Bodo

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

1 Follower

About Bodo

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 11/25/1983

Profile Information

  • Locatie Madrid
  • Auto Volvo S40 2.0T
  • Fabricatie 1999

Recent Profile Visitors

1,242 profile views
  1. Suntem in asteptare,astept si eu raspunsul sa vad....ma apuc s-au nu )
  2. Hristos a inviat,ma bucur ca iti este de folos si e am luat mufa de pe alta masina cu scopul de a monta pe a mea (am luat mufa sa vad care cum vin pinii montati ) dar cum timpul nu mi.a permis am tot amanat.Eu am bordul fara display,o sa incerc sa pun doar display-ul sa vad daca merge asa,sper sa nu fiu nevoit sa schimb bordul intreg.Cand termini lasa-mi si mie un mesaj te rog.
  3. Salut poate iti foloseste la ceva,firele care nu sunt taiate ajung la butonul de info center.
  4. Inca nu,vin de la munca tarziu si nu am avut timp.O sa va tin la curent.
  5. Multam pentru pont!!!
  6. Am uitat sa mentionez,da miroase a benzina.Regulatorul de presiune e asta?
  7. Salutare tuturor,am si eu o problema cu volvetele meu poate ma ajuta cineva cu un sfat. Am un s 40 2.0 T benzina ,anul ´99 motor B4204T2 problema e ca,la prima pornire sta cam 5,6 secunde sa porneasca.....intr-un final porneste,daca il opresc si ii dau iar la cheie o ia imediat la sfert....problema e daca il las oprit 10...15 minute porneste iarasi greu. Ce poate sa fie??? Multumesc,o seara placuta sa aveti !!!
  8. daca ai instalatia trasa trebuie sa fie langa proiector, de pe partea soferului iar cablul de alimentare este legat cu banda dupa cum se vede in poza.
  9. In partea de sus am un o multime de fire ce traverseaza bordul care sunt infasurate in aceea protectie de panza,iar acest cabul este o ramificatie din acele cabluri si pare sa vina dinspre stanga (bord).
  10. Salutare,am un Volvo S40 2.0 T din 08/1999 motor B4204 t2 si m-am apucat sa caut in bord in spatele casetofonului aceea mufa care se supune ca este pentru infocenter,in speranta ca o sa pot face legaturile pentru calculator de bord.Spre dezamagirea mea nu am gasit mufa alba care ar trebuii sa fie acolo asa cum am vazut in alte poze,in schimb am gasit alta mufa care habar nu am ce este. Are cineva habar la ce foloseste aceasta mufa verde, s-au mufele pentru infocenter difera de anii de fabricatie,tin sa mentionez ca suportul si mufa pentru senzorul de temperatura exterior le am. Aici va las cateva sa vedeti desre ce e vorba,astept parerile voastre. O zi buna!
  11. Salut ,nu stiu nimic despre siguranta dar odata ce prinzi trucul nu o sa ti se para chiar asa greu. Bafta,spor la treaba !
  12. Dupa cum am promis ca o sa pun cateva poze cu husele montate pe scaune,masina mea arata ceva de genul. Acum imi mai ramane sa fac banchetele din spate. O zi buna!!!
  13. Salut ! Daca vrei sa scoti tapiteria de pe fata prima data trebuie sa scoti tetiera,pipaie scaunul pe spate cu aratatoarele o sa simti 2 gauri cam la o palma in jos pe linie cu piciorusele de la tetiera.... apesi pe ele dar indicat ar fi sa mai ai ce cineva sa traga de tetiera sa nu te chinui .In partea stanga roata care pliaza spatarul iasa pur si simplu tragand de ea,in schimb cea din dreapta de la tensionare lombara nu am reusit sa o scot,dar cum husa este destul de flexibila bagi o surubelnita intre roata si husta cautand marginea husei ( e decupata in forma de cerc) si o scoti dintr-o parte usor usor pana iasa.Spatarul in partea din spate jos de tot are fermoar,il desfaci si incepi sa ridici husa pana o sa ajungi la nivelul buzunarului acolo o sa intalnesti o tija metalica bagata printr-o panza,aceea tija este prinsa de scaun cu niste inele metalice de niste ´sarme´ ce traverseaza buretele scaunului 3 la numar daca nu ma insel.O sa ai nevoie de un patent cu varf ascutit sa-l bagi pe inele si desfaci patentul pentru a deschide inelele (pe parte din fata o sa ai 2 tije).Pentru partea de sezut trebuie sa demontez plasticul din partea exterioara a scaunul,unde iasa centura capacul acela iasa daca tragi de el in sus s-au in partea stanga nu-mi mai aduc aminte si in spatele lui ai un surub,apoi scoti clapetele de reglaj de inaltime si dupa prima clapeta o sa mai vezi un surub ce tine plasticul prins de scaun,il scoti si pe ala .Odata scoase suruburile poti sa indepartezi plasticul,nu de tot ca-l tine centura.Pe lateralele scaunului daca ridici marginea husei o sa intalnesti cate o tija pe fiecare parte,exact unde face curba scaunul spre buzunarul din fata o sa ai pe fiecare parte 2 inele metalice care de data asta sunt prinse de scheletul scaunului si husa,acelasi lucru se intampla si in partea din fata a scaunului.Partea ce grea acum vine,de ce zic asta o sa trebuiasca sa stai cu capul in jos sa desfaci husa ce vine prinsa in partea din spate sub scaun,partea bune e ca nu ai multe inele 4 cred.La montat nu am adoptat o metoada mai usoara de prindere,coliere de plastic. Sper ca m-am facut inteles cat mai mult posibil si nu v-am obosit ochii va doresc o duminica placuta !!!!!!!