-
Content count
37 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by bebespeedv40
-
Scuzati daca este off-topic Pasiune fratilor asta conteaza!!! Eu am cumparat jentile BBS la 200e curatate ...vopsite... + cauciucurile 500e = 800e l-am pus pe batrinu din fata, mai pui ceva si cumperi o masina. De exemplu Volvo de pe platforma 1200e -- care l-am cumparat simbata. Pasiunea de a avea o masina frumoasa la exterior si nervoasa sub capota este drogul de care suntem dependenti multi dintre noi. Portofelul , certurile cu sotia si cardul de credit si masina care in timp se devalorizeaza enorm de mult sunt victime colaterale in razboiul asta cu dependenta care nu mai conteaza.
-
Masina -- v400 t4 2001 -- PRIETENI AJUTOR DE NU II DAU FOC K NU MAI POT--- PORNESTE PUTIN CAM GREU LA RECE DAR MA MULTUMESC CU ASTA ... PLECARE DE PE LOC OK ...ACCELERARE BLINDA ASA BATRINESTE NU ARE NIMIC MERGE DAR DACA INCERC SA O FORTEZ PUTIN MAI TARE INCEPE SI INTRERUPE DE ZICI K MERGE IN DOUA PISTOANE ... VERIFICAT FISE - OK VERIFICAT BUJII- OK CURATAT CLAPETA ACCELERATIE SI IAC
-
salutare la toata lumea si sarbatori fericite.
-
Prieteni multam pentru sfaturi..gata am rezolvat in mare parte problema ...sa va povestesc ce si cum ...Nu rideti prieteni e grav ... montan distributia la loc si in timp ce ma chinuiam sa pun cureau pe axa de evacuare vad cu coada ochiului sub vasul de antigel ceva ...las cureau balta si ma uit si zic ca nu se poate asa ceva...ma apuc de defacut bordul si surpriza ... una vizita soricel!!!!. A intrat pe la burduful de cauciul de sub vasul de antigel l-a ros pe al si-s facut intrarea si s-a apucat de ros cabluri pe bucati prin tot bordul si pe la ECM... multam Domnului ca nu am luat foc.. orisicum prins si ''cazut la datorie'' ..sper sa fie numai asta... cred ca a facut autostopul de la garaj cind a stat masina citeva zile fiind plecat in cursa mai lunga ciudata situatia pentru ca la garaj avem pisici. Ultima optiune la ''full option'' pentru un volvo v40 -- una capcana soricei. Inca o data multumesc pentru sfaturi si un sfat-- atentie unde parcati mai ales pe timp friguros ca am patit-o anu trecut cu o pisica dar aia nu a ros a stat la caldura... La asta nu ma asteptam..super... acum spor la refacut electric...
-
Nu cred ca e de la benzina -- merg pe benzina numai pina la 45grade dupa pe gpl.Am si gpl pe ea si are aceleasi simtome si pe benzina si pe gaz.Acum m-am intors din oras si desfac tot si distributie ca ma facut cu nervi ma gindesc acu poate o fii si distributia poate sa slabit ceva pe acolo ca zilele trecute m-am hiriit cu un M3 cu plecare de pe loc si acum am asculta inregistrarea cu sunetul de la motor si s-a auzit ceva pe acolo ( sper sa fi fost piatra la roata).Asta e--capu face buzunaru plateste -- ce am luat pe mere dau pe pere acum. Revin cu informatii. Multam pentru moment
-
Ok.Scuze pentru textul in litere mari dar credeti-ma ca nu mai am rabdare cu masina ..s-au adunat acum de sarbatori parca toate si sunt mort fara masina mai ales ca fac si naveta--locuiesc in belgia-- .M.C am verificat bobinele nu sunt crapate pe lung nu sunt arse la baza fisele la fel azi noapte m-am uitat la ele pe intuneric sa vad daca "fura" curent-- nimic e ok. mai ramine reguatoarele dar intrebare cum le verific fara un manometru s-au un dispozitiv adecvat. Pentru Capi_1997 daca era distributia macar un dinte sarita mergea mai urit. BooggDaNN--am check-ul aprins dar se stinge din cind in cind. Multumesc anticipat sarbatori fericite
-
Salutare si sarbatori fericite la toti fani .Pentru un Volvo v40 t4 2001 poate ma ajuta si pe mine cineva cu informati legate de pornirea motorului la rece si cald "K numai acu a putut sa isi bage michiduta coada acu de sarbatori k de il prind ii rup capu" . SIMTOME LA RECE -- dupa citiva zile de stat pe dreapta la garaj volvoncino-ul meu a pornit din prima dar cu probleme-- mergea intrerupt de parca i-as fi scos doua fise de la bujii "un mers urit in doua pistoane" intrerupe rau de tot.L-am lasat sa mearga asa in ideea k si revine dar dupa 30-40 secunde martorul "check engine'' a inceput sa pilpiie moment in care am oprit motorul. La a doua pornire la fel dupa care am hotarit sa il las sa mearga asa ori crapa ori merge din doua una... dupa aprox 1min si-a revenit subit la normal. SIMTOME LA CALD-- vrea sa porneasca din prima cheie dar nu porneste k si cum nu ar avea benzina sa descriu simtomul la a doua cheie lunga de aprox 10 sec porneste dar intrerupe pentru 3-4 sec dupa care isi revine la normal. Multumesc anticipat
-
E vorba de un t4 2001 motorul cind este cald dupa revenirea din accelerare la relantiu se opreste sau revine cu 2-3 fluctuati de turatie dupa care se mentine,Ma poate ajuta cineva cu ceva informati,Multumiri anticipate
-
OK multam fain pentru moment weekend placut,Am de lucru la cite sunt
-
OK Scuze pentru infornatii,Da exact asta am un dump-valve,Dar problema asta e de cam o luna aparuta nu am avut nici o problema cind am montat BOV merg de doi ani asa orisicum am sa incerc sa elimin BOV si sa vad ce se intimpla cind ajung la garaj,poate mai revin pentru informati sa incerc sa rezolv problema k in franta ma "rupe" un service
-
Salut da am BOV
-
poate sa imi spuna cineva ce fel de inchidere este pe volvo v40 2001 cu declansare pozitiva sau negativa
-
inchidere centralizata
bebespeedv40 replied to bebespeedv40's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
scuzati din greseala am trimis doar o parte de mesaj,poate sa zica cineva la v40 din 2001 inchderea centralizata pe ce declansare functioneaza pozitva sau negativa -
salutare fratilor am rezolvat problema cu
-
Salutari la toti fanii Volvo in primul rind. Am o problema cu ABS si DSA la un V40 t4/2001 ma poate ajuta cineva??? Am fost la service pus masina pe tester rezultat senzor dreapta spate circuit deschis...ok...schimbat senzor ....rezultat 0.Fenomenul sta in felul urmator pornesc motorul totul ok pe bord plec cu masina si in primi 100 metri DSA imi ..taie,, acceleratia pentru citeva secunde sa zic 2-3 dupa care becul din bord ramine aprins-- DSA ternimat orele de munca-- imi continu drumul la prima frinare cind masina mai are sa zic 1 metru sa se opreasca se aprinde si nevoia ala de ABS.Le resetez din mers pe la 60km/h cu luatul contactului si pus inapoi contact tine smecheria pina la prima oprire .Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii sa ii dau de cap e grav mai ales cu DSA am avut situatie cind a trebuit sa o calc de pe loc si nevoia ala de DSA imi taie acceleraria . Multumesc anticipat
-
Eu folosesc metabond de 3 ani am bagat si in masina veche un renault 25 v6 2.8l si am fost multumit de el mai ales vara cind dihania de motor se incalzea acum am un t4 cum l-am luat am schimbat uleiul si metabond direc.se poate pune si in servo.un flacon de metabond il poti folosi pentru capacitatea de ulei intre 3-5 l.ATENTIE MARE sunt 3 tipuri de metabond iti recomand METABOND GOLD pentru motoare cu uzura peste 100.000km.FLACONUL IL INCALZESTI PUTIN SI ZBATEL BINE INAINTE SA IL BAGI IN MOTOR DUPA CARE 30 MINUTE IL LASI SA MEARGA CEL MAI BINE E SA TE PLIMBI CU MASINA NORMAL
-
la ce te referi fratioare?
-
Fratilor ajutor am verificat tot coroane abs cablajul de la senzori am schimbat si al 2-lea senzor pe spate (cumparat altul) tot nu merge.La service nu pot sa ajung programul de munca nu imi permite sunt sofer ca aici in belgia m-as duce cu draga inima dar nu pot sa imi fac o programare din cauza programului de lucru.Ce mama lui proces verbal are fratilor?????
-
De service sare din discutie cei de la Brasov am inteles ca sunt cam .......De coroanele abs m-am uitat numai pe spate pe fata nu am demontat inca planetara iar cu diferentele de viteza nu stiu ce sa zic la plecarea de pe loc nu cred ca sunt asa mari diferente sa intre DSA.Ma mai uit la cablaje pitici pe creier .Multam fain pentru moment.Mai revin daca persista problema pentru ajutor.STIMA SI RESPECT
-
Pai da Danutzz nu vezi si la stirile de la televizor cind se intimpla o nenorocire care sunt primele cuvinte ale agentului de ,,militie.. NEADAPTAREA VITEZEI LA CONDITIILE DE DRUM. Automat pica soferul indiferent de situatie doar cu un mic ajutor un martor ceva mai iesi mineca curata in ziua de azi.
-
Salutari la toti fani Volvo in primul rind si sarbatori fericite.Am avut si eu o situatie de genul caruta--masina.Veneam spre casa mai aveam putin si ajungeam la garaj cu masina dupa o saptamina de drumuri.La intrare in Feldioara (Brasov) imi iese caruta din cimp plina de fin si cu doi prosti pe fin calare sus aveam 24 tone marfa in remorca(lucrez ca sofer).In secundele ce vin stiti cum e instinctul soferului frina si eviti citi poti dar la mine nu sa potrivit toate din fata venea alt coleg cu camion ok --frine-blitzuri cu farurile la colegul ce venea din contrasens goarne din belsug colegul trage dreapta cit poate prosti de pe caruta se intorc si ridica din miini ca si cum ar zice ce p.......... vrei si trec pe linga caruta cu hardugia de camion (TIR) le ating caruta care in secunda 2 iese de pe drum prostii sar din caruta spre norocul mea si al lor.Ma opresc ma dau jos repede sa vad au patit ceva oameni la care cei doi din caruta cu furca la mine sa le platesc finul si caruta.Vine ,,MILITIA,, scandal mare tatal la politai era cu caruta cu fin intru-n tirziu apare si colegul care era pe contrasens cu camionul (se intorcea la brasov) explicam situatia ,,militian,, se uita la noi si imi zice-- platesti caruta lu tata sau iti fac dosar penal de parca eu eram de vina.Am pus mina pe telefon am sunat si eu un prieten si rezolvat treaba.Pe fraier l-am inregistrat pe telefon cind treaba s-a ingrosat.A cum e la gardieni publici.IN CONCLUZIE PROBLEMA CARUTELOR NU ARE SOLUTIE.SINGURA SOLUTIE SA RIDICAM PICIORUL PUTIN DE PE ACCELERATIE MAI ALES PE TIMP DE NOAPTE SI SA LASAM DE LA NOI CITEODATA. P.S. Am o vorba ajung mai tirziu dar ajung intreg Graba strica treaba
-
BRAVO iulipopescu adevaret ai zis problema sta in faptul ca in ultimi ani s-au luat pirmise pe bani nu pe scoala si taticul e mare bastan si trebuie sa am si eu masina dar ,,hanti,, nu stie sa stapineasca armasarii de sub capota si uite asa se intimpla nenorociri.Sper ca ati inteles aluzia