Damage

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Damage

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2010

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. Salut Bogdan, Multumesc mult si... Tot respectul ! Exact unde ai zis, am gasit o crapatura in furtun, si o gramada de ulei aruncat in zona. Clema de mai sus rupta am gasit-o de cumparat individual - o ridic maine din ungaria (nu sa livreaza in Romania ). Furtunul crapat din poza de mai jos l-am gasit de la Manufacturer Thermotech - sper sa fie calitativ ok.  Din ce am vazut nu prea este acces in partea de jos a furtunului - trebuie scos scut motor si masca fata pentru a-l inlocui? Am cautat peste tot hint an tricks dar se pare ca nu exista nimic documentat (free) pentru V50 pe internet.
  2. Salut,

    Poti te rog sa ma ajuti cu o oferta de pret pentru 31219101 sau echivalent? Trimit si poza cu furtunul defect.

    Mersi,

    Mircea

    DSC_0332.JPG

  3. Salut, Multumesc mult pentru indicii - am dat jos masca motorului si am gasit o clema rupta la furtunul "3 cai" (nu stiu cum se numeste ) dintre turbo si filtrul de aer. Am demontat, curatat si inspectat toate componentele din zona, nu am mai gasit nimic altceva. In VIDA furtunul are codificarea 31219101 - din pacate nu am gasit pe nici un site din RO de cumparat codul OEM. Aveti vre-o recomandare de unde sa cumpar / cat ar trebui sa coste furtunul? 
  4. Salut 1984, Ms. de raspuns. Din pacate nu am Dice-ul sa pot citi gr/s - cu siguranta ma voi duce la un service sa o pun pe tester dar inainte intentionez sa fiu documentat - am patit-o de cateva ori cu diagnosticari gresite la care am inlocuit piese "defecte" si eroarea nu a fost rezolvata.  Am incercat sa rulez masina fara senzor conectat si a intrat automat in limp mode (max 3000 ture); la relanti motorul nu prezinta fluctuatii de RPM cu sau fara senzor. In cazul acesta, dupa interpretarea mea, pare sa fie problema din ECU - deconectat, firul "A" MAF signal return nu ar trebui sa aiba voltaj - cu toate acestea am pe el 11.18V Din cate se vede in EWD, firele A, C si D sunt in legatura directa cu ECU - e posibil ca ECU sa furnizeze voltaj anormal din cauza altei componente defecte (ma gandesc ca poate fi o posibilitate in loc sa cataloghez ECU ca si defect). Rugamintea mea ar fi daca poate cineva sa masoare aceste fire deconectate de pe senzor, cu contactul pus pe pozitia II - macar comparativ sa vad ce valori ar trebui sa fie. Multumesc anticipat.    
  5. Salut, In urma codului de eroare P0103 (Mass air flow signal too high) dupa diagnosticare am constatat ca MAF-ul este defect - cred ca m-am inselat. Atat senzorul vechi cat si cel nou au aceeasi codificare: 7M51-12B579-BB In tabelul de mai jos sunt masuratorile efectuate pe cablu neconectat, apoi cu cablul conectat pe ambii senzori (cel vechi si cel nou) cu motorul oprit si apoi cu motorul pornit: Pin GND BAT (12V) A B C D Contact Pozitia II, Fara senzor 11.18 0.00 11.93 4.93 Contact Pozitia II, Senzor #1 (nou) 6.10 0.00 11.90 2.10 Contact Pozitia II, Motor pornit, Senzor #1 6.95 0.00 14.04 2.20 Contact Pozitia II, Senzor #2 (original) 5.24 0.00 11.91 4.94 Contact Pozitia II, Motor pornit, Senzor #2 5.36 0.00 13.87 4.95   Am reusit binenteles sa recunosc GND si BAT - 0V si aprox 12V; celelalte doua fire ar trebui sa fie MAF signal return si referinta 5V care pare sa fie firul D. Presupunand ca firul "D" este referinta de 5 V, firul "A" ar trebui sa fie MAF signal return, cu valori intre 1 si 5 V in functie de RPM. Datorita valorilor citite (5.24 si 5.36) am decis sa cumpar un senzor nou. Acum vine problema: la al II-lea senzor, referinta de 5V scade la 2.1-2.2V in momentul in care se conecteaza senzorul. iar "A" signnal return este si mai mare decat la cel vechi (6.10 si 6.95) Ultima masuratoare (si cea mai ciudata) este ca voltajul pe firul "A" scade in momentul cand creste RPM-ul pt ambii senzori. Firul "D" ramane constant cu cresterea RPM-ului. Va rog cei cu mai multa experienta sa ma ajutati la interpretarea masuratorilor. Multumesc, Mircea
  6. Salutare' Ma consider printre cei norocosi: Consum facut la pompa - 4.2l / 100Km Cluj - Vama Veche - Mangalia. Autostrada constant 130Km/h, in rest dupa trafic 60 pana in 100. Cel mai bun consum 3,3l/100Km Oradea - Cluj mers in coloana fara accelerari puternice, maxim a IV-a - a si durat drumu 3 ore juma pentru 150Km. Motor 1.6D, e-Drive, 80Kw.
  7. Problema geamuri electrice

    Salutare, Am si eu o problema cu geamul electric de pe partea soferului (V50 / 2010)... pe langa scartaitul cu care m-am obisnuit (inca imi fac curaj sa deschid usa sa gresez conform celor spuse mai sus), s-a rupt suportul de plastic pe care sta sprijinit butonul de deschidere-inchidere a geamului electric (suportul este un plastic alb cu 2 urechi pentru fiecare buton) . Am tot incercat sa identific componenta respectiva, dar nu am gasit nicaieri o schema cu o usa completa. Rog pe cei cu mai multa experienta sa ma ajute cu o schema, un cod sau orice poate fi de ajutor. Multam fain