-
Content count
31 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout Radu Florian
-
Rank
Nou venit
- Birthday 03/30/1981
Profile Information
- Locatie Cluj- Napoca
- Auto Volvo C30 D2
- Fabricatie 2010
Recent Profile Visitors
1,508 profile views
-
Parere generala despre masina si pareri despre DPF
Radu Florian replied to RaresC30's topic in VOLVO C30 (2006-2013)
ferice de voi!! al meu DPF e uscat. prin urmare nu am atatea variabile cu care sa ma joc. Nemaivorbind ca acum masina este ( si va ramane) la colega de apartament. Pot numai sa sper ca ma va asculta cu privire la modul de condus. -
Da chiar frumos ! L-ai luat pe colegu"G" el are numa' 450 Nm cipati obtinuti si din cilindree mai mare . Desigur , are numa' o "morisca" . Poate pe viitor vom citi si despre unii care isi mai adauga "una" in garaj. Oricum , valuri de stima si multa bafta cu C-ul. NR. atentie la doritorii de improvizatii, MB a introdus racirea cu freon la motorizarile pe benzina biturbo . Cam atat.
-
Pai masina este pt cunoscatori. din pacate sunt putini si aia "vrea" ceva mai practic si mai mare. Sunt curios daca incep "ei" cu " poi ce sa zic , e un motor zgomotos si murdar mai bine cautam un D5 sau etc'" , tu , ce le zici?
-
Diana Barsan liked a post in a topic: Consum C30
-
Sincer nu. Dar e bine sa incerci ca nu se stie niciodata. Imi place "199" deci nici 198 si nici 200
-
doamne ajuta si la vara cald!! Bagati mare !! E clar ca sunt depasit de situatie ( ma refer la pasiunea cu care le upgradati) Eu o voi tine stock si e ok . Nu e 2.0 TDI CR dar nici 1.4 Tdi , e undeva la mijloc. @Bogdan Nu-s cam multe modificari pentru o masina de vanzare?
-
@icarus nu-i stres, numa' vroiam sa clarificam @all: eu am avut soft de 250 euro pe jetta de la un cunoscut tuner din Buc care face 90% VAG si le face bine.( adica eu nu am avut nimic sa-i reprosez si nici masina) acuma ce sa zic.. 600 euro 1000 euro mi se pare ff mult @bogdan and icarus:(banuiesc ca ) inainte v-ati documentat cat ar fi safe pt componentele masinii? 320 nm sau peste mi se pare cam mult pt ceva gandit sa fie pe la 300 nm ( cu toleranta producatorului) dar la dimensiunile masinii cred ca diferenta e sesizabila. oricum dc stai sa te gandesti is numa niste fiare si pana la urma nu te insori cu ele, cand pica vine alta la rand si tot asa, ca doar asta e principiul pe care se bazeaza capitalismul in sine, nu? R
-
@Bogdan Daca tie un powerbox -1900 ron ti se pare ieftin atunci inseamna ca-mi anulez contu' aci si ma inscriu la Fan Olcit Club ( ca inseamna ca atat pot eu financiar). Dar stai , nici acolo nu e bine caci io sunt fan al motoarelor racite cu lichid.... Revenind la box, acolo ( adica pe "sait") zice ca e si pt DPF si CR si bla bla si are si omologare ISO pentru tipul asta de motor , dar din pacate si eu simt ca voi avea probl cu DPF asa ca "stock" is the word. Marele avantaj ar fi ca nu demontez nimic si totul e plug 'n play
-
Dap, entuziasm intr-adevar. Totul tine de gust si de ce vrei de la masina. Poate ca era masinilor cu cilindree mare s-a terminat, poate ca nu, poate ca 2.5 TDI V6= ( best ever V6) poate poate poate.... A... era sa uit, prenumele meu este RADU asta pt viitoarele conversatii. revenind, imi place masina per total, nu as fi luat-o de noua , asa ca pot spune atat: e o masina corecta. A ,daca , comparam mere cu pere, da , nu trage ca un 2.5 sau sau are zornait de diesel ( pt ca ce sa vezi, chiar este diesel) dar eu sunt happy cu Hdi-ul. Si voi avea succes cu el. Nu de alta dar mi s-a urat mai sus. Si mai cred ca il voi lasa stock( ma batea gandul de un box (de firma binenteles), dar pretul e un pic prohibitiv. Radu
-
poi sa vedem: o turbina mai mare mi-ar trebui, soft, ambreiaj probabil (mai mult ca sigur) alte injectoare, IC nu trebe ca e transversal si e mare ca sa poata raci gazele E5, si gata-i ARL-u'. Dupa cum bine vedeti versailitatea motorului HDI isi spune cuvantul. il poti transforma fie in bestie fie in domnisoara. E o chestie de gust pana la urma.
-
O laud in comparatie cu Tdi PD, sa ne intelegem. Partea cu reteaua service si consumabilele in schimb n-o laud. Cred ca o sa dau jos D2 si o sa trec TDI Nu de alta dar mere masina ca un ARL
-
Revenind la 1.6 hdi ( d2) 8v nu cred ca a spus tot ce avea de spus, adica , cred ca va mai iesi o vers mai vitaminizata a lui ( apropo de 1.6 dci sau de honda, care au fiecare valori mai mari dpdv cuplu si cai). Sa nu uitam ca D2 este o vers low power ( 3600 rpm/ 1750 rpm) . "parerea mea ca" nu o sa ramana asa acest motor PSA care este o bijuterie
-
bun dc e sa luam toate marcile la rand atunci sa spunem si de 1.6 i-ctd de la Honda si 1.6 dci Renault, iar 2.2 la Toyota si Mitsubishi iarasi un exemplu de rafinament. Sa nu uitam totusi ca pana si VW are la capitolul 2.0 tdi CR un biturbo ceea ce denota un knowhow in detrimentul cresterii cilindreei sau a nr de cilindri, nu de alta dar politica fiscala in domeniul auto difera de la tara la tara.
-
Am avut si 1.5 dci 100 cp euro 4 dar nu era cine stie ce ( lag turbo mare ) dar in schimb mai economic. Degeaba , "reteta" unui diesel de succes tot grupul PSA o are indiferent ca vrem sau nu sa recunoastem, si aici ma refer la categ: 1.6 , 2.0, 2.2. Volvo a avut mare noroc de conjunctura creata , ca i-a fost transplantat motorul de 1.6 sau 2.0 D.
-
astea-s brutalitati hardware, pe cand eu vreau ceva elegant ( software) dar se pare ca io-s de vina ca-s prea pretentios ( la consum) in rest motorul e o bijuterie, silentios , rafinat si .... cu o axa cu came. poate ca solutia mai eleganta ar fi fost 2 axe cu came si16v in loc de 8v. dar hey, asta e... nu le poti avea pe toate si in fond si la urma urmei Audi ce mai vindea dc le facea Volvo pe toate, nu?
-
Io am zis de Buc pt ca cei de la " " numa acolo au "scula" mai este si prin Mures parca ceva firma de cip cirip de kiss lorand am auzit si eu, vad ca e faimos dc a ajuns pana la Buc