ioanflorin

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About ioanflorin

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/24/1974

Profile Information

  • Locatie BV
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 1996
  1. S-a rezolvat cu schimbarea garniturilor de la recipientul cu lichid de frana. Garniturile dintre pompa și recipient.
  2. Salut. După ce am schimbat etrierii totul era normal. Problema a aparut acum cind a dat frigul. Mă gândesc poate de la tulumba intra apa în instalația de frânare. S-a spart burduful poate. De aici și bulele ce apar în borcan.
  3. Bună tuturor.  Am o problema la sistemul de frânare. La pornirea motorului si apasat pedala de frana, se duce pana jos. Practic nu mai am frâne. În vasul cu lichid de frana apar bule de aer destul de mari după ce am dat câteva pedale de frana. Nu pierde lichid de frana.Turația motorului la ralanti scade după ce se încălzește la 500 și da semne ca ar vrea sa se opreasca. După ce opresc motorul și dau 4-5 pedale de frana, nu se întărește pedala. Pompa de frana e schimbată de 3 ani (noua).Borcan lichid de frana schimbat anul trecut. Schimbat etrieri spate anul ăsta. Posibil sa fie tulumba defecta?
  4. panou ventilatie central S40, 1996, 1731cmc

    Ramin aprinse luminile de avarie si nu pot sa le opresc decit dupa multe incercari cu butonul. E defect butonul. Am demontat tot de sub panou, dar panoul nu stiu cum se poate scoate. E clipsat, prins cu suruburi?
  5. Buna ziua tuturor membrilor, Am o problema cu butonul de avarie de pe panoul de ventilatie central. Trebuie sa vad ce e cu el, nu mai revine la pozitia de stins decit dupa multe incercari. Daca a demontat cineva panoul si imi poate da citeva sugestii. Va multumesc pentru ajutor.
  6. bucsa brat spate S40, 1.8,1996

    Am gasit Ruville 987306. Diametru exterior 70 mm. Lungime 75 mm. Diametru interior 12-13 mm. Cam scumpa 123 ron.
  7. bucsa brat spate S40, 1.8,1996

    Este cumva una dintre acestea? RUVILLE 987306 MONROE L27826 KAVO PARTS SCR-5510 TRISCAN 8510 27826
  8. Buna seara tuturor membrilor. Problema e cu bucsa de la bratul longitudinal spate. Daca a schimbat cineva bucsa respectiva (pozitia 20) si are un cod sau un producator. Am schimbat pe dreapta cu Lemforder 3077101 dar nu e buna, a trebuit sa taie din ea. Mecanicul care a schimbat-o zicea ca nici piesa originala comandata la Volvo nu se potrivea. O solutie provizorie. Masina e S40, 1.8, 1996. Multumesc pentru raspuns.
  9. lipsa putere motor B4184S, S40, 1.8, 1996

    Multumesc pentru raspunsuri,Supapa de ralanti, clapeta de acceleratie le-am curatat.Am ceva ulei in 'flame trap' - nu stiu termenul in romaneste.Ulei pe filtrul de aer nu este.Se mai aprinde becul check engine din cind in cind, la drumuri lungi.Am mai miscat sigurantele de la motor, se stinge becul. PCV-ul este cel din poza. E sub galeria de admisie aer. Daca a desfacut cineva PCV-ul rog sa-mi spuna si mie cum a procedat. Multumesc anticipat pentru sfaturi.
  10. Salutare tuturor, Am citeva intrebari pentru S40, 1996, 1.8l, motor B4184S, YV1VS1223VF127898. Daca e infundat PCV-ul se poate sa nu traga motorul? Am avut numai probleme dupa ce s-a schimbat distributia in urma cu 35000 km. Nu mai revine la ralanti dupa pornire, sta turata sus 1100rpm, dupa un timp de mers sta pe la 500-600 rpm. E posibil sa nu traga din cauza distributiei? Sau ceva de pe circuitul de aer? Fise bujii noi, bujii noi, cele vechi erau de culoare maronie, nu foarte negre in jurul electrodului central (cred ca indica un amestec slab). Bujii Bosch, 1.35 mm distanta intre electrozi. Posibil vreun injector blocat pe deschis? Am schimbat sonda lambda din cauza noxelor mari, nu trecea inspectia periodica. Sonda veche avea 1 an. Cu pedala de acceleratie la fund nici nu se simte ca accelereaza. Sau supapa de ralanti ramine deschisa tot timpul? Asta poti vedea doar daca inlocuiesti supapa? O sa incerc la un atelier pentru compresie la motor. Poate se mai clarifica unele lucruri. Multumesc pentru raspuns.
  11. capac baie ulei S40, 1.8, B4184S

    Capacul a fost sudat. In Tomelloso, Castilla La Mancha, Espana. 20 de euro sudura, 30 euro dat capacul jos, 26 euro uleiul pt. motor (5l-Repsol 10W40), 9 euro siliconul. Ca nu avea garnitura intre baia de ulei si capac. Un capac nou era 500 de euro. Sper ca am multumit pe toata lumea.
  12. capac baie ulei S40, 1.8, B4184S

    Da am rezolvat. Sper sa nu mai curga uleiul din baia de ulei.
  13. capac baie ulei S40, 1.8, B4184S

    Multumesc Ionut, Sper sa reusesc cu sudura. Toate cele bune.
  14. Salutare tuturor, Daca ma puteti ajuta cu un cod pentru capac baie ulei. Sau daca are cineva de vinzare. Codul de pe capac este 1275071/B (Netherlands) fara nimic altceva. Exista ceva echivalente? Ce am vazut pe la dezmembrari era ceva cu 91........ Se poate suda unde este crapat capacul (se vede in poze)? Tine sudura? YV1VS1223VF127898, S40, 1.8l, B4184S, 04/96 anul de fabricatie.
  15. valori mari la noxe

    Salutare tuturor, Am o problema cu noxele. valori foarte mari, nu trece de verificarea tehnica. Stie cineve de la ce poate fi? Am schimbat catalizatorul acum 4 ani, am facut 50000 km. Sonda lambda am schimbat-o acum un an, se mai aprinde becul de check engine. Fisele de bujii schimbate, bujiile schimbate. Pot fi injectoarele de vina? Blocat vreunul pe deschis. Sau amestecul, nu trage aer suficient, Va multumesc pentru ajutor. S40, 1.8l, benzina, B4184S.