile sau costisitoare. Te asigur ca nici eu ,nici colegii mei nu am schimbat vreodata volanta, nu am schimbat radiatorul de la intercooler, nu am schimbat ambreiajul, nu am schimbat "sute" de tampoane la motor, nu s-a stricat niciodata vreo goarna de la alarma, etc., daca intelegi ce vreau sa-ti spun. Eu numai pe cele enumerate mai sus am dat vreo 4000 euro( si nu la Primus) la S60-ul meu. Cu toate astea nu o sa-mi iau niciodata Skoda in detrimentul Volvo. Ok, i-mi cer si eu scuze daca am suparat pe cineva, mai ales ca sunt mai nou pe acest forum, dar sunt umpic nervos ca astazi am facut plinul( 350 lei) si am constatat ca mi-a cam crescut si consumul. I LOVE VOLVO si in special D5.
-
Interesant. "Tije reglabile"- o sa tin minte pentru data viitoare cand ma duc la service. Ei mi-au spus bineinteles ca e vorba de cablu care trebuie inlocuit.Probabil dupa o perioada i-mi spuneau ca trebuie si discurile, apoi sabotii, s.a.m.d. La mine frina nu mai tine decat trasa cu putere la maxim. Ideea e ca si la fostul S60 am avut problema asta.Vad ca si frina de mana este o "buba" la masina asta. Cam multe "bube des intalnite"(vorba unui mecanic de la Volvo) sunt la S60 ,daca e sa ma intrebati pe mine.
-
Salut. Pentru ce ai scris tu ca i-ti doresti, eu ti-as recomanda S60-ul cu noul motor D2 pe motorina 1,6L si 115 cai. Sa stii ca l-am condus si am ramas foarte placut impresionat de prestantele masinii atat in oras cat si afara.Cei 115 caluti i-si fac treaba incredibil de bine si motorul se tureaza foarte frumos, ai impresia ca conduci o benzinara de 2 L. Stiu ca poate suna "ciudat" sa-ti iei un Volvo S60 de 1,6 L si intradevar nu o sa ai parte de cuplul enorm si soundul clasicului D5 2,4L , dar din punctul meu de vedere si pentru ceea ce vrei tu de la masina, acesta este un model chiar foarte reusit. Problema e ca ar mai trebui sa pui vreo 3000 euro peste cei 25000 care i-ai mentionat. Dar,totodata, i-ti recomand sa-ti arunci o privire si asupra noului model V40,care cu acelasi motor D2 ar trebui sa nu fie mai scump de 25000 si s-ar putea sa fie si mai sprinten gandindu-ma ca trebuie sa fie si ceva mai usor. Consumul acestui motor nu o sa-ti depaseasca niciodata 5% in afara daca mergi cu viteza pe care ai mentionat-o. Un alt motiv pentru care ti-am recomandat modelele de mai sus este si faptul ca vad ca ai un Logan in prezent si un motor mai mare de 2 litri ti-ar putea pune serioase probleme pe serpentinele pe care le mentionai din cauza cuplului enorm si mai ales ca ai spus ca nu vrei o "automata".Dupa Logan, ar fi ca si cand te-ai urca pe o "racheta", asta bineinteles pentru o perioada,pana cand ai invata sa stapanesti motorul. Dar, astea sunt doar parerile mele, pana la urma tu decizi si poate cineva i-ti va da si ceva sfaturi despre "benzinare"( eu unul nu am condus nici-un Volvo pe benzina). Pana la urma VOLVO sa fie!! Scuze, postarea anterioara a fost ca raspuns pentru CRISTIAN BUCUR.
-
Salut. Si eu am aceeasi problema cu "goarna" de la sistemul de alarma. Habarnuaveam, dar m-am dus la service(Volvo) fiindca mi-a aparut in bord "Alarm System Service Required" si acolo mi-au spus ca este goarna, dar care nu poate fi schimbata decat cu tot cu circuitul,etc,etc. Costa peste 1000 de lei asa ca m-am lasat pagubas.Deasemenea mi-au spus ca este o problema des intalnita la Volvo S60 si vad ca intradevar au dreptate. Sa stiti ca am incercat si la alte service-uri si mi-au spus acelasi lucru. Chestia cu "testarea" cu butonul de panica nu cred ca are legatura ,fiindca ala da comanda la goarna de la claxon(si la mine functioneaza foarte bine) si plus ca inteleg ca tu nu ai acel buton pe telecomanda. Ce mi se pare curios in cazul tau, este ca nu-ti apare in bord mesajul "Alarm System .....", ceea ce poate insemna ca nu este totusi o problema atat de grava si poate este doar vreun contact, dar i-ti recomand sa te duci la un service sau un electronist auto priceput.
-
Merci Midnight C.! M-am mai linistit. Dar stie cineva daca si la alte reprezentante Volvo se intampla la fel? Cei de la Brasov mi-au spus ceva de genul ca Volvo nu mai are "contract de colaborare" cu Castrol. N-am inteles daca numai cei din Brasov sau in toata tara. Este ciudat fiindca si in cartea masinii scrie ca Volvo recomanda Castrol.
-
Salut. A folosit cineva pana acum Repsol ? Mie asta mi-au pus ultima data la Volvo-Brasov. Mi-au spus ca e cel putin la fel de bun ca si Castrol pe care ei nu-l mai folosesc deloc. Sincer, nici nu stiam ca exista Repsol si pentru autoturisme si am fost umpic ingrijorat, dar dupa 10000 km vad ca aproape nu mai consuma deloc ulei si motorul se comporta foarte bine.