-
Content count
194 -
Joined
-
Last visited
-
Cel metalic.
-
incearca sa imprumuti de undeva un calculator de alimentare(ala din fata usii din dreapta) sa vezi daca nu e dus al tau.
-
Turbina are 2 rotoare pe axul ei, unul pe admisie si altul pe evacuare. Evacuarea antreneaza admisia. Dar daca partea de admisie pe care ai invartit-o pana la urma a fost blocata, este posibil ca acum sa se duca turbina de tot. Ai grija ca in multe cazuri turbina iti arunca uleiul pe evacuare si ramai fara.
-
Ce le incurcati fratilor... Wastegate-ul este exact ca un bypass cum a mai zis cineva, si permite cresterea presiunii generate de turbina pana la un punct. "Supapa" aia ce se cheama wastegate este compusa din 2 parti: Prima parte clapeta din interiorul turbinei pe evacuare, actionata de a doua parte, tija de la actuator adica capsula aia cu furtun. La motoarele fara electronica este actionata de presiunea colectata din admisie, nu de vacuum. In timpul functionarii, daca presiunea din galeria de admisie nu a ajuns la limita setata de actuator+tija, clapeta din turbina trebuie sa fie perfect inchisa. Clapeta are un rol foarte important! Daca membrana este perforata, turbina va face presiune mai mare, fortand motorul si pe ea insasi.
-
Din cate inteleg eu, voi vorbiti nu de egr, ci de wastegate-ul de pe turbina. Daca e asa, sunt 2 lucruri total diferite.
-
la mine la 1.7t are intre filtrul de ulei si bloc o piesa prin care circula apa din sistemul de racire.
-
ok boss, la cele diesel nu ma pricep
-
Ala este racitorul de ulei de servodirectie, nu are legatura cu uleiul din motor. Este pur si simplu o serpentina care sa reziste la presiunea de la servo si sa atenueze pulsatiile de presiune, deformandu-se usor si insesizabil.
-
Frectie la picior de lemn!
-
Gusturile nu se discuta....
-
modelul asta de janta nu prea se preteaza la culoarea neagra, dupa gustul meu.
-
Stii ce e culmea?... ca mai am o bara