-
Content count
94 -
Joined
-
Last visited
-
Salve. Din cate retin, la S/V40 2001 joja are aprox. 53 de cm.
-
papi liked a post in a topic: Probleme aer cald/rece
-
Salutare. Ca tot veni vremea rece, constat faptul ca desi am setat butonul maxim la caldura, nu baga decat aer rece.. isi revine dupa ceva timp(imi ingheata maselele in perioada asta), baga cald, iar apoi desi setez catre aer rece, cu greu isi revine..temperatura motorului e normala, deci fara probleme, imi indica ok. O idee de la ce e acest delay? Multumesc anticipat si seara faina.
-
MarianBr liked a post in a topic: Cod rola variator
-
papi started following Cod rola variator
-
Salve. Pentru cei care au probleme cu variatorul si trebuie sa-l schimbe, am achizitionat si schimbat cu unul nou marca Aisin, cod 6900015, made in Japan, VCV 001/VVT OCVV, la un pret rezonabil de 550 lei. Nu e nicio diferenta intre T1A si T1B. Numai bine!
- 1 reply
-
1
-
Seara buna. Imi puteti daca exista, iar in caz pozitiv, in ce consta diferenta de cod T1A si T1B de pe rola variator distributie/axa cu came pt. V40, desi ambele piese au codul 6900015 si ambele au 42 de dinti? Numai bine si bune.
-
Exact, acel simering de la cautator, acela este problema. Azi am fost la service si s-a confirmat ca el este cel cu pricina, insa am primit un raspuns evaziv spre negativ pentru a-l inlocui. Se poate inlocui pentru a nu mai avea pierderi de ulei din cutie si daca da, unde il gasesc? Multumesc pt raspunsuri.
-
Nu, nu curge pe la burduf..in poza se observa exact locul, e acolo un semering sau ceva de genul, asa mi s-a spus..se observa si zona ca e cu ulei, inclusiv tavita din plastic de protectie a acelei zone..
-
Salutare! Va retin cu rugamintea de a-mi da un sfat cu privire la pierderea de ulei din cutia de viteze, cu mentiunea ca de ceva timp observ pe asfalt cate o pata de ulei in partea stanga. Am identificat pe unde curge, asa cum reiese si din poza atasata, am fost la cativa mecanici si cateva service-uri si mi-au spus cu nu am ce sa-i fac, ca asta e o buba la aceste cutii..ma gandeam ca totusi poate pot schimba garnituri ceva pe acolo..aveti idee, e posibil sa opresc pierderea de ulei? Si daca tot veni vorba, ce fel de ulei intra in cutie, ca nu mai retin, stiu ca am schimbat in 2011 cu un ulei Esso, dar nu mai imi aduc aminte caracteristicile. Mc anticipat
-
Salutare! Va retin cu rugamintea de a-mi da un sfat cu privire la pierderea de ulei din cutia de viteze, cu mentiunea ca de ceva timp observ pe asfalt cate o pata de ulei in partea stanga. Am identificat pe unde curge, asa cum reiese si din poza atasata, am fost la cativa mecanici si cateva service-uri si mi-au spus cu nu am ce sa-i fac, ca asta e o buba la aceste cutii..ma gandeam ca totusi poate pot schimba garnituri ceva pe acolo..aveti idee, e posibil sa opresc pierderea de ulei? Si daca tot veni vorba, ce fel de ulei intra in cutie, ca nu mai retin, stiu ca am schimbat in 2011 cu un ulei Esso, dar nu mai imi aduc aminte caracteristicile. Mc anticipat
-
Salutare. Din experienta cu al meu Volvo, eroarea poate sa semnifice:1. probleme cu noxele/sonda, care la o citire pe tester si resetare ar trebui sa nu mai apara,cel putin asa a fost in cazul meu..2. o bobina crapata/defecta. Apropo, masinuta se comporta altfel,ceva simptome? Numai bine.
-
Salutare..am cumparat un variator/pinion sh din dezmembrari,acum se mai aude acel zgomot specific la relanti, continuu ce-i drept, nu intrerupt, doar la pornire si un minut-doua dupa, iar apoi nu mai aude deloc, motorul toarce normal..nu prea inteleg care-i secretul, dar ma rog, bine ca nu mai am mereu acel zgomot sacaitor..numai bine!
-
Salutare..vezi ca nu cumva senzorul ABS de la roata respectiva sa nu fie cumva usor distantat, miscat de la locul lui, chiar daca e mai sus cu 1mm iti da eroare sau intra in functiune sistemul.Incearca si aceasta varianta.
-
Salutare colegi! Vin cu rugamintea de a ma lamuri intr-o problema privind al meu V40, an fabricatie 2001, 1.8 benzina, 90 kw, motor B4184S2, problema privind variatorul de distributie, adica acea rola care scoate zgomotul cand motorul meu e cald de crrr-crrr-clanccc...ma rog ceva de genul..mentionez ca zgomotul nu e continuu, ci intrerupt, are o pauza de cateva secunde..problema e cunoscuta pe forum, am citit toate postarile, insa daca se poate sa-mi spuna si mie cineva care e practic rolul acestui variator. Adica ce anume scoate acel zgomot, de unde provine efectiv? Daca ii scot mufa de la solenoid(parca asa ii spune-adica mufa din poza atasata, cea incadrata cu rosu), nu se mai aude nimic..la mecanici am fost si m-au zis sa schimb transmiasia, deci Intreb in ideea in care acest variator il pot lua sh, dezmembrari, etc? Ce se uzeaza practic si care sunt sansele de a achizitiona unul sh fara a fi probleme cu el? Am vazut ca unul nou e in jur de 800-900 ron, ca na, platesti eticheta, insa am garantia ca zgomotul dispare? Nu ma aruncam la cheltuiala, ca merg de ceva timp cu acest zgomot sacaitor, insa trebuie sa schimb distributia si mi-e ca stric si altele daca o las in continuare asa. Va multumesc si numai bine!
-
Salut. Mai bine spune-ne de unde esti, asa poate iti recomanda cineva un mecanic care sa stie exact si fara probleme cum se face. Din pacate, eu nu cunosc care este procedura, insa in Braila e un meserias foarte bun, iti spun din experienta proprie. Numai bine.
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Tip kit ambreiaj
-
Costul total a fost 1000 Ron..700 kitul de ambreiaj si 300 manopera. Cel original m-a tinut 219.000 km, atat are masinuta. Numai bine.
-
Salutare tuturor. Am rezolvat problema, am schimbat kitul de ambreiaj, rulment, disc, placa, am pus Valeo, cod piesa 821499. Cel ce era pe masina era Volvo, cel putin asa scria pe el si avea codul 9183759. Multumesc de raspunsuri si poate va ajuta aceste coduri daca o sa aveti nevoie.