-
Content count
67 -
Joined
-
Last visited
-
la becurile de pe spate nu mai am ce verifica ca is verificate si rasverificate si schimbate si tot ce vrei tu. de asta ma gandeam ca poate problema este din panoul general de lumini pentru ca o problema asemanatoare a avut-o si un prieten de-al meu caruia i-am vandut eu panoul de lumini..) si am ramas eu pe langa
-
e adevarat are faruri clare dar releul ala unde ar trebuie pus ca pe spate la linia de pozitii nu stau aprinse de asemenea toate 4 stau numai dou doar cele doua de pe haion
-
Salutare, am revenit si eu dupa o lunga perioada de timp. Dupa ce am schimbat motorul pentru cei care stiu mai vechi pe aici isi aduc aminte de mutarea facuta de mine de pe un volvo v40 1.9td 66kw/90cp cu un volvo v40 70kw/95cp ramase cu pompa de injectie, volanta si alternator de pe cel vechi nu am mai avut probleme dupa ce l-am pornit. de atunci masina a efectuat cam 30.000 fara nici o problema, la doua drumuri pe autostrada de germania masina a scos un consum de 4.5l/100km iar eu am ramas foarte surprins. Insa sa trec la problema cu care am venit. de cand am luat masina doi ani de acum ma streseaza o faza. pe faza lunga nu imi stau becurile toate aprinse ma refer ca stau numai cele de faza lunga, faza scurta se stinge, iar daca il dau pe pozitii faza scurta imi sta arpins si chiar daca il dau pe 0 tot la fel. Am incercat sa schimb comutatorul de lumini de langa bord dar nu am avut nici un rezultat pozitiv. Ma gandesc ca este din panoul general de lumini daca aceasta este denumirea corecta, este pozitionat pe stalp su placajul de la volan, langa panoul de sigurante, nu stiu daca sunt explicit. are cineva de vanzare unul bun? astept ofertele voastre. va multumesc
-
Dupa cum am spus problema era de la releul de la bujiile incandescente. Ai dreptate releul se strica greu dar dupa 10 - 11 ani cred ca era si cazul sa se strice. Imobilizatorul nu avea cum sa fie pentru la o problema cu imobilizatorul motorul iti porneste si apoi ti-l opreste imediat dupa 10 secunde. cum poti testa acest lucru? scoate cipul din cheie si departeaza-l de inelul de cauciuc de la contact cca 1m. ai sa vezi consecintele. nu pot sa va spun unde se afla cu exactitate releul ca nu l-am schimbat eu ci cei de la volvo kaiserslautern germania.
-
salut. am revenit si eu cu o problema legata de v40-ul meu. 1.9 td pahse 1 din 1997. aveti idee pe unde este ascuns releul de la bujiile incandescente pentru ca nu vrea sa imi mai porneasca decat trasa. va multumesc. poate aveti vreo schita.
-
wd-ul este perfect mai ales daca are funingine. eu am curatat cu wd si s-a vazut diferenta. are efecte foarte bune, curata si greseaza. nu e nimic gresit sa o cureti cu wd40. nu e recomandat din ce am inteles de pe la mecanici sa o cureti cu decarbusol sau ceva de genu
-
hans vezi ca am curatat eu egr-ul la un common rail. daca vrei iti las numarul tipului pe care l-am ajutat ca el a vazut ce am facut acolo si iti poate spune ce i-am facut si ce anume se face.Salutari din Germania
-
da lika trebuie schimbata si aia... ti-am mai zis eu pe mess ca parca e baba masina... si dupa ce am schimbat-o s-a simtit o diferenta nu era enorma ca sa zici ca nush ce dar s-a simtit ca motorul are mai multa putere. aia face ajuta la amestecul de gaze ca e direct din motor... si daca nu isi face amestecul bine e normal sa nu mearga la capacitatile lui... apropo de sambata sunt in germania undeva pe langa mannheim nush daca am scris corect pe la vreo 100km de frankfurt. poate ne vedem
-
sigur hans. fara nici o problema. enc.ovidiu e id-ul meu de mess. si vorbim acolo
-
rog adminii daca mai stiu topicul in care se arata cum se repara tavanul la v40 in spate la haion. as dori si eu un link direct. va multumesc
-
Am curatat egr-ul singur. Ptr cei care vor sa mai curate tot ce le trebuie o cheie de 13 o surubelnita dreapta si un patent si un spray wd40. La mine efectele curatarii se vad. Sunt vizibile. Imi pare rau ca nu i-am facut poza sa vedeti cat de imbacsit era. O scot azi pe autostrada sa vedem cum se comporta pana in franta. Multumesc lika
-
motivul din care vreau sa il curat este ca motorul se mai tureaza din cand in cand... eu am trait cu impresia ca e de la furtunul de vacuum care era supt. l-am schimbat si tot la fel... dar mai rar... cineva mi-a spus ca se tureaza din cauza egr-ului si de asta vroiam sa il curat... se foloseste vreun spray special?
-
Am un volvo v40 1.9 td 95cp 66kw si vreau sa Ii curat egr-ul imi puteti spune care este procesul. Multumesc
-
am eu un radiator dar e de diesel daca te ajuta cu ceva contacteaza-ma si iti fac un pret...
-
este posibil sa fie motorasul de la macara sau sa fie legat gresit daca nu ai avut cablaj. daca esti interesat eu eu motorase de geamuri