arpagic

Membru
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About arpagic

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/15/1979

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo s60 d5 2002
  1. În ultimele zile mi s-a oprit motorul de 2 ori în mers (Volvo V60, 2016, 2.4 diesel, AWD). Erorile memorate sunt legate de alimentarea cu combustibil, dar cei de la service (Bravo Auto, sunt din Cluj), nu mi-au putut spune exact care e problema (ceva senzor, injectoarele, ceva electrovalvă, etc.). Din păcate specializtul lor este în concediu de boală, și nu știu unde altundeva să merg cu mașina și să îmi poată spune mai multe.
  2. Salutare. Deși mașina mea se avântă fără probleme mari către 400.000 de km, la un moment dat cred că va trebui să o schimb. Momentan înclin tot către un Volvo. Îmi trag cu ochiul s80 sau noul s60 (bine, nu foarte noul, nu pot să iau mașină nouă, așa că mă gândesc la ceva de 5-6 ani). După părerea voastră, și ținând cont și de întreținerea ulterioară, ce model m-ați sfătui să urmăresc?
  3. Se apropie Black Friday, și mă bate gândul să îmi schimb radio-playerul și boxele. Mașina mea are cred cel mai slab nivel de echipare, iar head-unit-ul (Radio-CD) e unul de la un volvo 850. inițial aveam difuzoare doar în portierele față, am pus și în spate (din dezmembrări), dar încep sa simt lipsa unui player mp3 și a unor difuzoare mai de doamne ajută. Aveți ceva recomandări? Merită să caut și tweetere sau difuzor de joase pentru bord? Mersi.
  4. Trage sacadat

    La mine (după simptome poate fi și la tine) a fost valva de control turbină. Am schimbat-o, acum trage bine.
  5. Trage sacadat

    Am avut probleme cu valva de control turbina acum vreo trei ani, am schimbat-o atunci. Cei de la service au spus că au verificat-o și e ok. Apare și când motorul e cald.
  6. Trage sacadat

    Salutare. Aș vrea o părere, până apuc să duc mașina în service pentru mai multe teste. Povestea e următoarea: înainte să plec cu mașina în concediu, am simțit că, uneori, când accelerez, nu trage lin după ce intră turbina, ci sacadat. Am dus-o la reprezentanța din Cluj, au testat-o, dar nu au găsit nimic în neregulă, nici la diagnoza electronică, nici la proba de drum, așa că am plecat cu ea așa. Acum, după vreo 6500 de km, pot să spun că problema apare atunci când accelerez puternic, cu pedala către maxim (de pildă când ies dintr-o benzinărie pe autostradă și trebuie să mă încadrez repede). Dacă accelerez gradual nu simt problema. Aveți o idee care ar putea fi problema?
  7. Salutare. Aud din când în când un zgomot în portiera dreaptă, mai ales când merg pe un drum denivelat. Dacă las geamul jos și îl ridic, tace o vreme Cei de la service mi-au spus că de vină e macaraua, și că ar costa ceva înlocuirea ei. De la dezmembrări nu știu cât de bună ar fi o macara second-hand (să nu aibă aceeași problemă). Aveți cumva vreo altă idee? Mersi. PS: a, mai am încă nevoie de cerculețele alea de plastic din jurul pârgiilor de închidere a portierelor. Dacă are cineva așa ceva...
  8. Am fost la o verificare și e rulmentul dreapta față. Dacă mai pățesc și alții, la mine suna mai tare când viram stânga. No, good to know.
  9. Salutare. Să vedem dacă pot explica bine ce mă deranjează acum: Am un s60, 2002, D5, manuală. De ceva vreme (adică de câteva săptămâni) am impresia că, în treptele de viteză a 3-a și a 4-a, atunci când turațiile ajung în plaja 1500-2200, motorul sună diferit, se aude parcă un huruit care înainte nu era acolo (seamănă cumva cu zgomotul unei tobe sport). În treapta a 2-a nu face așa, nici la relanti. Singura schimbare făcută la mașină în ultima vreme este schimbarea distribuției. Asta s-a întâmplat în urmă cu vreo 5000 de kilometri, dar acești kilometri i-am făcut pe autostradă, de obicei în viteza a 5-a și pe la 3000 de turații, așa că nu bag mâna în foc dacă zgomotul a apărut imediat după schimbul de distribuție sau e din altă parte. Am făcut o programare la service, dar asta e doar luni, iar eu joi-vineri am un drum Cluj-București-Cluj, și piticul nu-mi dă pace. Mersi.
  10. Salutare, nu am mai scris de mult pe aici Am două probleme, pe care nu știu exact cum să le apuc: 1. Se aude un scârțâit din zona distribuției (am atașat un fișier audio). După ce merg puțin, zgomotul dispare. Am schimbat distribuția la 191.000 de kilometri, acum mașina are 295.000. Piesele sunt recomandate și luate de la Midnight Caller, normal. 2. Din când în când, când semnalizez nu mi se mai aprind săgețile în bord, nici nu mai aud sunetul specific (semnalizatoarele în schimb funcționează normal). Bordul a fost reparat de BogdanG în vară, că avea, normal, problemele clasice. A, și dacă tot scriu: are cineva inele din acelea care înconjoară pârghiile de închidere ale ușilor? Am pierdut două dintre ele, și îmi stau pe creier. volvo_scartatit.mp3
  11. Am tot auzit de dispozitivul ăsta: http://www.automatic.com/ Ar merge pe mașina mea, oare?
  12. Vibratie in usa fata dreapta

    Mersi de răspunsuri. Vita_fresh, dacă ai așa ceva, plătesc transportul, normal Altă întrebare: câteodată, când blochez ușile de la telecomandă, cea din stânga spate nu se blochează din prima. Vreo idee ce ar putea fi dereglat pe acolo?
  13. Salutare. Atunci cand masina e la relanti sau cand trec peste un drum denivelat se aude o vibratie in usa din dreapta fata. Aveti idee cam de unde ar putea fi? Mai am o intrebare: aveti cumva idee daca inelele alea de plastic de la pargiile de blocare ale usilor se gasesc si separat? Am puerdut unul, si imi sta pe creier
  14. Salutare. Două probleme are s60-ul meu d5: 1. A început de ieri să îmi apară intermitetnt în bord o eroare (triunghi galben) care spune: controller remlicht. Știe cineva ce înseamnă? 2. Ceasul din bord a început să o ia razna, se schimbă singură ora, fără să o modific eu. Ce ar trebui să îmi spună asta? mersi.
  15. Piese S40/V40,S60,V70

    Cat ar costa ceasurile de bord pentru diesel (ai pus poza putin mai sus)?