snake80

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About snake80

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 10/23/1980

Profile Information

  • Locatie Italia
  • Auto Volvo S60 D5
  • Fabricatie 2002

Recent Profile Visitors

2,722 profile views
  1. Revizie s60 D5 !!!

    Un mecanic de acolo mi-a spus ca si dpf-ul tre sa stie daca am schimbat uleiul sau nu. Ca cica altfel lucreaza daca stie ca e un ulei vechi si implicit ars si altfel lucreaza daca stie daca e un ulei nou. Cred ca isi cam bat maciuca de mine, vazand ca ma rezolv singur cu revizia. Aici in italia mi-au cerut pt revizia la 60.000km 505.000 euro unde aveam si cinghia auxiliare inclusa. Deci, filtrele, ulei si cinghia !  Plus tot restul de controale care zic ei ca fac desi eu ma indoiesc foarte mult. E greu pe aici sa gasesti un mecanic de incredere pt ca in general sunt predispusi sa te jupoaie de bani.  
  2. Salut. Dupa schimbul de ulei, ce mai am de resetat cu Vida in afara de mesajul din bord? am auzit ca ar mai fi de resetat ceva in legatura cu dpf-ul. Poate cineva sa ma lamureasca un pic? multzam 
  3. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    deci astia de la Volvo italia incearca sa ma prosteasca spunandu-mi ca la astea noi se schimba la 6 ani, corect?
  4. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salutare ! Am trecut pe la reprezentanza Volvo unde am programat deja interventul, insa pt ca masina nu are 80.000km cheltuielile le voi suporta eu in intregime. Tot ei mi-au spus ca am de facut si distributzia, adika ori la 180.000km ori la 6 ani. Adevarat? Mi-au cerut 610euro pe refacut distributzia , iar 100euro mana de lucru (pt ca intinzator si curea auxiliare le am eu originale ) pt. schimbul de intinzator si curea auxiliare. multzam fain. 
  5. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salut. M-ai inteles foarte gresit ! Nu sunt impotriva a ce se spune pe forum, nu vad de unde itzi rezulta tzie asa ceva din momentul in care doar MidnightCaller sustzine ca pt a schimba intinzatorul trebuie sa gauresti blocul motor. Eu nu am facut altceva decat sa pun intr-o umbra de dubiu ce a spus sau sustzinut doar el, deci pana a ajunge sa spui ca ma impotrivesc a tot ce se spune pe aici pe forum  e cale lunga. Simt din partea ta o usoare rautate fatza de o persona care crede ( poate gresesc gandind asa) ca montarea acestui intinzator cere o rectifica a blocului motor. Ma rog, e clar ca am sa merg la reprezentantza sa vad ce si cum, dar cum pana acuma interventzii de schimbat curele m-am rezolvat si singur mi-am spus ca as putea sa o fac si acuma. Atat am avut se spus. O zi buna !
  6. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salut. Deci nu am de gaurit blocul motor cum sustzine MidnightCaller. Mi se parea ciudat oarecum. Masina mea are 60.000km deci nu cred sa am probleme in ceea ce priveste fulia alternator, dar daca prin absurd o gasesc cu un usor joc asta inseamna ca tre sa comand alternator sau scot fulia cu un extractor si ordin doar fulia? Multzumesc pt raspuns. 
  7. La multzi ani !!  merci fain pt raspuns, gasisem in Vida ce trebuie sa fac. Problema mea insa e alta si la care Midnightcaller m'a cam speriat. La s60 -ul meu intinzatorul momentan este hidraulic si trebuia schimbat obligatoriu la Volvo daca masina ajungea la 90.000, pt un defect care face sa uzeze foarte mult cureaua. Acum pe piatza exista doar intinzatoare mecanice si Midnighcaller spune ca pt a-l monta tre sa fac gauri in blocul motor si apoi filiera. E posibil asa ceva?
  8. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salut. Acuma am venit de la un alt dealer Volvo si  mi-au spus ca pe piatza exista acuma doar intinzatorul mecanic, deci cei de la Volvo nu mai fac intinzatorul hidraulic. Asta inseamna ca e un pic problematic pt mine sa montez acest intinzator ?  Nu prea imi vine sa cred ca Volvo ar fi creat un alt intinzator la care,pt a-l monta, este nevoie sa dai gauri in blocul motor si apoi sa tregi cu filiera in el. :))))))) Esti sigur de ceea ce spui ?
  9. Salut !  Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita  in 2016 si  momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la  Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar?  Multumesc
  10. multumesc mult pt raspuns. Astept Vida si apoi poate revin si cu imagini. Ok?