ic252

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About ic252

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Oradea
  • Auto Volvo V40
  • Fabricatie 1997

Recent Profile Visitors

277 profile views
  1. Montare mbc pe 2.0t

    Da, ca bine zici , sa-i maresc presiunea... avand avantajul cifrei octanice mai mari ar trebui sa nu fie riscuri, nu? pana la ce presiune ajunge un T4 stock?
  2. Montare mbc pe 2.0t

    De aceea are T4 raport de compresie mai mic decat 2.0T,nu? Imi caut un V40 T4 sau 2.0T sa-i transfer motorul si cutia il locul celui de 1.8 (1731cmc) care il am acum sub capota. Am instalatie GPL si as profita de faptul ca GPL-ul are cifra octanica semificativ mai mare (peste 100, chiar si 110),deci rezistenta mai mare la autoaprindere(detonatii), intrebarea ar fi: sa aleg motor de 2.0T si sa-i modific presiunea aerului asa cum se povesteste pe acest topic sau sa merg pe T4 si sa-i ridic un pic raportul de compresie? Sau, a3-a varianta sa iau T4 si sa-l las asa?! Ridicarea raportului de compresie la T4 ma gandeam sa-l fac prin rectificare plana la chiuloasa, luand cca.0,5-0,7mm din suprafata. Dupa socotelile mele s-ar ridica de la 8,5 la cca.8,7 aproape 8,8. Ai mai facut asa ceva? Aceasta diferenta de compresie va fi sesizabila?  2.0T are raportul de compresie 9.