-
Content count
14 -
Joined
-
Last visited
-
Adry started following alexandrurazvan
-
alexandrurazvan started following Adry
-
zol started following alexandrurazvan
-
alexandrurazvan started following zol
-
buna ziua , am rezolvat la reprezentanta , filtrul de particule se regenereaza automat , nu mai era nici o problema cu el ci doar cu senzorul de la debitmetrul de aer ....de aia ramanea martorul check engine aprins . A trebuit doar curatat ... ieftin ....
-
Cei de la reprezentanta volvo din iasi mi-au zis ca 1,5 kg de aditiv costa aproximativ 800 ron ! Sigur se completeaza sau trebuie schimbat de tot ? Din cate am vazut reprezentanta recomanda schimbul si ...avand in vedere ca acolo intra cam 1,8 kg ...s-ar putea sa-mi zica sa iau doua bidoane mersi
-
salut , si eu tot din 2006 , pana acum nu am mai avut nici o problema . Senzorul ala de noxe mi s-a mai aprins de vreo doua ori insa s-a stins dupa ce am mers cu ea mai turata ( asa zicea cineva pe forum ...ca sa se curete EGR-ul ) si chiar a functionat . Alta data cred ca a fost de la motorina proasta ...pt ca dupa ce am alimentat cu motorina buna ...la fel , s-a stins. De data asta am curatat EGR-ul ....si a doua zi s-a aprins din nou !! Ai schimbat vreodata aditivul ala de la filtrul de particule ? Ma gandesc ca este de la el ...eu nu l-am schimbat niciodata .... nici nu stiam de existenta lui Ma refer la asta : http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=2083.0;attach=25056;image http://www.volvoclub.org.uk/diesel_filter.shtml Mersi
-
Patru cifre in ron pot sa mearga de la 1,000 pana la 9,999 !! Daca se apropie de primul capat nu ma deranjeaza prea tare ...dar m-ar deranja cu atat mai mult cu cat se departeaza de limita inferioara s-ar putea sa fie aditivul ala ...despre existenta lui nu stiam ...inca o grija in plus
-
Nu am avut ulei deloc prin zona respectiva iar de curatat l-am curatat la un service oarecare nici macar din zona bucuresti ci in suceava unde ma aflu momentan . In momentul in care s-a aprins senzorul ala care se refera la noxe , masina a inceput sa nu se tureze mai mult de 3.000 de ture , iar ca sa ajung la 3000 de ture era foarte greu . Abia acceleram . Dupa curatare si dupa ce mi-au sters baietii codul de eroare respectiv si-a revenit la normal ! Despre ulei ...nu stiu daca ar avea de ce sa fie de la EGR ...s-ar putea sa vina din alta parte Cat despre filtrul ala de particule m-ati cam speriat ...ce inseamna Ouch ? Cat de scump e Ouch-ul asta ? mersi
-
Buna ziua , Ma puteti ajuta si pe mine cu niste coduri de eroare ? Am curatat EGR-ul iar , la sfarsit, cand i-am sters eroarea am mai avut inca cateva coduri de eroare pe care cei de service nu le-au gasit in programul lor sa-mi zica ce inseamna fiecare in parte ! Nu am fost la service volvo ci la unu oarecare.... masina este V50 din 2006 , 1,6D , 110CP . Codurile sunt : P242F P1103 P138B P2458 Pe astea le-au sters dar mai este inca unu care nu se sterge si care zice ceva de genu ca filtrul de motorina trebuie regenerat sau schimbat insa eu tocmai ce l-am schimbat vreo 2,000 de km in urma . Multumesc
-
buna ziua , Are cineva idee ce reprezinta acest mesaj de eroare ? In traducere ar insemna " interferente fascicul de lumina " dar nu stiu la ce se refera ! Masina este Volvo V50 2006 , 1,6 diesel , 110 CP, 80kw Multumesc
-
Perfect , multumesc frumos asta era ! am resetat deja si nu mai apare mesajul !
-
Buna ziua , Mi-a aparut acest mesaj si nu stiu ce inseamna . Am cautat pe net si o traducere apropiata ar fi "este timpul pt reg. service" dar nu stiu de la ce vine prescurtarea reg. Masina este Volvo V50 2006 , 110 CP , 80kw, 1,6 diesel Multumesc
-
sistemul de control al emisiilor
alexandrurazvan replied to alexandrurazvan's topic in Intrebari generale
Buna seara , scuze , am uitat Volvo V50 1,6D, 80kw, 110CP, 2006. Nu alimentasem inainte...aveam jumatate de rezervor ...m-am gandit ca este de la carburant sau de la faptul ca am bagat in el un curatator de injectoare de la DuraLube , asa ca dupa ce a aparut ledul ,am alimentat din nou ...dar nimic ...la fel . Dupa aceasta am schimbat uleiul si filtrele , am resetat eroarea si de atunci nu a mai aparut ! Mecanicul mi-a zis ca ,de regula , eroarea apare cand se strica valva EGR...dar a mai fost schimbata de fostul proprietar (apare in istoric service ). ceva idei ? PS : cum se insereaza o imagine in mesaj ca nu merge butonasul de mai sus ? multumesc -
salutare , mi s-a aprins in bord ledul pt defectiune la sistemul de control al emisiilor . A doua zi a inceput sa mearga foarte foarte infranata ...abia reuseam sa accelerez ! Dupa ce am facut revizie (schimb ulei + filtre ) si mi-au resetat baietii din service si aceasta eroare ... nu a mai aparut iar masina merge ok . Sa-mi fac griji , sa mai verific ceva la ea ? [attachimg=#] mersi
-
multumesc tuturor pt sfaturi , sunt binevenite intotdeauna deoarece nu am mai avut volvo inainte si ma lovesc de detalii . Revizia m-a costat tot pe acolo ( nu am fost la reprezentanta ), vreo 470 RON cu tot cu filtre si ulei Castrol 5w30 dar fara filtrul de motorina caci nu-l aveau atunci ! Chestia cu resetul la mesajul de revizie printr-o combinatie ma intereseaza insa foarte tare acum am vazut ce trebuie demontat si pe unde sunt filtrele iar data viitoare o sa-mi schimb singur uleiul si filtrele ! Asa ca daca nu sunt prea indraznet v-as ruga sa ma invatati si pe mine manevra aia cu butoanele multumesc
-
mersi mult
-
buna ziua , nou pe forum , nou posesor de volvo v50 1,6D ,80kw, 110cp, 2006. La prima revizie dupa ce am luat-o (180.000km ) am mers la un service ( nu volvo deoarece volvo cere 1400 de ron pe o revizie ( filtre+ ulei+ manopera)) iar acolo am intampinat o problema : nu gasesc filtrul de polen ; am incercat sub torpedo (asa zicea un coleg de pe forum ) dar acolo am dat peste tabloul de sigurante ... M-am chinuit vreo jumatate de ore cu colegul mecanic si nu am reusit sa-l gasesc .... daca stie cineva unde este va rog sa ma ajutati multumesc frumos