Arooaie erban

Membru
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

3 Followers

About Arooaie erban

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 09/22/1994

Profile Information

  • Locatie Darabani/Botosani
  • Auto Volvo S40 2.0 140CP
  • Fabricatie 1996

Recent Profile Visitors

1,513 profile views
  1. salut ciprian, imi poti spune te rog unde e montat modulul de inchidere centralizata? la s40 ,1996

    mersi !

    1. cipilika

      cipilika

      sub casetofon sub bord...dar ma poti suna sa iti explic

    2. Arooaie erban

      Arooaie erban

      Multumesc din nou ! in caz ca nu il gasesc revin cu apel ... :)

  2. Faza scurta

    Salut , dupa cum spune si ipo ai o siguranța si sub volan pentru faza scurta ... Eu am aceiași dilema ca si tine ... Problema e ca , imi cam joaca siguranța ... A mers ceva timp cu o bucățică de hârtie sa o țină țeapănă ...acum nu mai merge deloc , nu stiu ce sa i mai fac ...
  3. Probleme bobine

    salutare, am acelasi tip de motor cu adison, diferenta ca e din 96 al meu. sa fiu sincer , am aceiasi problema de aproape 2 ani de zile. pana in aceasta zi minunata exact 3 bobine am schimbat si eu, la rece relantiul sta 1100 (mi se pare normal) , dar treptat cat creste temperatura motorului in acelasi timp scade si relantiul exagerat de mult, 500-600 ture/min , balbaie si oscileaza rotatiile.. ba cresc ba scad, (destul de vizibil) o sa curat  clapeta si o sa revin cu un feedback , multumesc
  4. Martor ABS si Airbag

    cred ca era un rulment din ce spui tu. acolo sunt "zimtii" de la abs
  5. Inlocuire bucsi bara stabilizatoare

    vicanezu, eu am aceiasi problema, urat tare fac bucsele astea... nu ai treaba cu motorul, ai ceva treaba pe la roata... majoritatea trebuiesc date jos de p-acolo...
  6. Problema alimentare, benzina

    am rezolvat... pompa era de vina... multumesc pt ajutor !
  7. Problema alimentare, benzina

    am cautat, si m-am documentat... precum ca nu are releu pt pompa.. doar siguranta.
  8. Problema alimentare, benzina

    Ar fi imposibil spun eu .. Din cauza ca e in așa fel făcută încât pornirea e pe benzina orice ar fi
  9. Problema alimentare, benzina

    Regulatorul nu l-am verificat inca , însă pompa am dat-o jos si am dus-o la mecanic am pus o pe aparat si surpriza... Mergea... Am pus-o înapoi pe mașina am pus contact am dat sa pornesc si nimic , nici nu scotea nici un zgomot precum ar porni pompa..
  10. Ulei "spumos" / motorul nu se aude bine.

    si l,a mine a disparut "spuma" la ulei , tachetul e rezolvat de mult prin mers pe distante lungi, am schimbat uleiul ca ia venit randul si nu a mai aparut apreciez efortul. va multumesc.
  11. Buna ziua/Salutare tuturor. Revin cu o problema la alimentarea cu benzina la Volvo S40 din 1996, 2.0 i + GPL Problema este ca, din mers, a inceput problema la alimentarea cu benzina. Era, pe gpl, masina mergea fara nici o problema. Dupa ce am oprit masina, la pornire, a balbait si pornit greu, mentionez ca a pornit pe gpl pentru ca motorul era incalzit si a facut comutarea intr-o secunda. Vazand ca a dat sa moara, dupa pornire, am tot incercat sa o comutez pe benzina, dar se oprea pe loc. Am repornit-o, m-am deplasat, iar cand am oprit-o, si a scazut temperatura apei din motor, nu s-a mai putut comuta pe gpl si nu a mai vrut sa porneasca. Daca o comutez pe gpl inaintea pornirii, nu se comuta pentru ca nu permite temperatura din instalatie. Problema e ca, am desfacut capacul la motor, iar la rampa din capul injectiei, unde are ventilul ala, presiunea e moarta. Ceea ce dovedeste ca pompa nu alimenteaza instalatia. Am verificat sigurantele de sub capota, si este curent pe ele cat comuteaza releele, adica pentru 2-3 secunde. Dupa aceea, am desfacut capacul de sub bancheta ca sa ajung la pompa de benzina. Acolo am gasit urmatoarea problema: sunt 4 fire in acea mufa. Urmatoarele: unul e negru cu rosu, unul e galben, unul e galben cu negru, parca , iar unul era negru . Stiu ca, negru simplu e masa in mufa, iar cel negru cu rosu, ar trebui sa fie curent continu, si cred ca cel galben sau galben cu negru sa fie acel impuls pe perioada contactului. Am verificat cu becul de control toate firele, problema constatata e ca dintre toate firele, doar acela galben are curent pe el cat e pus contactul dar la jumatate, nu se aprinde becul complet. Curentul in fire, l-am verificat fara contact, cu contact si dand la automat. Fara contact nu este nici pe cel galben curent, iar cu contact si la automat e acelasi lucru descris mai sus. Nu inteleg care ar fi cauza acestei probleme, sa fie din calculatoru` masinii? As avea nevoie de putin ajutor din partea voastra si as fi foarte recunoscator pentru fiecare ajutor acordat. Multumesc tuturor pentru timpul acordat.
  12. Buna seara. ai "melcusorului" de pe cutia de viteze in care intra cablul de kilometraj la un S40, din 96' , 103kw , 2.0L, benzina? Astept raspuns, daca da si pretul.
  13. eu am difuzoare mult mai mari de 13 pe spate... ceva de la blaupunk de vreo 260 watts , am facut ceva improvizatii pe-acolo , taiat tabla/materialu
  14. Probleme semnalizare

    Încearcă sa te uiți pe capacul de sub capota dacă i-l ai.. Dacă nu google e o soluție PT poza la capac bafta
  15. probleme climatizare volvo v40

    posibil o siguranta, la mine face un ticait la panoul de sigurante cand sta masina la soare iar cand semnalizez dispare sunetu...