roadrunner

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About roadrunner

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto V50
  • Fabricatie 2006
  • Auto 2 XC90
  • Fabricatie 2 2007

Recent Profile Visitors

570 profile views
  1. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    THANK YOU!!!
  2. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Nu am avut cu ce sa-l inlocuiesc, nici un comersant nu vinde simeringul separat! Am gasit in schimb o pompa noua in Austria si o sa o primesc saptamana viitoare.  
  3. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Garnitura asta nu am I locuit-o, dar esti Primul care imi spune de ea! Desfac pompa saptamana viitoare si iti dau un semn! Have a nice weekend!
  4. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    am zis ca am inlocuit totul, mai putin pompa de inalte si ECU. Probabil ca am sa schimb si pompa avand in vedere ca am 350.000 km!  
  5. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Thanks mate! De unde poate cumpara acest o-ring? Ai posibilitatea sa-mi comanzi un asemenea o-ring? 
  6. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Nope! La ce te gandesti? La o uzura avansata a motorului care sa duca la un consum exagerat de ulei care prin ardere sa infunde DPF-ul?
  7. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Injectoarele sunt noi, le-am pus in iarna. Consumul de motorina este in limite rezonabile, 5.6-6.0 in afara, si in jur de 7.2-7.5 in oras; DPF-ul l-am dat jos si este curat, si mi-a mai ramas pe lista ECU si Pompa de Injectie. Vreau sa-ti spun ca am remarcat ca si dupa ce am schimbat injectoarele, cand a fost foarte frig, spre surprinderea mea, masina a pornit foarte greu. Mi s-a spus ca probabil pompa de injectie isi traieste ultimele zile avand in vedere ca am aproape 350,000 km.
  8. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    cu durere in portofel iti confirm ca am schimbat si turbina! Gaura mare in portofel boierule! Mai sa-i schimb si culoarea si atunci pot sa zic ca am schimbat tot!
  9. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Am facut 2 teste in dinamica, unul la Volvo Cluj si unul cu Bogdan G. Vorba romanului, la "ambele amandoua" nu am gasit nici un parametru in afara limitelor producatorului! Am inteles ca ar exista un simering la nivelul pompei de injectie care in conditii de uzura ar putea lasa motorina sa se scurga in baia de ulei. Masina merge excellent, trage, se infige, consuma in jur de 5.5-6.0 Afara si approx 7.2-7.4 in the city.  
  10. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    Mai concret te rog! Supape, pompa de injectie? Injectoarele sunt nou-noute!!!
  11. Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

    DPF-ul l-am schimbat cu unul nou (de mentionat ca si cel vechi nu era infundat!)! In afara de pompa de injectie si ECU am schimbat cam tot!
  12. L-am schimbat cu unul nou, si tot nu am rezolvat acumularea de motorina in baia de ulei!

    Doar pompa de injectie  si ECU nu au fost schimbate!

  13. Am un V50 2.0D 136cp din 2006 cu 345,000km pe bord, pe care il folosesc 95% din timp in afara localitatii si un condus cu 10-20km peste limita legala. De 6-7 luni gasesc constant un nivel foarte crescut de ulei in carter cu toate am schimbat: - 4 injectoare (cu originale) + conducte tur si retur + set garnituri + soft reload; - DPF-ul (care nu avea mai mult de 100,000km) + umplut full nivel aditiv; - pompa apa + termostat. - toate testele static/dinamic arata toti parametrii OK Daca cineva s-a mai intalnit cu o situatie similara si a reusit sa o rezolve pozitiv, sau are o idee despre ce am facut sau nu am facut  ..... will be appreciated!!! Thank you!        
  14. Doresc sa achizitionez Volvo V50

    Ca sa fiu consecvent cu idea anterioara, am cumparat o Toyota Corolla de 5 ani vechime si m-am dat cu ea vreo 20,000 km. Merge ca unsa! Imi este greu sa accept ca pana acum am aruncat banii pe fereastra cu masini vestice!
  15. Salut Bogdan!

    Am un V50 2.0D 136cp din 2006 cu 340,000km, pe care l-am testat impreuna pe la aprox. 240-250,000km.

    Recent am gasit un nivel foarte crescut de ulei in carter, si am procedat (la recomandarea service volvo) la schimbarea celor 4 infectoare (cu originale) + conducte tur si retur + set garnituri + soft reload.

    Am verificat si DPF (care este inlocuit acum vreo 100,000km) care avea valori (presiune si senzori temperatura) in limite normale si static si in trafic.

    La 2,000 km dupa schimbarea injectoarelor + auxiliare, iar am gasit uleiul cu 4-5 mm peste maxim, si testand masina pe vreme rece (-2C) am gasit gasit ca apa din motor nu trece de 70 C in sarcina (la urcarea Feleacului), iar in coborare ajungea la sub 50C. Au concluzionat ca termostatul de apa defect si am procedat la inlocuirea lui.

    Dupa inlocuire, acul de temperatura apa motor ajunge mai repede la 90C, motorul suna mai bine, si la acceleratii nu se mai aude zgomotul acela metalic de accelerare la rece, dar masina are un consum mediu in afara localitatilor de aprox 8.5L/100km la un stil de condus neagresiv.

    Am resetat la fiecare drum consumul mediu, dar de fiecare data am obtinut acelasi rezultat la drumuri lungi pe frig (intre -3-4C - +3-4C).

    In mod normal masina consuma iarna 7.2 - 7.5L / 100km (depinde de cat eram de grabit) dar aveam heaterul functional. Acum ca o nefasta coincidenta nu mai merge nici heater-ul si ca atare nu stiu daca un consum de 8.5L / 100km iarna (temp intre -4 si +4C) in afara localitatii este normal sau mai are vreo hiba motorul.

    Saptamana asta sunt 3 zile in Bucuresti si daca ai loc / timp as vrea sa o testam impreuna la drum oras / extra-urban.

    PS: am vazut pe frig ca unii isi obtureaza partial / total grila radiator +/- grila inferioara corespunzatoare intercooler-ului. E recomandat sau este daunatoare "operatiunea"? {La Oltcit care era racit cu aer, aveam de la constructor un ecran de platic negru ptr obturarea radiator pe temp mai mici de 10 grade, care asociate cu obturarea si a prizelor inferioare din buclier reuseam sa mentim motorul cald pe timpil iernii.}

    My very best regards,

    Nicu Langa
    0731 840 177