-
Content count
64 -
Joined
-
Last visited
-
eu l-am vulcanizat , am gasit o banda de silicon la dedeman (50 ron) are 10m , rezistenta la temperatura , presiune ,ulei si am bobinat-o toata pe furtun . inca tine de cateva luni ....
-
.....senzorul de boost contact imperfect,l-am dat cu spray de contacte, MAF si IAT schimbat .am fost la dezmembrari si am luat unul de megane la fel , am pus dice-ul acolo ca sa fiu sigur ca nu da vreo eroare. rezultat, masina are mai multa viata . -dar...tremuratul s-a micsorat putin, cred ca mai este si de la batranete -am gasit optiunea de modificat ralanti dar la mine este blocat
-
Pana la urma am achizionat si eu vida dice 2014 mai ales ca nu avea nimeni in zona . In urma testarii a rezultat: 1 senzor temperartura aer IAT signal high 2 senzor admisie aer MAF signal low 3 senzor boost presure signal high am sa verific fiecare senzor cum scrie in program. N-am gasit optiunea de modificat ralanti ....
-
CRAIOVA , AM CUMPARAT SI EU DICE 2014 . TEL: 0768 88 55 61
-
am schimbat acele oringuri de la regulator si nu s-a schimbat nimic......
-
inca nu am desfacut regulatorul este prea frig , cand se incalzeste o sa-l desfac. in schimb am fost la un magazin cu piese de tractor sa ma uit de oring asemanator cu ce am vazut la tine si am luat mai multe dimensiuni pentru ca erau ieftine ,60 bani unul. dupa ce il desfac revin cu rezultatul sper ca tremuratul sa fie de acolo si sa se rezolve cu oring si curatare al regulatorului....... la multi ani!!!
-
s-ar putea sa fie potentiometrul de reglaj al turatiei..... la mine cateodata avea mers neregulat ,era de exemplu pe doi si se auzea cum crestea sau scadea turatia ventilatorului pana nu s-a mai auzit deloc si atunci am schimbat potentiometrul si a mers bine
-
eu initial am vrut sa ridic ralantiul la 800 ca mi se pare vibratul mai mic, nu asa tare ca la 750 si cateodata are momente cand franez scade turatia la 500 se ridica si oscileaza mai mult decat normal. am incercat ultimul autocom update 2014 a putut sa citeasca ceva parametrii si atat , kts-ul (bosch service) a vazut aceasta eroare dar nu poate modifica nimic tot dice-ul ramane cel care poate face tot . Nu stiu daca putea citi presiunea in rampa sau corectiile de la injectoare dar avand in vedere ca a vazut aceasta eroare si autocomul nu cred ca este mai capabil. As vrea sa fiu sigur, imi poti spune unde este si debimetrul si eventual poze cu amandoua (regulator si demimetru) pe net unde sa le vad ..... multumesc anticipipat
-
buna seara , s40,2002,85kw,diesel - eroare pe tester (bosch kts) regulator presiune combustibil , baiatul care a pus testerul spune ca este posibil sa traga aer fals pe alimentare . masina porneste bine rece,cald ,doar ca in ralanti trepideaza un pic volanul filtrul de motorina a fost schimbat de vreo 2000 km. Imi puteti spune care este acest regulator, cum arata si ce ar trebui sa verific?
-
la denivelari daca am o persoana in spate dreapta se aude un zgomot ca si cand s-ar lovi 2 bucati de fier. Am schimbat deja telescop ,arc, tendonul mic(bratul acela cu bucsi la capete numai ca la unul din ele este cu 2 urechi de prindere) ,tendonul mare pare bun. Aveti idee ce ar putea fi?
-
curea ,o rola, pompa de apa si termostat daca nu l-ai schimbat demult ,din cauza lui pentru ca a ramas blocat pe inchis am ars garnitura pana am oprito,nici eu nu-l schimbasem pana atunci si apoi am vazut ca are si el un interval recomandat la care se schimba
-
potentiometrul l-am cumparat cu 2 lei si tranzistorul 17 lei de la adelaida craiova,bine potentiometrul nu este exact ca cel original,are aceasi gaura in centru si valoarea de 5 k dar cand il asezi nu mai vine pe linutele care indica treptele ,dar isi face treaba foarte bine si nu am mai avut acele fluctuatii
-
asa am crezut si eu initial ca este de la tranzistor dar in final dupa ce l-am schimbat problema s-a rezolvat (la mine )prin inlocuirea potentiometrului de reglaj al treptelor de viteza
-
cred ca m-am exprimat gresit ma interesa sa stiu de cat imi trebuie tubulara sa desfac (tubulara torx de 8,10)