Lucian Ludu

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Lucian Ludu

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj Napoca
  • Auto Volvo V50 1.6D
  • Fabricatie 2008
  1. Nu trage - turbina ?

    Numai in viteza 4-a nu se tureaza? Sau si la celelalte? Poate motorul a intrat in safe mode, din diverse motive, unul ar putea fi filtrul DPF infundat ( eu asta am patit recent. - s-a terminat solutia pt regenerare si filtrul s-a infundat de tot).
  2. Consum crescut dupa revizie D4164T

    Nu stiu ce sa zic, daca este consum mare sau mic, tinand cont ca este un consum strict "de concediu", adica forjata puternic pe autostrada, incarcata cu portbagajul full si cu AC pornit aproape tot timpul. In rest, la viteze"normale" am un consum care se incadreaza in limitele normale, cam 6 l/100 km urban si 5 l/100 km extraurban.
  3. Consum crescut dupa revizie D4164T

    Si la mine nivelul uleiului este putin peste maxim, e adevarat ca am avut probleme cu dpf-ul acum cateva luni, am resetat eroarea la service, am facut un tratament cu o solutie care ajuta la arderea mai buna a particulelor, de atunci nu mai am probleme. Acum doua saptamani am fost in concediu in Croatia, i-am "dat in gura" pe autostrada si cu 160 km/h, turatie de 3000 rot/min, cred ca filtrul de particule a avut ocazie sa se curete. PS Am facut ceva calcule de consum, mi-a iesit undeva pe la 7.5 l/100 km, cu AC pornit si viteza mare pe autostrada, eu zic ca e rezonabil, si masina destul de incarcata.
  4. Filtru conectat partial...Volvo V50 1.6D 2008

    M-am uitat mai atent, filtrul asta care sta in aer e atasat de un furtun de cauciuc relativ scurt, cam 15 cm, care intra intra intr-un fel de ramificatie de plastic, care nu se mai vede unde duce, e chiar in spatele motorului, dificil de accesat si de urmarit.
  5. Filtru conectat partial...Volvo V50 1.6D 2008

    Mersi de raspunsuri, e cazul sa imi fac probleme sau nu?
  6. Filtru conectat partial...Volvo V50 1.6D 2008

    Trebuie sa ma uit ce e in celalat capat...oricum foarte ciudata faza...
  7. Filtru conectat partial...Volvo V50 1.6D 2008

    Am luat-o de la un prieten, proprietar de service auto din Cluj. Da, e din Belgia, avea 160.000 km la bord cand am luat-o, acum vreo 3 luni.
  8. Salut frati forumisti, am o scurta intrebare, mai degraba o nedumerire. Atasez o imagine de la motorul meu, cu un filtru conectat numai intr-o parte, cealalta parte stand in aer, cum s-ar zice. E cazul sa imi fac probleme sau asa trebuie sa fie? Mentionez ca totul e ok la masina, motorul merge bine. Azi dimineata mi-am aruncat ochii pe la motor si l-am vazut stand asa singurel. Mersi de raspunsuri!!!
  9. Dpf.curatat

    Ieri mi s-a aprins becul de atentionare (ala cu simbolul motor) de la bord, si masina a intrat in safe-mode. La tester mi s-a spus ca filtrul DPF e cam incarcat, de aia s-a ajuns la simptomele astea, si mi s-a recomandat o tura in forta, 10 min la 3000 ture. Oricum, voi "trata motorina si cu niste aditiv (vezi mai sus), sper sa nu mai am probleme de genul acesta. Daca tot mai apare problema, musai sa duc filtrul la curatare.
  10. Dpf.curatat

    Pe bidon scrie dozajul, de ex pentru cel de la protec http://www.daciashop...DPF-FAP-cleaner trebuie un flacon la 60-80 litri de motorina. Ma gandesc totusi sa fac un tratament de felul asta, azi am dat o tura "fortata" in afara Clujului, cu motorul turat tot timpul, ma gandesc ca s-a mai curatat. PS Am mai gasit o varianta de solutie, http://www.polmot.ro...0420051487.html @Flaviu, cred ca sa face cate un tratament de genul asta (un plin de motorina + aditivul) odata la cateva luni, mai ales pentru cei care folosesc masina preponderent in oras.
  11. Dpf.curatat

    Mersi mult de sfat Bogdan, o sa il folosesc si eu, ma streseaza filtrul de particule, mai ales ca umblu cu masina numai in oras, rar am drumuri in afara. De pe site nu m-am prins, se introduce in rezervorul de motorina? THX
  12. Dpf.curatat

    Ma mai bag odata ca musca-n lapte, sa nu radeti de mine . Am gasit o solutie, ii zice DPF Super Clean, care zice ca optimizeaza arderile particulelor, in special pentru aia care circula preponderent in oras (ca mine) si nu apuca sa isi tureze masinile prea des. http://www.daciashop.ro/DPF-FAP-cleaner Ce ziceti? Se face praf motorul sau nu? THX
  13. Dpf.curatat

    Cred ca conteaza foarte mult si calitatea motorinei folosite, aveti sfaturi legate de acest aspect? De la ce pompa motorina este mai putin "incarcata" cu "funingine"? Sau care motorina are arderea mai completa? THX
  14. Dpf.curatat

    Salut, am patit-o si eu azi cu DPF-ul, pe la pranz mi s-a aprins becul ala de la bord care arata probleme la motor, iar masina nu mai tragea ca inainte, degeaba o calcai ca se misca ca porcu'. L-am sunat pe un prieten, de la un service auto care se ocupa in principal cu Volvo-uri, am mers pana la el, mi-a pus testerul, care a diagnosticat "filtru DPF murdar". I-am zis ca folosesc masina preponderent in oras, fara s-o turez prea mult, de aia s-a incarcat filtrul. Mi-a recomadat un drum de 10 minute la o turatie constanta de 3000 ture, astfel se va autocurata filtrul. Mi-a sters eroarea respectiva din calculator, masina si-a revenit la normal. Am uitat sa il intreb ca daca nu veneam la tester si sters eroarea, si faceam drumul respectiv cu motorul turat, se autocurata filtrul si dispare eroarea? Poate unii colegi mai experti de pe forum ma pot sfatui in acest sens. Mi-a mai zis ca daca mai apare eroarea asta, sa ma duc sa il curete manual sau chimic. THX!