asb
Membru-
Content count
33 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
4 NeutralAbout asb
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Constanta
- Auto Volvo XC 60 D5 AWD 235 CP
- Fabricatie 2018
- Auto 2 Volvo XC 90 T8
- Fabricatie 2 2017
Recent Profile Visitors
2,547 profile views
-
prrobleme inchidere capac rezervor xc60
asb replied to paulpalaghia's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
Salutare! Avetzi idee ce se mai aude de aceasta problema, s-a mai confruntat cineva cu acest aspect?! La Ctza in reprezentantza nu se stie inca nimica.... și-am tot intrebat cel putzin odata pe luna daca sunt noutatzi, insa raspunsul este mereu același.... “când va apărea solutzia rezolvării, va vom chema de îndată la service!” Va exista oare vreo soluție de rezolvare a acestei “probleme minore” cum se spune?! Sarbatori Fericite si Un An 2019 mai sanatos si prosper! Sanatate maxima si conduceti prudent! -
asb started following XC60 D3 AWD G6 Polestar
-
prrobleme inchidere capac rezervor xc60
asb replied to paulpalaghia's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
Salutare, Domnilor! Aceeasi problema am si eu (XC60 D5 AWD MY2018).... Se pare ca exista un lot de mașini XC60/90 (MY2018) ce au aceasta problema si la care se așteaptă o scriere de soft astfel ca in cele din urma sa ne facă tuturor o “chemare in service” pentru remediere. Am inteles ca problema a fost sesizată de mai multe magazine/service-uri din țara si UE, problema fiind cunoscuta de fabricant. Cel putin aceasta este informația primită de la Exclusiv Auto (Cta), insa avem de așteptat un termen necunoscut.... Sanatate maxima si conduceti prudent! -
Salutare! Exact asa merg si eu, presiunea ajustata in funcție de încărcătură.... si cat se poate de ECO, dar..... Toate bune si s-auzim numai de bine! Sanatate tuturor si conduceți prudent!
-
asb liked a post in a topic: O nouă poveste începe
-
Salutare! Cum am specificat si in mesajul de mai sus: poate ca avem mașini diferite, condus diferit, șamd.... Revin si spun despre aceeasi mașina: XC60 D3 AWD G6 MY2012 cu Polestar facut in vara lui 2015. Daca luam topicul de la inceput, acolo aminteam consumuri ce ajungeau bine la 13 si chiar 13+ in 2013 si 2014 Poate sa confirme consumurile de mai sus si Mavu, Primus Buc, Exclusiv Cta, Dany_Dy, etc-etc Recunosc, consumul a scăzut in jurul lui 12 considerând ca 90%+ este in oraș, eu zic ca suntem in regula (relativ!). Chestii de genu’ sub 8-9 consum la 100 km, nu pot sa cred pentru acest gabarit de mașina in regim urban, dar.... poate ca realitatea este undeva la media de 10-11.... Vom vedea si achiziția noua pe unde se va afla.... pana acum 10,4 in primii 150 km parcurși (in diagrama calculatorului consumul apare intre 8 si 16.... sau chiar 20 in primii 5 km parcurși....), dar mai vedem! Chiar la preluarea mașinii noi, am intrebat despre consum si-am cerut un raspuns sincer, venind imediat astfel: “in condițiile noastre de trafic local, undeva la maxim 9/100 km”; adica, pana in 10/100 km este Ok, zic eu! Toate bune si s-auzim numai de bine! Sanatate tuturor si conduceți prudent!
-
Vicu liked a post in a topic: consum xc 60 de toate felurile
-
MMihai liked a post in a topic: consum xc 60 de toate felurile
-
Salutare! Revin dupa ceva timp cu ceva consumuri pe ruta Constanta-Istanbul-Constanta, total 1275.5 km parcurși cu 114,2 litri alimentați.... face exact 8,9533... litri pe suta de km. Aceeasi mașina (XC60 D3 AWD G6 MY2012), 4 persoane (aprox 270 kg) pe timpul călătoriei, bagaje aprox 60-70 kg, un Polestar facut in vara lui 2015. Am circulat cu clima setată tot drumul la 23 de grade, tot timpul conform legislațiilor țărilor traversate. Ruta a fost: Constanta-Vama Veche-Durankulak-Varna-Burgas-Malko Tàrnovo-Kirklareli-Babaeski-Istanbul (Aksaray). Returul: exact invers. O alta ruta (de concediu la inceput de Iulie-2018): Constanta-București-Pitești-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Orsova-Eselnita-Băile Herculane-Timișoara-Sebeș-Arieseni-Deva-Sibiu-Brasov-Covasna-Brasov-Ploiești-București-Constanta, un total de 238,2 litri motorina la 2782,4 km parcurși, face exact 8.5609.... litri pe suta de km. Deasemenea, condusul a fost in condiții normale si in limitele legale sectoarelor de drum respective. Concluzia este ca ne aflam undeva la 8.5-9.0 l/100 km in regim mixt (75% ext / 25% int) pentru aceasta mașina, fapt confirmat si anul trecut in vara pe ruta Constanta-Bucovina-Maramureș-Transalpina (Sebeș-Novaci)-Curtea de Argeș-Brasov-Ploiești-Constanta când am avut un consum de 8,7 l/100 km. Mentionez ca nu bag in motor, schimba singurică pe la 2000-2200 ture, clima tot timpul la 23 de grade, motorina doar OMV Maxx Motion (Mavu’ m-a convins ceva ani in urma!). Predominant Constanta (90%) si doar 10% extern sau chiar mai putin de cele mai multe ori, viteza medie afișata de computer este 17-18-19 km/h, in aceleasi condiții de climatizare, mers regulamentar, șamd, reiese un consum de aprox 11,8-12,4 litri/100 km (plin pe plin) unde si computerul arata tot pe-acolo (0,2-0,3 litri mai putin decât cel calculat, de cele mai multe ori asa). Off-topic cu scuzele de rigoare: Pentru că-mi place Volvo si pentru ca familia mea iubeste Volvo, la începutul lunii Aug-2018 am reușit sa intram in posesia bijuteriei XC60 D5 AWD Inscription Panoramic etc etc (mai trebuie sa ne familiarizăm, inca!) de la care avem alte așteptări!!!! Dar mai schimbam ceva impresii si pe viitor! Sanatate tuturor si conduceri prudent!
-
salve @costa , @maverick si ceilatzi colegi de forum! on topic: mav-ule ai masina marfone cu polestar! costa, sper sa fii multzumit de polestar, intetzionez si eu la vara pe xc 60 d3 awd my 2012 off topic: re la exclusiv ctza, mav-ule tu stii bine ca noi am fost acolo in 30-dec-2013 si intrebasem de polestar si trip statistics?!? si era ceva foarte curios pentru ei la acea vreme... insa acum suntem si-n ctza la nivel inalt!!! asa ca, ura!!! si sa ne vedem sanatosi la anuala 2015 poate pe litoral?!?
-
Salutare si La Multzi Ani! Ce sa mai confirm Mav-ule?! XC 60-ul meu este la fel, cu acelasi consum "uriash", dar imi place masinutza! App, nu scade sub 12.8 in oras la turatzii "batranesti", adica greu mai vede peste 1800-2000 rpm in oras. Ma bag si eu la un Polestar, poate se mai schimba ceva?! Bafta si s-auzim de bine!
-
Hello?! Ce aveti de va certati aiurea?! Am programare Joi/11.04.2013 la ora 14:00 ... Mai intai sa-mi preiau consumabilele de la Alex (Midnight) si apoi ne zarim la Primus! O seara buna tuturor!
-
Asadar, am hotarat ca voi face revizia la primus buc, am primit in cele din urma chiar azi costul manoperei si voi face o programare ulterioara in acest sens.
-
Asa cum am spus si mai sus, timpul este pretios in ziua de azi. Asa cum a aparut acest service pe piata ceva ani in urma cu daewoo la vremea respectiva si asa cum vad parcurile lor de opel, suzuki, chevrolet si ... volvo (s.h.) mai mult goale, probabil ca in timp vor disparea cu totul. Scuze daca sunt off-topic. Revenind, nu ma pot cobori la un asa nivel ca cel intalnit la receptia lor... de prost gust... si lene sa si vorbeasca... asa ca eu cu ei am terminat-o desi nu am inceput vreo colaborare. Revizia ramane mai mult ca sigur "in deplasare", inca nu stiu unde?! (inca astept raspuns de la primus, desi revenisem cu o reamintire de e-mail chiar ieri!) Asta este, mergem inainte deoarece avem si alte lucruri mai importante de rezolvat decat sa dialogam fara rost cu neica nimeni!
-
Am mai intrebat ieri intr-un loc (nu dau nume pt a nu face reclama) autorizat RAR si mi-au spus ca au absolut toate cele necesare pentru revizie volvo si ca sunt autorizati RAR multi-marca, insa daca voi proceda la ei, eu ca si client voi pierde garantia volvo ...
-
s-a hotarat vreo ora pentru 09/04 sau este prea devreme?!
-
Iata ca am incercat azi si aceasta varianta descrisa de tine si ce sa crezi ... o mutra flegmatica de 28-30 de ani care-mi spuse "piesele si manopera se efectueaza conform programului intern" si la intrebarea mea daca piesele/consumabilele sunt originale volvo sau se folosesc "inlocuitori solvabili"?! Iata cum a venit si raspunsul tipului "nu va intereseaza pe dumneavoastra daca sunt sau nu originale, tot ce va doare este ca masina este inca in garantie si in caz de eventuale probleme ultrioare veniti tot la noi, nu?!" Am intrebat, domnule draga, insist sa vin cu ale mele consumabile volvo si in caz contrar va rog pe dumneavoastra ca si reprezentanta sa-mi oferiti in scris ca nu se poate efectua revizie in perioada de garantie cu piese/consumabile originale volvo puse la dispozitie de catre client! Acelasi raspuns flegmatic "puteti sa va adresa-ti oricarui altui service autorizat volvo cu cerinta dvs, aceasta fiind o politica interna al sevice-ului nostru si in cazul in care va simti-ti deranjat de acest lucru adresati-va opc"!!! Acuma vin eu si intreb, merita sa ma cobor chiar pana la acest nivel "mizer", ca sa nu spun altfel ... Aici traim si asa ne mancam timpul valoros cu neica nimeni si poluatori de pomana al aerului ce ne inconjoara... No comment!
-
Noroc Midnight! Mi-au comunicat ca pretul final ar fi 1950 lei maxim, dar asta dupa ce le-am dat si serie sasiu. Prin pret final inteleg ca este cu tot cu TVA, adica ia-ti frate bani ca eu mi-am luat masina si am plecat!
-
Asta am si facut! Inca astept e-mail de la ei (primus) cu raspunsul final ... , bineinteles ca i-am contactat pe e-mail cat si telefonic si mi-au spus ca vor reveni ... cand?! Mai vedem ... ?! Asteptam inca ... In schimb de la Kamsas Constanta am primit raspuns pe loc ca pretul este aproximativ 1900 lei si clientul NU poate veni cu nici un fel de consumabile, se vor folosi strict orice piesa/consumabil doar din magazia service-ului volvo "aceasta este politica noastra interna" Acum revenind la economie, nu ma imbogatesc cu ... 300 lei exact cat ar costa drumul cta-buc si retur. Daca analizam ca in cazul primus avem 1030 lei consumabile client plus revizia 550 lei probabil adica un total de 1580 lei SAU totul de la service undeva la 2000 lei iar la Constanta ma costa 1950 lei inseamna ca avem o diferenta de 370 lei in primul caz si in cel de-al doilea gaura in buget de 50 lei plus drumul dus-intors?! In acest caz ce am de facut, sa economisesc ce?! Nimica, nu?! Ba mai mult, ma aleg cu ceva timp pierdut..., si-acum timpul costa bani, corect?! M-am gandit doar la faptul ca ajung la ... capitala si in final la pret iesim undeva tot pe-acolo, ba mai mult - ca ajungem la un service cu experienta vasta in domeniul volvo!!! Inca nu stiu unde voi merge, insa dupa ce voi impartasi ceva idei cu colegii de forum cred ca voi lua decizia finala.