Daniel Basarab

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Daniel Basarab

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie el ejido
  • Auto volvo s 40
  • Fabricatie 1996

Recent Profile Visitors

479 profile views
  1. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Am revenit cam tarziu.Potentiometrul era de vina si bujiile.
  2. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Pai astep piesa doar ce am facut comanda , cred ca ajunge miercuri sau joi.Astept...........si revin cu rezultatul.
  3. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Eu am de la magneti marelli cel stricat. si cum vine montat pe corpul clapetei de acceleratie , acesta se misca de la stanga spre dreapta. Oare acest potentiometru mia dat atat de furca? Mam saturat fiecare cu cate o idee nu ma refer la forum ci la mecanicii din spania , ba catalizatorul,sonda lambda,injectoare ,maf..... Abia astept sa il montez sa vad diferentele in primul rand noxele sa pot trece itp. Revin cu concluzii dupa montare.Sunteti un forum super tare in special Midnight Caller in fata caruia imi ridic palaria!!!! Bineinteles ca am un prieten cu un rover 214 si 1.4 benzina care se chinuie de mult timp cu o problema asemanatoare si tind sa cred ca este accelasi lucru POTENTIOMETRUL.
  4. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Ok am gasit pe net costa 64 euro si este fabricat de metzger.Conteaza sensul de rotatie spre dreapta sau stanga?
  5. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Astazi am dat senzorul jos si lam masurat cu un multimetru pe scala kilo si mia dat o valoare de 60k pe conectorii a si b indiferent de pozitia cursorului.Tind sa cred ca accesta este defect. Si cred ca ai mare dreptate.Multumesc di suflet!!
  6. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Ok!
  7. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Ok! Urmeaza sa schimb clapeta de acceleratie si doamne ajuta! Revin cu detalii. Multumesc!
  8. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Pai de mers merge bine nu imi intrerupe si cand motorul este cald relantiul imi sta la 1000 rpm. iar referitor la aeroterma nu este cea de la climatizare eu iam spus asa fiindca seamna cu aceasta , este localizata in partea stanga a masini unde se afla tabloul de sigurante al masinii langa pompa de frana.
  9. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Se numeste mariposa in spaniola iar in traducere ar fi fluture. Iar relantiul fluctueaza cand motorul este rece plus ca aeroterma care se cupleaza cand pornesti motorul cand e rece e deconectata fiindca numai functioneaza.
  10. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Am revenit si nu am rezolvat nimic!Am facut diagnoza si o singura avarie potetiometrul de la relantiu.Mia resetat si calculatorul de bord.Totul este ok! Azi am fost sa fac un test ptr gaze si a iesit la fel.Mecanicul de acolo mia verificat MAF este ok si a zis ca sunt doua variante de imi scoate gaze ,senzorul sau supapa de la rampa de injectoare ori vreun injector nu imi functioneaza cum trebuie. Sincer nu mai stiu ce sa cred!!
  11. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Are o singura sonda lambda inainte de catalizator: Urmeaza sa merg la o diagnoza luni sau marti si revin cu un raspuns. Intrebam sa vad cam ce ar putea fi defect si la ce sa ma astept.Multumesc!
  12. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    Am cumparat ptr volvo s 40 1.8. Scuze, nu am stiut ca asa trebuie sa scriu. Poate sa fi defecta valva agr? Tin sa mentionez ca am schimbat filtru de aer si am curatat injectoarele au mai ramas bujiile. Bineinteles ca imi consuma foarte mult combustibil.
  13. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    PAI NU AM TIPAT , AM SCRIS !!! INTREB DOAR?
  14. CANTITATEA DE CO2 FOARTE MARE

    SALUTARE!DETIN UN VOLVO S 40 MOTOR 1.8 BENZINA DIN 1996,PROBLEMA ESTE URMATOAREA AM FOST SA FAC ITP SI AU IESIT GAZELE FOARTE MARI NICI NU MA ASTEPTAM LA ACEST LUCRU .ASA AM DESCOPERIT CA CATALIZATORUL AVEA DOAR CARCASA CACI CONTINUTUL ERA DEJA IN URMATOAREA TOBA DE ESAPAMENT.AM SCHIMBAT CATALIZATORUL SI SURPRIZA .. AM FOST LA ITP UNDE AU IESIT VALORI SI MAI MARI ALE GAZELOR.MENTIONEZ CA LA PRIMA VERIFICARE VALOAREA SONDEI LAMBDA ERA 720 IAR LA CEA DE A DOUA 640!ACUM NU STIU CE SA FAC SA O DUC LA TESTER SAU POATE FI SONDA DEFECTA CU TOATE CA MARTORUL NU SE APRINDE IN BORD!MULTUMESC SI ASTEPT SFATURI! CANTITATEA DE CO2 LA 1000 RPM 10% SI ACCELERATA 11%.