-
Content count
79 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout pasteurxxx
-
Rank
Junior
- Birthday 03/12/1978
Profile Information
- Locatie ARAD
- Auto VOLVO V40 1,9 DI
- Fabricatie 1999
-
Ce sa zic depinde ... de unde-l comanzi ! Oricum momentan nu ma bag ; poate pica vre-o " castana " , ce sa mai , bine ca am scapat ... doar cu atat . Dar tare-s curios cat de dese sunt " defiletarile " astea ... nu-mi vine sa cred si acuma ca se poate una ca asta , mai ales la Volvo ( bineinteles cutie Renault ) .
-
S-a rezolvat " enigma " : surubul cu cap TX ( nu stiu marimea ) ce tine pinionul cu 31 de " dinti " de la viteza a 5-a ( ala ce are legatura cu restul cutiei ) s-a defiletat complet si a blocat cam tot ce se putea , plus a " reusit " sa rupa si un dinte de la pinionul mai sus amintit . Cred ca este ceva rarissimo ... Mecanicul de care v-am spus mai sus ca " ma rezolva " , e un baiat de nota zece in ceea ce priveste meseria lui dar si-n rest , m-a asigurat ca o vreme o sa pot circula cu acel pinion fara un dinte pt a 5-a , dar a ramas sa-l cautam intre timp pe la dezmembrari fiindca nou , " orighinel " e cam piperat pt portofelul meu . Apropos ... l-am sunat si pe Ciprian ( @cipilika ) , dar din cate banuiam io cu mecanicul cutia se vinde din dezmembrari toata ; asa ca m-ar fi ajutat cu toata placerea , dar pe mine m-a interesat doar acea piesa din cutie ( mai bine zis - din anexa cutiei ) . Deci daca cumva " va incurca " prin curte sau garaj pinionul respectiv ... raman dator !
-
Astazi am vorbit telefonic cu un mecanic ( o cunostinta sau amic de-a lu' Roberto ) , care mi-a zis ca s-ar putea sa fie doar " dereglata " timoneria si nu e ceva foarte grav , zicea ca a mai reparat la o Laguna o problema asemanatoare sau in cel mai rau caz imi spune de ceva bucse uzate ce ar trebui inlocuite . Mi-am permis sa-mi dau si io cu parerea cand am vorbit cu el spunandu-i ce am am citit pe forum iar concluzia a fost ca bineinteles , pana nu o vede nu are diagnosticul final.
-
Deci ce-i de facut in primul rand ca sa nu-mi gaureasca buzunarul prea tare , bineinteles in afara de a merge la mecanic ? A se intelege ca vreau sa ma duc la mecanic ...
-
Nu stiu ce sa cred , oricum le-am citit inainte de a posta si nu se prea potrivesc cu problema mea ... La rece , la cald , cu motorul oprit , nu caraie . Sau de abia acum o sa inceapa sa " caraie " , iar la celelalte trepte , no problem momentan .
-
Problema asemanatoare : sare din treapta 5 la frana de motor sau frana de serviciu ( la reducerea vitezei ) ... cat e de mare beleaua ?
-
Eu de exemplu , ca fapt divers nu prea-s activ , dar recent cineva mi-a " reinnoit windows-ul " si am ramas fara paginile ( site-urile ) din toolbar si in incercarea de-a reface ordinea acelor pagini de trebuinta , am dat peste site-ul amintit mai sus . N-am banuit mai nimic pana recent fiindca am crezut ca mi s-a sters contul din cauza " absentelor " , pe de alta parte avand si un design diferit , mi-am zis " - Clar , din aceasta cauza e ! " si normal mi-am facut un cont nou acolo . Dar nici nu am primit confirmarea inregistrarii pana sa imi dau seama ca de fapt http://www.volvo-club.ro era site-ul care-l cautam si de atunci am avut " nelamurirea " plus mici dubii ... acum ilare ...
-
Andu G liked a post in a topic: Bate motorul dimineata
-
Nu stiu daca are o vre-o legatura dar iarna trecuta dar si V40-ul meu pornea greu sau chiar deloc de cateva ori ; o vreme am crezut ca-i de la motorina sau de la frig sau baterie ?!? Ei ce sa vezi...un furtunas de retur era crapat ( abia daca se observa ) si primea aer in instalatie , bineinteles un mecanic a observat asta , l-a inlocuit si de atunci no problem ! Am uitat sa-ti spun cati " mecanici " , prieteni , colegi , vecini , etc si-au dat cu parerea si prin ce momente penibile uneori am trecut dar na omul tot invata si ...
-
1. Ma puteti lamuri ce-i cu site-ul asta : http://www.************.ro/ ? 2. Volvo-ul meu ( V40 1.9 DI 06.99 ) are ASP sau DSA ? Intreb fiindca butoane la bord nu am doar ca recent am avut surpriza ca intr-o curba ( cu zapada batatorita ) sa-mi " fuga spatele " , doar ca am simtit ca prea usor s-a redresat ... bineinteles nu aveam viteza , probabil 40 - 50 km/h , sau tocmai din aceasta cauza.
-
Salutare, sigur nu ti-e 'gata',vre-un amortizor ? dreapta-stanga,fiindca la mine de indata ce trec peste o denivelare sau o groapa mai 'teapana',se aude un zgomot in dreapta fata ( unde si am observat ca amortizorul e pe duca,adica moale tare) ca o lovitura de fier pe fier...un pocnet care ma face sa injur pe toti "REGII ASFALTULUI"
-
Banuiesc ca ai observat de la pata de ulei din locul de unde ai parcat !!! Piesa in sine nu e scumpa,doar ca manopera...poate ai vr'un prieten care te poate ajuta la partea de mecanica...montat-demontat;doar ca rulmentul e mai bine sa-l pastrezi pe cel care e pe planetara,daca bineinteles e inca OK,nu prea potriveste ala care-l cumperi impreuna cu burduful si-ti da mult de lucru fara rost.Mare grija la uleiul din cutie,fiindca cum ai scos planetara cum se scurge ( ar fi ideal sa-l inlocuiesti - intre 2,0 l si 2,2 l iti intra...nu stiu daca am facut bine doar ca am un prieten ce lucreaza mecanic la atelierul lui taica-su de camioane,si mi-a bagat REPSOL ce il baga in cutii de camioane=tiruri). Oricum pana in prezent toate sunt OK,la un pret "fenomenal".
-
Curea de distributie rupta in mers
pasteurxxx replied to alexzbf's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Dom-le draga...am patit-o si io... ! Eram spre norocul meu in oras( Arad ),coboram un pod,nu-mi amintesc dar cred ca era scoasa din viteza...?!?,aveam in jur de 40km/h si la fel ca la tine...Am incercat deasemeni sa o repornesc...pauza - concluzia = cureaua de distributie rupta in mers. Si acum costurile mele dar fara sa uit ajutorul mare din partea lui Roberto in achizitionarea pieselor cu un raport calitate/pret foarte OK. - 400 RON - rectificat chiulasa,inlocuit 3 supape,rectificat 3 supape; - 1150 RON - role INA,curea GATES, ( curea GATES alternator,clima,etc + bujii incandescente NJK de care nu prea-s incantat...trebuiesc BERU,dar asta e...- nu au nici o legatura cu distributia dar trebuiau schimbate); - 300 manopera Asadar cu putin "noroc",scapi usor,in cazul in care cum zicea mecanicul meu "bine ca nu s-au dus si altele" ! Multa bafta... Se pare ca ai acelasi motor ca si al meu D4192T2,doar ca la 100km/h habar nu am ce se poate intampla ( nu prea le am cu mecanica ),sunt intr-o miscare mult mai dinamica acele componente ale motorului si probabil difera de la o viteza la alta "proportia pagubelor".Oricum ca fapt divers mai nou piesele parca sunt mai accesibile,conteaza doar de unde le cumperi si fiabilitatea lor. P.S.Am uitat; in aia 1150 ron mai intra si carnitura de chiulasa VICTOR REINZ. -
eu am facut mai demult rost de tipul ala de mocheta tot in acest scop dar n-a avut masina originalele cand am cumparat-o; tot ba bate gandul sa-l opresc pe vreunul in trafic care are un S40 sau V40 dinainte de "00 sa ma "ajute" in acest sens...
-
daca vrei sa o "asculti",incearca sa deschizi usa de la sofer cu cheia dupa ce a fost inchisa in prealabil cu telecomanda,dar aceasta operatie fa-o ca si cum cheia nu ar fi cea potrivita iar cu cealalta mana trage putin mai fortat de deschizatoarea usii,bineinteles cu simt "calculat";referitor la partea cu activarea fii sigur ca atunci cand o s-o auzi ca "urla" fara ca tu sa te joci cu "operatia"mai sus descrisa,e clar ca cineva a deschis-o...fara aprobarea ta...sau iti place sa fii cocalar in sensul sa o activezi si dezactivezi fara motiv doar sa impresionezi audienta cu "achizitia" ta
-
Stie cineva daca motorul pe care-l am pe v40-ul meu are filtru de particule ?