ateo
Membru-
Content count
163 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by ateo
-
Salutari dragi volvisti! Am si eu o intrebare, ca de obicei. Unde pot gasi, daca exista in Romania, un magazin care sa comercializeze stopuri ce beneficiaza de tehnologia LED pentru S60. Sunt foarte pornit sa-mi cumpar astfel de stopuri, am vazut pe net niste poze si arata foarte bine. Mi-ar parea rau sa ma multumesc cu niste stopuri clare (gen lexus). Daca cunoasteti ceva, va rog, scrieti-mi! Merci!
-
Caut in continuare: Bara fata completa model 2007+ (inclusiv suportii de bara, faruri ceata, grila, spalatoare de faruri) Restul pieselor le-am gasit.
-
Salut! Intrucat doresc sa imi modific nitel masina, doresc sa achizitionez urmatoarele piese: Bara spate completa model 2007+ sau daca este de S60R model 2005+ Bara fata completa model 2007+ Faruri cu ABL model 2007+ si preferabil balastul xenon si becurile Oglinzi cu semnalizarea inclusa model 2007+ Stopuri Jewel Lights model 2005+ Nu sunt interesat de aceste iteme decat daca respecta anul de fabricatie peste 2007 (exceptie face bara spate si stopurile care nu a suferit modificari la acel facelift) si binenteles daca pretul este rezonabil. Multumesc!
- 8 replies
-
- Bara spate
- Bara fata
- (and 3 more)
-
Caut in continuare: Bara fata completa model 2007+ (inclusiv suportii de bara, faruri ceata, grila, spalatoare de faruri) Oglinzi cu semnalizarea inclusa model 2007+ Stopuri Jewel Lights model 2005+ Numarul de telefon este acelasi 0745655625 Mail: ateo_volvo@yahoo.com Ca sa nu mai deschid alt topic, Vand: Bara spate completa (inclusiv bara interna) Volvo S60 model 2002 culoare Cosmos Blue cod 450. Cod original 9484004. Produsul prezinta urme de uzura, cateva zgarieturi. Pret 200 Ron Produsul se livreaza cu: cod 09484007 - bandou in aceeasi culoare cu bara sau cod 09484007 - bandou nevopsit - plastic negru, original cod 09178246 - suport bara partea dreapta cod 09178245 - suport bara partea stanga cod 09484374 - ghidaj prindere bara partea dreapta cod 09484373 - ghidaj prindere bara partea stanga si Stop stanga Volvo S60 cod 8664079. Pret 130 Ron An fabricatie 2002. Prezinta urme de uzura. Prezinta o zgarietura in partea stanga pe suprafata de culoare rosie. Stopul se livreaza impreuna cu panourile electrice cod original Hella 153852 si 153851. Stopul este in perfecta stare de functionare. Livrare prin curier sau predare personala in Arad.
-
@Bogdan G. Nu am informatii in plus. Clapeta mea stiu ca e Bosch si cam atat. Nici prietenul internet nu detine informatii despre acest subiect. Oricum cautand in drepata si in stanga am vazut ceva... interesant, cel putin. Emisia de CO2 la modelul din 2002 e doar cu 6g mai mare decat a modelului 2008 conform a 2 site-uri. VOLVO S60 Model Year 08 2.0 T 2008 31.7 212 VOLVO S60 Model Year 2002 2.0T 2002 30.7 218 aici e si linkul uneia. http://www.car-emiss...0 Model Year 08 Nu cred ca mai conteaza. Doream sa fac si eu o fapta buna pentru planeta.
-
Salutare! Am si eu o problema la care nu-i gasesc raspuns. Poate cei care au Vida/Vadis ma pot ajuta. La motorul B5204t5 (2.0T) cum am eu, stiu ca masina a avut euro 3, dar de prin 2005 (?) motorul a devenit euro 4. Poate sa imi zica si mie cineva ce s-a schimbat (adaugat) la motor? Ma bate gandul sa convertesc motorul la euro 4 (daca merita, evident).
-
O sa rezolv problema cand o sa ajung la ea.
-
Nu mai caut bara spate si stopuri jewel. Le-am achizitionat. Caut in continuare: Bara fata completa model 2007+ Faruri cu ABL model 2007+ si preferabil balastul xenon si becurile Oglinzi cu semnalizarea inclusa model 2007+
-
Scuze. tel contact: 0745655625; e-mail pt eventuale poze ale pieselor: ateo_volvo@yahoo.com
-
Salut! Te rog, daca ai piesele descrise in acest link: da-mi te rog preturi. Mersi!
-
Cautarea continua... astept oferte. Conform Regulamentului,trebuie specificat un numar de telefon,pentru contact.
-
Am nevoie de o mana de ajutor, va rog. Daca stie cineva, va rog sa ma luminati: ce buji are nevoie Volvo-ul meu S60 2.0T. Din cate am inteles, fiecare masina si motor are nevoie de bujii specifice, si cum am impresia ca motorul meu merge in 4 , vreau sa-mi cumpar un set nou de bujii. Multumesc anticipat! Respecte!
-
Salut! De ceva vreme nu am mai postat nimic pe forum. Acum vin cu o problema: Masina, S60 2.0T 2002. Problema a aparut intr-o dimineata ploioasa din luna mai. M-am urcat in masina si dupa ce am pornit am primit mesajul cu Puterea motorului scazuta. Cum eram in intarziere am plecat asa. Masina se zgaltaia si facea un zgomot ciudat. Relantiul oscila. Dupa ce am ajuns la destinatie, masina a stat cam vreo 2 ore oprita. Dupa am pornit-o si a mers perfect dar am avut mesajul cu engine service required. Am plecat spre casa unde m-am documentat. Am vazut ca o problema comuna la aceasta masina este ceea ce se numeste ETM care cu timpul se imbacseste. Documentarea a durat cam jumatate de ora. Dupa am mers in masina, am facut acea diagnosticare folosind butonul reset, si nu am primit nici un mesaj de eroare. Am pornit motorul 5 minute m-ai tarziu, mergea ca nou si toate mesajele au disparut. Dupa care mi-am pus in gand sa curat acel ETM. Cum mai era o luna pana la concediu, am zis ca merg asa, daca mai apare eroarea, stiu ce am de facut. Eroarea nu a mai aparut si cu toate acestea am mers la mecanicul meu, am curatat ETM masina parea ca merge mai bine (mai ales cand mergeam constant inainte de curatare, cu o anumita viteza, observam un balans fata spate). Asa arata ETM-ul meu (vezi poze). Totul bine si frumos pana ieri cand toata povestea s-a repetat. Masina parca merge in 4 sau poate 3 cilindrii. Va rog sa-mi dati sfaturi daca v-ati intalnit cu astfel de probleme, ce anume sa mai investighez.Ce alte probleme mai pot aparea? Ca fapt divers, masina are acum 150.000km, distributia schimbata. Service-urile le-am facut regulat la 15.000km. Bujiile fac 2 ani in septembrie anul asta, sunt NGK. Adnotare: Cand masina are probleme, pe langa zguduielile mentionate mai emana si un puternic miros de benzina. Coduri din bord: DTCS IN VEHCLE BCM DTC SET SAS READY SRS READY ECM DTC SET AUM DTC SET CEM DTC SET DIM READY DDM DTC SET CCM CHECKING PDM DTC SET REM CHECKING SWM READY PHM CHECKING UEM DTC SET Multumesc anticipat pentru ajutor!!!
-
Salutare! Hai ca anul asta e anul belelelor. Am observat de vreo 2-3 saptamani, de cand s-a racit vremea, ca in momentul in care doresc sa degivrez parbrizul, timpul de dezghet a crescut simtitor. Deoarece nu am gasit alt topic la S60 am deschis acest topic. Tot acum am observat ca daca pun clima la maxim (manual) merge mult mai incet ca inainte (de exemplu anul trecut in iarna), (puterea de intrare a aerului in cabina este mai mica, aproape ca nici nu o aud). Daca aveti idei ce sa verific, apreciez. Mentionez ca nu mor de frig in masina si nici de cald, deci din acest punct de vedere clima functioneaza normal, duce si mentine temperatura la cea setata de mine. In plus de vreo 2 ani asta, din cand in cand am un greier la clima, atunci cand se opreste sau porneste masina dupa care dispare. Maine imi schimb filtrul de cabina impreuna cu restul reviziei. Sper, ca filtrul e imbacsit.
-
Ca sa raspund si sa inchei, am facut cam 8000km cu el. Fac schimbul la acest filtru si ala de aer fie 2 doua ori pe an, fie la 15000km (care vine primul). Deobicei nu sunt km.
-
salut! se pare ca era doar imbacsit filtrul. cam ciudat, avea dor vreo 5 luni. acum merge degivrarea ca inainte. deci happy! va multumesc pt raspunsuri! va pun poze cu filtrul vechi ceva mai tarziu. pozele promise
-
Asa este dupa cum a mentionat V50Saphir. La pag 141 din manual scrie: Oils and fluids Oil quality Engine oil must meet the minimum ILSAC specification GF-2,including ACEA A1,API SJ,SJ/CF and SJ/ Energy Conserving. Your Volvo has been certified to standards using ILSAC oil specification GF-2 5W-30. Volvo recommends use of oil with a quality rating equal to or higher than ILSAC GF-2. Equivalent and better oils include ACEA A1,API SJ,SJ/CF,and SJ/Energy conserving. Lower quality oils may not offer the same fuel economy,engine performance,or engine protection. Volvo Cars recommends Castrol. Depending on your driving habits,premium or synthetic oils may provide superior fuel economy and engine protection. Consult your Volvo retailer for recommendations on premium or synthetic oils. Acum la varsta masinii mele si la, km ei, uleiul pe care il bag e castrol edge 5w40. Si nu pt ca nu am bani de 5w30, pt ca asa mi-auzi zis toti mecanicii
-
Nu mi s-a raspuns cu ce e mai bun uleiul ala si daca doar ala e bun, de ce ceila Volvo recomanda Castrol? Filtrele nu sunt no name, au nume: Mann sau Mahle. Bujiile se cheama NGK, s.a.m.d. Eu am incheiat acest o aff topic mai ales ca nu mai vreau sa ma justific. Doar pt ca nu am cumparat piese de la cei enumerati mai sus nu justifica ideea ca piesele luate de mine sunt naspa. Piese sh am mai luat eu de la cineva de pe forum, nu zic cine si anume o oglinda, mi-a zis ca e usor zgariata, adevarul fiind ca era bine rupta si a incercatsa o dezmembreze, a pus in locul plasticului rupt un surub etc. Si am luat si un filtru de combustibil tot de la cineva de pe forum care s- a dovedit a fi incompatibil cu masina mea, de care abia am reusit sa scap. Asa ca poate nu e vorba niciodata de bani, asa cum poate crezi, e vorba de a face lucrurile bine si la timp cu piese de calitate. Sanatate!
-
@Bogdan G:serios numai 200 euro dai pe revizie? Folosesti numai cutii albastre? Imi vine greu a crede ca numai atat costa revizia anuala la doar una dintre masinile tale. Si stii de ce? Aproximativ atat platesc si eu, si nu fac revizia la 20000 ci la 15000km. Iar uleiul Castrol este recomandat de Volvo. Inclusiv la reprezentante au reclame si sustin ca recomanda Castrol. Ba mai mult, imi vine aduc aminte ca mi-a zis unul de la o reprezentanta ca bag ulei prea bun, ca masina merge si cu ulei Castrol mai ieftin. Imi aduc aminte ca era sa plec in momentul acela din reprezentanta pt ca s-a gasit ala sa imi dea sfaturi apropo de masina. Si ca sa inchei polemica asta fara rost, chiar tu ai zis ca clapeta costa 100 euro din dezmembrari, piesa (ETM) de noua costa 4000 RON nu 600 euro si astept argumente, daca nu te deranjeaza si ai timp, despre de ce e o bataie de joc uleiul pe care il bag eu in masina si de ce uleiul tau e mai bun. O zi minunata! Si am uitat, Volvo USA, a rechemat toate masinile de pana la 10 ani vechime sau 200000 mile si le-a facut curatarea si sau schimbul ETM gratis plus update de soft, recunoscand astfel tacit vina legata de aceasta piesa. La noi nu, dar se gasesc 2 care sa se certe pe nu stiu ce off topic legat de uleiuri. Ce am vrut sa subliniez este ca ETM nu este un consumabil. Atat.
-
@Bogdan G: serios, de ce trebuie sa ma ataci? Am mentionat ca banii mi s-au parut multi pt o piesa second. Daca era vb despre o piesa care trebuia schimbata la o revizie gen ulei, filtre, nu comentam de pret. Ca fapt divers folosesc ulei Castrol 5w40, iar faptul ca sustii ca imi pot bate joc de masina e revoltator. Am toate chitantele stranse de cand am luat masina si intotdeauna am folosit componente mai bune, nu mai ieftine, indiferent de pret. Asa a fost si cu distributia, uleiul, filtre, baterii, lumini interior, bujii, etc. Etc. Si apropo mi-am luat Volvo pentru ca masina asta am dorit-o. Daca vroiam bmw probabil ca aia imi luam, iar umila dacie a fost prima mea masina. Daca nu iti eram recunoscator pt sfaturi te asigur ca nu imi cenzuram acest raspuns. Seara faina!
-
Ok, l-am pus, masina merge. Operatia totala a fost cam scumpa (Etm second 60000 forinti, aproximativ 200 euro +) diagnoza inutila 20000 forinti(aproximativ 80 euro). Concluzie: asta a fost cea mai scumpa reparatie la masina, mai ales ca nu vorbesc despre consumabile pe care le platesc cu drag. Gust: amar.
-
Bun. Mi-a ajuns piesa. Maine o montez. Sper sa nu fie o lamaie. Sincer clapeta merge mult mai greu decat la masina mea si sper ca asta sa nu cauzeze probleme (cine stie cu ce au curatat ETM-ul in prealabil)... Mi se pare funny ca au pus vopsea pe clipsuri ca sa nu ma pot uita la partea electronica (sa imi pierd garantia). Se pare ca totusi acest ETM a venit de pe un S80 conform scrierii lor. Si binenteles, nu mi-au dat si garnitura. O sa o folosesc pe a mea.
-
@robvie. Te-as ajuta cu drag. Dar, asa cum a mentionat Bogdan G mai sus, la modelul cum ai tu e nevoie de soft adecvat. Eu am vorbit la o firma de dezmembrari de langa Budapesta care aveau un singur s60 turbo si un s80 non turbo. Daca tot vrei sa-ti prinzi urechile, incearca sa vorbesti cu ionut lup aici pe forum (el parca se ocupa cu dezmembrari). Sau ai putea sa incerci sa suni la econet dezmembrari din Bucuresti. Numar de telefon pt Volvo este 0757900400. Ideea e ca o sa te intrebe despre masina si o sa-ti ceara si poze cu piesa, daca ai, plus codul piesei. Ea o sa-ti zica ca se intereseaza si ca o sa te sune (ceea ce n-o sa faca) d-aia trebuie sa resuni tu de cate ori e nevoie. Eu am mai lucrat cu ei, piesele lor sunt bune, atata doar ca e mai greu cu comunicarea daca lasi dupa ei. Si de ce te-am trimis la ei? Au la ora actuala mai multe s60 v70 II si S80. Poate pe una dintre masini gasesti ce ai nevoie. Bafta!
-
Gasit ETM second hand de pe un s60 din 2004 cu 90000km. Maine maxim poimaine ajunge din Ungaria. Dupa ce il primesc si montez si dupa ce fac ceva poze, va mai dau vesti. Doamne ajuta!
-
Asa ceva cauti? http://farm3.static.flickr.com/2563/3818811313_f9e39fd97c.jpg