-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
-
Zgomutul se mareste odata cu cresterea vitezei
-
allty liked a post in a topic: Zgomot spate în urma schimbarii anvelopelor
-
allty started following Zgomot spate în urma schimbarii anvelopelor
-
ACUM VRE-O CATEVA ZILE MI-AM ECHIPAT MASINA PENTRU IARNA CCU CAUCIUCURI FIRESTONE NOI PE FATA 91H SI SH. PE SPATE 91 T TOATE BUNE SI FRUMOSE SI CU DESTUI BANI DUPA CE AM PLECAT DE LA VULCANIZARE AM INCEPUT SA AUD IN HABITACLU MASINI UN VUIET DESTUL DE SUPARATOR MAI ALES IN SPATE . A DOUA ZI AM MERS IARASI LA VULCANIZARE L-AM LUAT PE SEFUL DE ACOLO SA-L PLIMB CA SA AUDA SI EL SI SA-MI DEA O PARERE . RASPUNSUL A FOST CA ESTE NORMAL SA SE AUDA ASA . VOI CE PARERE AVETI? PRECIZEZ CA IN URMA ECHILIBRARI CAUCIUCURILOR MI SA SPUS CA AM GENTILE DE PE SPATE PUTIN STRAMBE SI CA AR TREBUI INDREPTATE DAR TOT ODATA SEFUL DE LA VULCANIZARE MI-A SPUS CA ACEL VUIET NU-I DIN CAUZA GENTILOR Am văzut că ai dat "Like" propriei postări, dar să ştii că nouă nu ne place. Caută în Regulament să vezi dacă găseşti motivul...
-
allty started following Grila pentru capota v40 din 2004 nu gasesc
-
Scartiit pe partea stanga la viraj (stanga + dreapta)
allty posted a topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Va salut cu respect pe toti fani VOLVO Saptamana trecuta am fost pana in Constanta si am luat o gropa in plin pe partea stanga de m-am oprit imediat sa vad daca nu am spart geanta sau am facut pana . Am avut noroc nu sa intamplat nimic din cele doua rele ideea este ca peste cateva zile a inceput sa scartie ingrozitorpe partea stanga la viraj un scartiit de cauciuc pe fier ceva de genu asta ideea este ca nu pot sa-mi dau seama ce scartie a mai patit cineva asa ceva . Iar astazi mi sa aprins becul de ABS si nu se mai stinge . Va rog mult cateva sfaturi -
Spuneti-mi si mie va rog ce-i butonul ala acolo e senzor sau ce ma masi este si la ce se foloseste
-
ce sa masor la EL?
-
nu am gasit nimic la dezmembrari
-
Ce sa-i fac ? Am verificat siguranta de 10 amperi si este ok ceea ce ma suparat ma asteptam sa fie arsa si sa remediez problema . mai acum o luna am avut un mic accident iar dupa eveniment mi-au ramas becurile de la frana aprinse am umblat la intrerupatorul de la pedala l-am mai inpins un pic in jos si problema sa rezolvat acum stau si magandesc daca din acel moment mi sa stricat si senzorul de la pedala si din aceasta cauza nu mai imi functioneaza pilotul dati-mi si mie un sfat va rog
-
salutare fanilor volvo o intrebare am si eu pentru voi . Spuneti-mi si mie de unde pot cumpara geamul de oglinda dreapta pentru un volvo v 40 oglinzi electrice dar sa nu aibe un pret nesimtit am gasit in bucuresti pe turda la un magazin de piese cu comanda dureaza 7 zile si costa 285 ron mie mi-se pare un pret foarte nesimtit sa nu mai spun ca am nevioe si de grila de plastic de pe capota care este fabricata dintr-un plastic ordinar si pe care ce-i de la volvo cer 900 ron cu tot cu sigla de volvo astea da preturi . Cand am cumparat masina asta m-am uitat la consumabile si mi s-au parut foarte bune ca pret dar cu timpul am ajuns la concluzia ca la orice alta pisa pe care trebuie sa o cumperi de la volvo e japca pe fata pana si un bec de bord la ei costa 40 ron
-
este vorba de capacul din cauciuc din spatele farului
-
vis-a-vii de poza de mai sus eate vorba de o pompa de injectie rotodiesel care dupa cate imi aduc eu aminte am avuto montata pe un opel kadet si avea avans mecanic nu electronic pompa de pe masina mea nu arata deloc asa oricum mersi mult si sute de mii fara reparatii
-
si gata peste cateva ore era iarasi aburit ce sa fac ca ma dispera sa fie datorita faptului ca imi lipseste o protectie de cauciuc eu am incercat sa pun una de la logan dar nu sta foarte etans dar fusese pe moment singura solutie pentru ca nu cred sa gasesc aceea protectie din cauciuc pe undeva de vanzare
-
va multumesc pentru sfaturi masina este din 2004 pompa este bosch si nu cred sa am o problema asa majora decat sa dau 400 euro mai bine o las asa oricum servicul la care ma duc cu ea nu mi-a semnalat o asemenea problema si sincer va spun ca in materie de diesel nu mai gasesti alti mai buni si cu preturi atat de bune ei fiind in materia de diesel cam de prin 92, distribitia + filtre(toate) +ulei +placute(fata + spate) +pompa apa +rola reglabila +curea transmisie= trei ore un om cost manopera 250,00 lei se numeste service diesel este pe fostul 1 mai in spate la agip
-
Filtru de motorina se afla dedesuptu cutiei ce sigurante de la motor este un filtru de motorina identic cu cel de la dacia papuc diesel daca ai motorizare renault
-
Buna ziua la toata lumea ma confrunt cu o problema la motorul renault 1,9 diesel are momente la relanti cand turatia creste de la 900-1000 ce poate fi stie cineva Cand am duso la doctor nici de a nabi na mai vrut sa faca figuri pus tester pe ea nici o problema ce-i de facut Va rog mult o sugestie
-
am reusit astazi sa-mi fac timp sa desfac farul l-am desfacut i-am scos clamele l-am sters toate bune si frumoase pana am inceput sa sterg sticla de la geam care avea o albeata pe ea am sters si am tot sters si nimic pana cand am pus mana pe acetona lui nevastamea si am zic ca am rezolvat problema da de unde concluzia geamul are pe interior o folie din plastic foarte subtire cred ca este pusa pentru a intari geamul in caz de pietricele oricum eu am luat o perie si am racaito pana sa dus pentru ca nu puteam sa pun geamul la loc albicios acum ceo fi o fi oricum operatia a decurs normal clemele s-au desfacut usor garnitura nu s-a rupt a ramas lipita de geam am montat totul inapoi si gata