FBogdan

Membru
  • Content count

    268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

92 Good

1 Follower

About FBogdan

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 08/23/1977

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo V50 - 2.0 D
  • Fabricatie 26
  • Auto 2 Opel Zafira 2.0 Turbo benzina
  • Fabricatie 2 27

Recent Profile Visitors

3,041 profile views
  1. Salutari! Masina a stat cumintica la Alex si Vadim vreo luna de zile cred, ca a necesitat analiza indelungata si testare mecanica + electronica. S-au facut o gramada de interventii la masina in aceasta luna de zile, printre care enumar pe cele pe care mi le amintesc: testare injectoare, testare regulator pompa, schimb brate fata + placute frana fata, schimb furtun intercooler.  Masina a ajuns la volvistii nostri dupa ce i-au fost schimbate toate cele 4 injectoare si EGR-ul, pentru ca mergea mai prost decat cu injectoarele si EGR-ul vechi. Dupa multe parlamentari, teste, probe, alte injectoare de proba, etc. , s-a ajuns la concluzia ca 2 din cele 4 injectoare puse de bune pe masina, nu functioneaza corect. Am recuperat 1 injector vechi care era in stare buna de functionare si am achizitionat un alt injector. Se pare ca masina a ramas doar cu o vibratie ciudata la relanti, insa problemele cu fumul alb, consumul mare de motorina si intreruperile de putere in sarcina au fost rezolvate.  Multumiri lui Alex si Vadim pentru rabdare si implicare, iar lui Cipilika pentru buna-vointa de a aduce 2 injectoare de proba, in urma careia am si achizitionat unul din ele. Nu ma intrebati de costuri, nu le stiu prea bine deoarece s-au decontat direct cu firma pe care e inregistrata acum masina. A fost o mica avere cred, dar cine le mai numara atunci cand simti ca masina merge bine ? ! Bafta baieti si revin la voi sa investigam si trepidatia de la relanti! Parca spunea Vadim ca e posibila o mica fisura in carcasa filtrului de motorina, ca prea dadea cu aer fals pe conducte. O schimbam si p-aia da-o dreq
  2. Cate circuite TJA 1020 aveai arse Gabi? La mine s-a ars doar 1 circuit de 3 ori si mereu a functionat motorasul dupa schimbare. Cred ca mai am si acum prin masina cateva integrate TJA 1020 de rezerva. Mai bine da jos instalatia de xenon de pe masina, altfel o sa arzi circuite sau motorase cam o data pe saptamana. Eventual cumpara o instalatie xenon mai scumpa daca-ti da mana, dar cu factura si garantie. 
  3. Lumina faruri mai buna, cum?

    Multumim Ionut, chiar e util tutorialul gasit de tine, cred ca ma apuc si eu de operatiune cand s-o incalzi iar afara, ca nu pare cine stie ce inginerie.  Nu mi-am dat seama exact ce tip de laveta/carpa a folosit, dar am una speciala pentru TV LCD sau LED care cred ca e exact ce trebuie.  Mie rezultatul mi se pare ok din ce se observa la finalul filmuletului.
  4. Achizitionare volvo v50

    Salut!  Sa ai in vedere circa 400 Euro cost cu timbrul de mediu daca aduci masina din afara. Daca ai pe cineva de incredere sa ti-o aduca pe platforma, e cea mai buna si ieftina solutie. Scapi de costuri cu numere provizorii, asigurare obligatorie pe numere provizorii, vignete, carburant, etc.  Masina se comporta asa cum o intretii de obicei. Atentie mai mare la modelele cu DPF, tind sa fie mai pretentioase si mai problematice. Daca nu-ti permiti un DPF nou atunci cand ii vine sorocul, mai bine-l anulezi definitiv. Succes si sarbatori fericite si tie!
  5. Lumina faruri mai buna, cum?

    Salut lik! Sa incerce intai o curatare a lupelor, poate sunt doar foarte afumate. Daca nu vede bine cu nici un fel de xenon nici dupa ce curata lupele, ma tem ca singura solutie ar fi faruri noi, sau macar unele in stare foarte buna. Poate o avea si reglajele de la faruri stricate sau urechiuse rupte, sa verifice si asta. Imi amintesc ca aveam un far pe o Astra, care avea o prindere de plastic rupta si-l fixasem cu o bucatica de cauciuc sa bata in jos pe sosea, altfel era prin copaci
  6. Lumina faruri mai buna, cum?

    Salut Roskat! Acum il vizitezi degeaba pe Serban, nu mai are instalatii bune de xenon after-market. Si instalatia mea initiala era tot de la el luata, tot prin intermediul lui Bogdan G care l-a indicat pe Serban pentru instalatii xenon. Mie mi s-au dus balasturile dupa cativa ani de utilizare si n-am mai gasit acelasi model. Becurile initiale au rezistat minim 2 ani. Am fost initial la Serban cu masina, care m-a anuntat cu parere de rau ca nu mai are instalatii sau piese asemanatoare cu ce aveam eu pe masina si nici nu mai aduce altele din cauza ca-s majoritatea "chinezisme proaste"...chiar si cele CAN-BUS. Am luat de la rossieeduard de aici de pe forum (are topic de vanzare instalatii si becuri xenon), o instalatie care m-a costat circa 200-250 lei (nu-mi amintesc precis), care arde circuitul integrat de la motorasul de stergatoare cam la maxim 2 saptamani. Urmatoarea incercare ar trebui sa fie o instalatie xenon scumpa, in jurul a 100 Euro, insa prioritatile sunt altele acum si V50-ul cred ca v-a trebui vandut curand, ca masina e in contract de comodat pe firma si nu-i mai pot face Casco (mai veche de 10 ani) si prefer o masina full asigurata. Stima!
  7. Fumigeneaza inca, la pornire dimineata si in accelerari mai puternice. Fumul este alb albastrui, cu miros de sulf, dar nu e in cantitati mari decat la pornirea de dimineata. Multumesc de schimbul de flanse si rulmenti amortizor. Vin sa-mi schimbati si mie burduful la planetara si pivotul pe stanga. Va contactez pentru o programare.
  8. Faruri Xenon

    Si daca pui auto-leveling + spalatoare de faruri, s-ar putea sa ajungi la niste costuri astronomice.  Cauta o instalatie de xenon buna (musai CAN BUS) si asigura-te ca nu-ti bat farurile in copaci dupa ce o montezi. In principiu vei vedea bine noaptea si pe ploaie, insa esti in continuare ilegal. Ma gandesc totusi ca daca nu-ti bat farurile in crengi, nu te va opri RAR-ul sa te ia la intrebari.
  9. Mananca ulei.

    MC...se vorbea de motor pe benzina. Cu motorul cald se dilata segmentii si ai compresie buna chiar in realitate motorul e pe butuci. Zic bine sau zic rau ? Corecteaza-ma daca gresesc, dar argumentat, altfel n-o sa inteleg nimic. Poate la diesel se masoara compresia cu motorul cald, ca dieselul functioneaza in regim mai rece decat benzina.
  10. Tremurat motor cand este rece

    Salut! Ti-a spus si Bogdan G si iti confirm si eu acelasi lucru. Motorizarea 2.0 D are un tremurat specific la prima cheie dimineata cand e rece afara.  Las-o 20-30 de secunde in pace, apoi tureaz-o putin fara sa sari de 2000 rpm si o sa vezi ca trepidatiile si zgomotul de tractor dispar treptat. Nu ai nici o problema la masina, stai linistit.  Bafta!
  11. Benzina sau Diesel

    Salut! Majoritatea posesorilor de 2.0 diesel scot consumuri de 8-8.5% in Buc si asta la ore de varf si in conditii de iarna. Vara scade chiar usor sub 8 daca nu abuzezi de clima si nu o turezi inutil in aglomeratia din Buc. Cumva tu faci predominant drumuri scurte si nu apuca sa se incalzeasca bine motorul? Atunci s-ar explica valorile tale de consum mai mari.
  12. Achizitie Volvo S40, model 2009

    Merci Mihai, nu stiam ca doar 2 ani se ofera garantie la un Volvo nou
  13. Achizitie Volvo S40, model 2009

    Merg si vezi Astra aia, e an 2012 si are mai multe dotari ca Volvo. Avantajul cu ea ar fi ca sunt piesele mai ieftine la Opel.
  14. Benzina sau Diesel

    Pai am zis 5.5% maxim in regim de DN, nu de autostrada. La autostrada, de la 140 in sus consumul variaza intre 6 si 8.5% dar ca sa ajunga la 8.5% deja o dam in viteze de 180 > 200 km/h. E bine ca n-avem autostrazi prea multe Si benzina fugarita pe autostrada sare de 8 lejer, cel putin mie la 2.0 turbo benzina imi ia 10-11% ca popa la 140.
  15. Achizitie Volvo S40, model 2009

    Nicu, masina e cheala, e versiunea cu dotari Basic sau cel mult Kinetic  Uita-te la volan in primul rand. Nu are comenzi pe volan, deci nu exista pilot automat, nu exista navigatie, nu exista control radio-cd de pe volan. Exista doar ce spune omul in anunt si sunt putin sceptic la optiunea de oglinzi rabatabile electric, parca nu s-a montat pe versiunile Basic si Kinetic, ci doar pe Momentum si Summum Mai mult ca sigur are si echiparea de sunet basic, nu e cea premium.