radutudor
Membru-
Content count
8 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by radutudor
-
In urma cu aproximativ un an am obesrvat ca masina incepe sa trepideze atunci cand rulez cu o viteza mai mare de 110 km/ora. Am crezut ca este vorba de o simpla dezechilibrare a rotilor, dar s-a dovedit a fi mult mai complicat. Aceasta trepidatie se simte in volan, uneori in partea din fata a masinii iar alteori si in partea din spate. Am inceput seria echilibrarilor in diverse locuri din Cluj-Napoca dar nu am reusit sa rezolv problema. Dupa orice echilibrare masina mai trepida, mai mult sau mai putin, dar problema nu s-a rezolvat. Am cumparat un set de anvelope de vara noi, dar nici asa nu s-a rezolvat prblema. Aceasta trepidatie apare si atunci cand folosesc anvelopele de iarna. Am verificat si jentile dar mi s-a spus ca nu din cauza lor simt aceasta trepidatie. In ultimul service la care am fost, mi s-a spus ca ar fi totusi din cauza anvelopelor ( anvelopele cele noi de vara , care au 1 an si maxim 7000 de km ). Precizez ca masina are 29000 de km si nu are jocuri la directie ( asa mi s-a spus la revizia periodica de doi ani facuta de cateva luni ). As dori sa stiu daca cineva imi poate recomanda un service in care se poate pune un diagnostic corect, nu as vrea sa cumpar anvelope sau jenti fara sa stiu exact care este problema. Multumesc!
-
Multumesc pentru raspuns. Voi face si aceasta verificare.
-
Masina este VOLVO XC90 D5 AWD, 2400 cc , 185 CP , Automata , fabricatie 2008.
-
Acum aproximativ doua luni am cumparat un Volvo XC90 nou de la reprezentanta din cluj. Dupa o luna s-a defectat senzorul care indica nivelul apei pentru spalatorul de parbriz. Am fost la ei si au spus ca trebuie inlocuit, fapt care s-a si intamplat. Vrea sa precizez ca dupa inlocuirea lui, am urme de surubelnita pe ornamentele de langa aripi. Adica, asa au scos masca fata afara, au fortat cu surubelnita. Nu imi vine sa cred ca asa sse procedeaza. Am revenit si le-am spus ce s-a intamplat. Raspunsul este unul foarte senin..........cica sunt cam meticulos. Nu pot sa cred ca se intampla asa ceva. Vreau un sfat.......pentru ca nu pot si nu vreau sa accept acest comportament. Au precizat ca imi comanda ornamentele si ca le schimba, dar........nu mai am incredere. Multumesc.
-
ovirus , nu stiu cata experienta ai avut prin service-uri, dar pot sa iti spun ca la un momentdat te saturi sa vezi ca numai daca te certi se poate face treaba. Trebuie doar sa ne facem toti treaba, nimic mai mult.
-
Sa sti ca si pe mine ma mira situatia mea, cornel_gav . In cazul meu nu au procedat asa, motiv pentru care mi-am exprimat aici nemultumirea. Dupa postarea mea pe forum am fost contactat azi pe rand de catre seful departamentului service, de catre domana Cristina, reprezentant vanzari si de catre administratorul firmei. Seful de servive si-a exprimat regretul pentru cele intamplate si m-a invitat sa-mi schimbe ornamentele, dar dupa cum am spus nu prea mai am incredere; Doamna Cristina face tot ce poate ca sa-si ajute si sa-si pastreze clientii, asta e clar; iar domnul administrator si-a exprimat regretul pentru cele intamplate. Mentionez ca apreciez acest gest precum si continutul discutiei telefonice avute , din care reiese ca-i pasa de clienti. Cel mai bun lucru este ca cineva se sesizeaza daca ai o problema. O sa vedem daca vom reusi sa o si rezolvam.
-
Lla OPC am de gand sa apelez oricum, iar de schimbat oranmentele e clar ca trebuie sa o faca gratis. Problema este ca am platit o caruta de bani pe o masina noua, inca ei, scuze de expreisie si-au bagat picioru. Si ma repet.....seful de service......, lucrez in vanzari de 20 ani. Rar am intalnit asa ceva.
-
Multumesc pentru raspuns Enkindlers , dar, daca voiam o masina cu mici retusuri, luam un second hand la 25000 euro, nu una noua. Am sunat-o pe reprezentanta lor de vanzari chiar acum , dar nu mai raspunde la telefon. Oare ce sa credem despre atitudinea asta? Un singur raspuns exista.....din pacate. ; Sunt la fel ca si ceilalti. Pana cumperi sunt lapte si miere, dupa aceea.......' Nici nu am cuvinte sa relatez modul in care m-a luat seful de service.
-
Pentru inceput vreau sa salut toata lumea prezenta pe acest forum.Numele me este Radu, sunt din Cluj si incepand de saptamana trecuta sunt fericitul posesor al unui xc90 nou-nout.
-
O sa pun cat de curand si niste poze. Da, sunt norocos ca am ales Volvo. Practic, de cand am vazut masina in showroom am zis......trebuie sa o am.....si ......am facut eforturi mari de tot ca sa o am. Eforturi pe o perioda lunga de acum inainte....
-
Multumesc.
-
Multumesc!
-
Dupa aproape o saptamana de condus masinuta, consider ca am facut cea mai buna alegera posibila. Am oscilat intre Audi si Volvo. Acum sunt convins ca am ales corect. Masina asta ma impresioneaza pe zi ce trece...... ( mentionez ca nu am mai avut/condus volvo).
-
Daca anul asta este prea tarziu ca sa mai particip, la anul vin sigur.
-
Multumesc pentru urari. Nu am stiut de intrunirea din septembrie......