Salut ! Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita in 2016 si momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar? Multumesc