papi

Membru
  • Content count

    94
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by papi


  1. Salutare. Ca tot veni vremea rece, constat faptul ca desi am setat butonul maxim la caldura, nu baga decat aer rece.. isi revine dupa ceva timp(imi ingheata maselele in perioada asta), baga cald, iar apoi desi setez catre aer rece, cu greu isi revine..temperatura motorului e normala, deci fara probleme, imi indica ok. O idee de la ce e acest delay? Multumesc anticipat si seara faina. 


  2. Salve. Pentru cei care au probleme cu variatorul si trebuie sa-l schimbe, am achizitionat si schimbat cu unul nou marca Aisin, cod 6900015, made in Japan, VCV 001/VVT OCVV, la un pret rezonabil de 550 lei. Nu e nicio diferenta intre T1A si T1B. Numai bine!

    1 person likes this

  3. Exact, acel simering de la cautator, acela este problema. Azi am fost la service si s-a confirmat ca el este cel cu pricina, insa am primit un raspuns evaziv spre negativ pentru a-l inlocui. Se poate inlocui pentru a nu mai avea pierderi de ulei din cutie si daca da, unde il gasesc? Multumesc pt raspunsuri.


  4. Salutare! Va retin cu rugamintea de a-mi da un sfat cu privire la pierderea de ulei din cutia de viteze, cu mentiunea ca de ceva timp observ pe asfalt cate o pata de ulei in partea stanga. Am identificat pe unde curge, asa cum reiese si din poza atasatapost-60-0-38131200-1437899606_thumb.jpg, am fost la cativa mecanici si cateva service-uri si mi-au spus cu nu am ce sa-i fac, ca asta e o buba la aceste cutii..ma gandeam ca totusi poate pot schimba garnituri ceva pe acolo..aveti idee, e posibil sa opresc pierderea de ulei? Si daca tot veni vorba, ce fel de ulei intra in cutie, ca nu mai retin, stiu ca am schimbat in 2011 cu un ulei Esso, dar nu mai imi aduc aminte caracteristicile. Mc anticipat


  5. Salutare! Va retin cu rugamintea de a-mi da un sfat cu privire la pierderea de ulei din cutia de viteze, cu mentiunea ca de ceva timp observ pe asfalt cate o pata de ulei in partea stanga. Am identificat pe unde curge, asa cum reiese si din poza atasatapost-60-0-38131200-1437899606_thumb.jpg, am fost la cativa mecanici si cateva service-uri si mi-au spus cu nu am ce sa-i fac, ca asta e o buba la aceste cutii..ma gandeam ca totusi poate pot schimba garnituri ceva pe acolo..aveti idee, e posibil sa opresc pierderea de ulei? Si daca tot veni vorba, ce fel de ulei intra in cutie, ca nu mai retin, stiu ca am schimbat in 2011 cu un ulei Esso, dar nu mai imi aduc aminte caracteristicile. Mc anticipat


  6. Salutare. Din experienta cu al meu Volvo, eroarea poate sa semnifice:1. probleme cu noxele/sonda, care la o citire pe tester si resetare ar trebui sa nu mai apara,cel putin asa a fost in cazul meu..2. o bobina crapata/defecta. Apropo, masinuta se comporta altfel,ceva simptome? Numai bine.


  7. Salutare..am cumparat un variator/pinion sh din dezmembrari,acum se mai aude acel zgomot specific la relanti, continuu ce-i drept, nu intrerupt, doar la pornire si un minut-doua dupa, iar apoi nu mai aude deloc, motorul toarce normal..nu prea inteleg care-i secretul, dar ma rog, bine ca nu mai am mereu acel zgomot sacaitor..numai bine!


  8. Salutare colegi! Vin cu rugamintea de a ma lamuri intr-o problema privind al meu V40, an fabricatie 2001, 1.8 benzina, 90 kw, motor B4184S2, problema privind variatorul de distributie, adica acea rola care scoate zgomotul cand motorul meu e cald de crrr-crrr-clanccc...ma rog ceva de genul..mentionez ca zgomotul nu e continuu, ci intrerupt, are o pauza de cateva secunde..problema e cunoscuta pe forum, am citit toate postarile, insa daca se poate sa-mi spuna si mie cineva care e practic rolul acestui variator. Adica ce anume scoate acel zgomot, de unde provine efectiv? Daca ii scot mufa de la solenoid(parca asa ii spune-adica mufa din poza atasata, cea incadrata cu rosu), nu se mai aude nimic..la mecanici am fost si m-au zis sa schimb transmiasia, deci :help: Intreb in ideea in care acest variator il pot lua sh, dezmembrari, etc? Ce se uzeaza practic si care sunt sansele de a achizitiona unul sh fara a fi probleme cu el? Am vazut ca unul nou e in jur de 800-900 ron, ca na, platesti eticheta, insa am garantia ca zgomotul dispare? Nu ma aruncam la cheltuiala, ca merg de ceva timp cu acest zgomot sacaitor, insa trebuie sa schimb distributia si mi-e ca stric si altele daca o las in continuare asa. Va multumesc si numai bine!post-60-0-73480800-1401745719_thumb.jpg


  9. Salutare tuturor. Am rezolvat problema, am schimbat kitul de ambreiaj, rulment, disc, placa, am pus Valeo, cod piesa 821499. Cel ce era pe masina era Volvo, cel putin asa scria pe el si avea codul 9183759. Multumesc de raspunsuri si poate va ajuta aceste coduri daca o sa aveti nevoie.


  10. Salut tuturor celor de pe forum.In urma cu vreo 2 luni, cand calcam pedala de ambreiaj se auzea un huruit, fara alte probleme, intra normal in viteze, fara oscilatii la turatii. Acum cateva zile s-a dus, am ramas cu pedala moale si a intrat greu in viteza, totusi am reusit sa ajung acasa, avand norocul ca am fost si aproape. Acum vin cu intrebarea: al meu V40 din 2001, 1.8 benzina, motor B4184S2, 90 KW, 1783 cm, ce tip de ambreiaj are? Ca am auzit ca ar fi de doua tipuri, nu stiu cati dinti sau diametru. Daca v-ati lovit de problema, stiti sau ati schimbat acelasi tip de ambreiaj, va rog sa-mi ziceti si mie ce fel este ca sa stiu ce trebuie sa caut pana ajung sa-l demontez. Ma intereseaza sa cumpar tot kitul de ambreiaj(rulment, placa, disc).


  11. Hristos a inviat! Se aude mereu sau doar cand accelerezi atat in mers cat si pe loc? Tu stii cel mai bine ce ti-a zis acel mecanic sau ce ai vazut tu, insa vezi sa nu fie slabita clema ce prinde evacuarea (aia pozitionata pe la mijlocul masinii) si sa prinda/scoata aer pe acolo, ca se aude destul de urat.


  12. Am dat de cap la aceasta problemuta..a fost mai simplu si fara bani decat ma steptam..de vina era pozitia senzorului ABS de la roata, in sensul ca era ridicat din locul lui cu max. 1mm..l-am batut usurel la loc si gata, frana ca inainte, fara probleme, fara sa intre aiurea ABS. Mc inca o data de raspunsuri.


  13. Salut johnybic..nu am idee, imi pare rau ca nu te pot ajuta. Referitor la setul de burduf plus rulment, am gasit unul ce se potriveste si la Citroen si Peugeot, pret 85 lei, din pacate am aruncat cutia ca sa va zic acel cod..daca are nevoie alt volvist, fac rost de el de la cei de unde l-am cumparat. Numai bine.


  14. Salutare. Acum cateva zile am schimbat burduful cu rulmentul aferent de la planetara stanga inspre cutia de viteze pt. ca imi picura ulei. Am pus masina pe roti, am mers cativa metri si a trebuit sa pun frana, moment in care, indiferent de viteza cu care mergeam, intra ABS-ul, pedala tremura plus zgomotul specific, zgomot din partea stanga. De mentionat ca nu mi se aprinde nimic in bord, nu imi da nicio eroare. Cand pun contactul mi se aprind toti martorii, chiar si cel de ABS, dupa care se sting. Ieri am demontat roata, am scos planetara dinpre roata, am curatat mizeria ce era la senzor si in jurul lui, am curatat si dintii de la coaroana de la ABS, care apropo este intreaga, are toti dintii. Am montat tot la loc, am scos masina si acum imi franeaza normal, numai ca atunci cand pedala de frana ajunge la fund, imi intra ABS-ul(asta la viteza mica, cand calc pedala pana la covoras). Ce sa fie oare? Zic si eu ca daca senzorul ABS era defect, trebuia sa-mi apara in bord eroare, dar tocmai ca nu apare nimic. Sa fie de la disc ca e un pic cam uzat? Dar pana acum de ce nu facea asa, plus ca daca era de la disc, cred ca intra ABS indiferent de viteza!?! :blush:


  15. Banuiesc ca ai observat de la pata de ulei din locul de unde ai parcat !!!

    Piesa in sine nu e scumpa,doar ca manopera...poate ai vr'un prieten 8) care te poate ajuta la partea de mecanica...montat-demontat;doar ca rulmentul e mai bine sa-l pastrezi pe cel care e pe planetara,daca bineinteles e inca OK,nu prea potriveste ala care-l cumperi impreuna cu burduful si-ti da mult de lucru fara rost.Mare grija la uleiul din cutie,fiindca cum ai scos planetara cum se scurge ( ar fi ideal sa-l inlocuiesti - intre 2,0 l si 2,2 l iti intra...nu stiu daca am facut bine doar ca am un prieten ce lucreaza mecanic la atelierul lui taica-su de camioane,si mi-a bagat REPSOL ce il baga in cutii de camioane=tiruri).

    Oricum pana in prezent toate sunt OK,la un pret "fenomenal".

    Am observat si uneori in locul de parcare(nu curge foarte mult) si cand am ridicat masina pe elevator, inainte era curata de mancam de sub motor iar acum era ulei in partea stanga si imprejurul zonei. Am mai schimbat anterior doar burduful cand niste mecanici de 2 lei au facut ei varza calita si am schimbat si uleiul din cutie.Trebuie sa inlocuiesc tot uleiul si intra vreo 3-3.4 litri, insa nu stiu unde sa gasesc setul cu burduf + rulmet+semering.


  16. Salutare,

    sigur nu ti-e 'gata',vre-un amortizor ? dreapta-stanga,fiindca la mine de indata ce trec peste o denivelare sau o groapa mai 'teapana',se aude un zgomot in dreapta fata ( unde si am observat ca amortizorul e pe duca,adica moale tare) ca o lovitura de fier pe fier...un pocnet care ma face sa injur pe toti "REGII ASFALTULUI"

    Mc mihaiulian si pasteurxxx de raspunsuri. M-am uitat ieri la motor cu capota ridicata si am vazut ca atunci cand virez stanga-dreapta, cu motorul pornit ca sa mearga servo, flansa din partea stanga de la amortizor se misca rau tare de tot, foarte lejer in acel lacas, deci cred ca e flansa de vina. O sa demontez sa vad ce si cum exact.