Stronghold

Membru
  • Content count

    329
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

57 Good

5 Followers

About Stronghold

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Locatie MC
  • Auto Volvo s 80 TS XY 2,4 D, 131 HP
  • Fabricatie 2002
  • Auto 2 Seat ibiza 60 bivoli
  • Fabricatie 2 2000

Recent Profile Visitors

1,858 profile views
  1. Gluhlampen mehrere defekt

    Buna.In primul rand scapa-te de sobolan, si doi....sigur ti-a ros ceva cabluri si asta e principalul motiv al defectiunii.Nu poti face altceva, decat sa verifici(tu s-au un service) ce cabluri ti-au fost roase si sa le lipesti/inlocuiesti dupa caz.
  2. si daca tot suntem in discutii legate de partea cu transmisie, poate careva sa recomande cand se schimba fulia de la alternator pentru ca deja am schimbat vreo 4 curele de transmisie si cred ca nu e departe vremea cand trebuie sa schimb si fulia de la alternator.Eventual ce producator recomandati (s 80 2002, 2,4 D)
  3. Mecanicii din ziua de azi.Parca nu te mai mira nimica !!!! In rest, tare interesant, cum a reusit cureaua aia sa se rupa fiind si pe OEM si doar 30 K????? Calitate indoielnica asta pe OEM??? Mai departe, Bogdan G sau Razvan MC am vazut ca pe f-book au avut cateva postari legat de auxiliara de la xc 60 si chiar vorbeau de schimbul acesteia la cel mult 30 k si sa te feresti de un anumit part number de la Conti.
  4. Am citit pe undeva ca ar fi bine sa indepartez furtunul de vacuum de pe tulumba si sa il montez la loc (poate poate ajuta), dar nu mare lucru m-a ajutat.Apoi din tulumba am ajuns la discuri si placute.Mi-am schimbat discurile spate , placute fata-spate.Am umblat pe la directie si am vazut ca ultimul mecacanic mi-a distrus parteadin spate a bratului (basculei) astfel a necesitat inlocuire.Apoi le-am inlocuit pe ambele , am schimbat pivotii, bieletele , capete de bara, bucsaraie, tot ceea ce inseamna partea de directie pe fata.Nu demultmi-am schimbat arcurile si telescoapele pe fata , schimbat distributie, transmisie, antigel, ulei, filtre, i-am dat jos bara fata ca era putin stramba de la o bordura, i-am reglat farurile, farurile de ceata, curatat motorul, inlocuit scutul de protectie de sub masina cu una SH impecabila si alte chichite, munca de vreo 46 ore.
  5. Catalizator ineficient

    Scuze baieti ca ma "infiltrez" in discutia voastra, dar fiind un subiect interesant, despre ce procedura eleganta discutati pe la catalizator ?adica iti da o eroare de eficienta spre zero, dar exista si o rezolvare "eleganta" ?(bineinteles exceptand cea a inlocuirii catalizatorului).
  6. Temperatura Motor D5

    Si daca tot vorbim de temperatura motor de termostate......defectiunea la termostat poate avea drept cauza si un consum marit de combstibil...sa zice 1-2 litri la suta de km?  
  7. Temperatura Motor D5

    Da, la drum lung am calcat Opelul, iar apoi am incetinit spre 1500 ture si a scazut spre 65-70 C
  8. Ulei Automata AW55-50SN

    Nasol e ca te costa ceva banuti schimbul de ulei ...dar daca trebuie trebuie :)) Off topic ....Nigerianu ....a primit un replay pe masura .....mama lui de jepcar .
  9. Ulei Automata AW55-50SN

    Din nefericire ....ai dreptate....insa poti folosi jumate febi bilstein pt spalat cutie si restul oem
  10. Ulei Automata AW55-50SN

    OEM este mai sigur , daca nu vrei probleme ulterior.Vezi ca sunt cativa colegi de forum care iti pot oferi raspunsuri mai concrete Referitor la procedura de urmat...mai sunt cateva discutii/dezbateri pe acest subiect
  11. Temperatura Motor D5

    Da, la gerul ala si la o coborarare lunga in frana de motor se mai justifica scaderea de temperatura, dar nu o scadere de cateva zeci de grade. Cristi, tu cum ai verificat ca termostatul este bun?.Intreb ca o paranteza pentru ca la Opel azi dimineata  i-am ars teava de esapament si a urcat acul la 90 C, insa dupa ce am circulat cu 60 km pe o distanta de 7-8 km iar a scazut spre 60 C (sigur termostatul este dus).La volvo nu am o astfel de problema    
  12. Temperatura Motor D5

    Da, e adevarat ce zici Maurice,  dar la -25 C coborare in frana de motor, distanta aia de 5 km o parcurgi in 10 minute cand ai si polei pe drum si is si serpentine abrupte.In rest nu am observat in ultimii ani probleme cu scazut temeratura sau ceva asemanator.La opel tind sa cred ca e ceva problema dar nu am eroare stocata deloc desi am schimbat antigel distributie etc.  
  13. Pareri

    Corect Corect !!!!
  14. Temperatura Motor D5

    Nu e normal ca atunci cand este frig afara sa scada temperatura apei daca masina nu este in sarcina?Adica, la mine La Polul Nord, cand sunt - 20-25-30 C, daca sunt cu masina in sarcina imi urca temperatura la normal, iar cand nu este in sarcina (am cateva serpentine de coborat, aprox 5 km) imi scade temeratura undeva spre 60 C.La Opel (1,9 diesel) imi scade temperatura la 30 C atat vara cat si iarna (vorbesc de acelasi traseu).Probabil ca nu se pune problema termostatului, intrucat radiatorul este destul de voluminos si se asigura o racire corespunzatoare.
  15. Chiulasa Volvo s80

    Chiar daca este un topic mai "vechi", eram curios de afirmatia consumabile la chiuloasele de D5.Te refereai la D5 de dupa 2006 s-au la toate in general?