-
Content count
30 -
Joined
-
Last visited
-
Am un Volvo 440 1.8 benzina an 1992, daca sta parcata cateva zile fara sa o mut din loc, la plecarea dupa loc parca ar fi infranata si trebuie sa o accelerez putin mai tare ca sa plece iar in momentul cand pleaca se aude un troznit de la rotiile din fata. Eu ma gandesc sa nu fie de la placutele de frana sau de la discuri, planetarele nu patineaza si nici nu fac vreun zgomot. Banuiesc ca de la articulatii nu are cum sa fie din moment ce ea este infranata. E ceva de genul cand pleci cu frana de mana. Ai grija te rog la aspectul scrisului . Multumesc
-
Am revenit cu rezolvarea.Problema a fost data de la un releu care se afla exact pe alternator. Multumesc pentru ajutor!
-
Am un Volvo 440 1.8 gle din 1992.Problema ei este ca dupa 3000rot/min (nu de fiecare data respecta pragul acesta) se aprind in bord martorul de benzina,apa,baterie,solutie spalare parbriz,frana de mana.Acestea din urma fiind unul langa altul, inca o chestie dubioasa ar fii ca martorul de ulei este chiar langa cele de mai sus iar el nu se aprinde.Martorii nu se aprind la intensitate maxima, dar sunt destul intens aprinsi. Acum o saptamana am mers pe autostrada iar martorii s-au aprins pe la vreo 3300rot/min, cand scadeam turatia se stingeau, la un moment dat i-am ignorat si am depasit 3500rot/min si asa am mers tot drumul pana cand am observat ca indiferent de turatie ei raman aprinsi.Am accelerat-o mai tare de cateva ori iar pe la 3300rot/min am vazut ca incepeau sa palpaie,ba dadeau sa se stinga ba sa se aprinda. Alta chestie care cred ca e data de aceasta problema cu martorii: imi pare ca atunci cand se aprind nu mai incarca bateria cum trebuie fiindca dupa un drum de 250km, la destinatie am ascultat muzica (boxele masinii + subwoofer + statie) si head-unitul incepea sa se stinga si sa se aprinda la un volum mai mare(intamplare care am mai avuto dar numai inainte ca bateria sa fie moarta) Parerea ta conteaza ! Multumesc anticipat de ajutor.
-
adrian constantin started following accxdru
-
accxdru started following adrian constantin
-
Ceva de genul asta am patit si eu ,dar nu avea nici o legatura cu vreun cablu.Mie ,pur si simplu, imi ramanea turata pe la vreo 3000rpm fara nici o sansa de a scade la relanti.Am dus-o in service si problema era de la "motorasul de relanti" sau "motorasul pas cu pas" caruia i se strambase clapeta si nu mai inchidea cum trebuie cand trebuie."Motorasul de relanti" (din spusele mecanicului) e clapeta de unde accelerezi de la motor ,tot aparatul ala sau cum vrei sa-i spui. Si ar mai fi o chestie ;sa nu-ti traga aer fals.
-
Multam' pentru ajutor dar m-ar fi interesat daca erai din Bucuresti.Imi pare rau.
-
Mi-a mai spus cineva tot dupa forum ca este problematic sa scoti acul ca s-ar putea sa il pui la loc dar fara sa mai aibe vreun rol (am inteles ca are ceva gen arc pe acolo) de asta nu m-am bagat la mai mult prima oara cand am desfacut ceasul inafara de indepartatul hartiei in exces. Si totusi,dupa ce scot acul si rup hartia ce mai ramane de facut ca nu prea as vrea sa-l las cu 2 culori. Ma gandeam ca poate are cineva vreo imagine,schita sau eu mai stiu ce,care poate fi scoasa la o "imprimanta" si lipita acolo. P.S. - pe goagal nu am gasit nimic de genul.
-
Nu cred ca o pot dezlipi de acolo,banuiesc ca este lipita iar daca incerc sa o dezlipesc poate imi fac ceasurile in 2 culori.
-
Salut tuturor. Am o problema cu ceasurile din bord (volvo 440 '91), ceea ce cred eu este ca de la caldura sau soare hartia care este lipita pe ceas (vitezometru) s-a dezlipit iar acum acul loveste in ea si nu poate urca sau in cel mai bun caz daca urca nu prea mai coboara.Am mai desfacut ceasurile o data si am indepartat hartia care era dezlipita dar a inceput sa se dezlipeasca si ce a ramas.Mentionez ca atunci cand am pus mana pe ea era ceva de genul scrum dar mai solid. Exista cineva care stie de unde pot cumpara hartia aceea pentru ceasuri gen plasma sau ceva in genul cum este la logan (aftermarket) imi este putin peste mana sa stau sa caut la dezmembrari ceasurile cu totul sa aibe aceiasi martori, aceleasi mufe etc.
-
Ms mult de ajutor,cand se mai incalzeste putin afara am sa ma bag sa vad.
-
Va salut!Am un Volvo 440 din '92 iar problema este:stopurile pe frana se aprind prea tarziu,adica eu pot opri masina in loc fara nici o problema chiar si fara ca stopurile sa se aprinda.Pentru a se aprinde trebuie sa apas cam violent frana.Intrebarea mea este unde trebuie sa umblu pentru a le face sa se aprinda cand trebuie?Multam'
-
Zilele astea trebuie sa-mi schimb uleiul.Bidonul de la uleiul care este in masina nu o mai gasesc,intrebarea mea este:Ce ulei sa bag intru-un Volvo 440 din '92 1.8 Benzina.
-
Cam aceiasi problema intampin si eu numai ca am observat o chestie foarte ciudata.La rece(adica cu motorul pornit de 1 minut)ambreiajul merge perfect,dupa ce merge vreo 5 km incepe sa scartie si sa faca ca asa numitul "soarece" iar pe langa asta incepe sa mearga si mai greu.Chestia ciudata pe care am vazuto se intampla cand acul de la temperatura apei ajunge pe la jumatate,cand ajunge acolo ambreiajul se comporta exemplar.Cum e posibil sa mearga bine atat la rece cat si la cald dar nu intre temperaturi?
-
Salutari tuturor posesoriilor de Volvo. Am si eu o problema la un batran Volvo din '92.Din cate am vazut s-a dezlipit hartia aceea pe care sunt marcati kilometrii/ora exact la baza acului.Cand ajunge acul in dreptul vitezei de vreo 40km se loveste in hartia aia si nu mai urca.Intrebarea e cum pot sa dau geamul jos fara sa mai trebuiasca sa-l siliconez din nou.Si cum il dau jos daca e siliconat?Multam' de ajutor.