Robert Szentannai

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About Robert Szentannai

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Mures
  • Auto Volvo V40
  • Fabricatie 2001

Recent Profile Visitors

839 profile views
  1. Ce fel de ulei ?

    Buna baieti! Eu am incercat mai multe tipuri de ulei Castrol, Mobil 1 si uleiul japonez Eneos! La castrol imi mergea bine masina si nici nu consuma foarte mult ulei. Insa simteam nevoia unui alt schimb deja de pe la 7-8000 de km parcursi. La Mobil 1 pot spune ca dupa 2 saptamani de utilizare, mi-a scazut la jumate uleiul. Deci trebuia comletat + motorul e mai "galagios" in sensul ca aud tacheti lucrand mai "zgomotos". Uleiul la care nu am completat nici un gram, masina mergea foarte foarte bine si nici dupa 12.000 de km nu am simtit nevoia sa-i fac schimbul (am facuto totusi) era ulei Japonez Eneos! Sincer imi pare foarte foarte rau ca nu l'am luat din nou. Ultimul schimb a fost cu Mobil 1 (total nesatisfacut). Deci eu va recomand sa mergeti pe mana Japonezilor (care garanteaza la unele ulei si consum mai redus). Singura problema cu ulei ENeos ar fi ca e greu de procurat. Nu se vand in magazine, doar catre firme. Este distribuit in romania de Szakal Metal Srl. Eu am gasit o firma care avea contract cu Szakal Metal, au comandat uleiul de la ei si l-am cumparat la randul meu de la ei. Pretul uleiului este Ieftin fata de Castrol de exemplu.
  2. Probleme motor in mers

    Referitor la motor: Ce credeti ca e mai mare sansa sa fie defectiunea? Senzorul de temperatura sau regulatorul de presiune, tinand cont ca imi face figuri numai si numai vara, la caldura. Nefiind un service autorizat Volov in mures, chiar nu as vrea sa ma duc la un service (unde oricum nu stiu) sa le iau pe rand cu inlocuita, deoarece costa ceva bani si sansele sunt mari sa nu nimeresc senzorul potrivit din prima. Vreau sa vand masina si vreau sa o pun la punct, pana mi se iveste un cumparator, caci chiar nu vreau sa imi bat joc de nimeni! La masina mai am de retusat si ceva rugina aparuta pe praguri si aripi fata...asa ca orice ban economisit ma ajuta!
  3. Probleme motor in mers

    La service (chiar la 2 am fost) de l-au verificat, nu eu! La un service am primit un raspuns ca poate fi de la cauciucuri. M-a bufnit rasul> Cauciucurile au fost noi noute, si am rulat cu ele un sezon! Vredestain snowtrack 3 + nu stiu cum poate sa sune un cauciuc fier pe fier! Masina a fost ridicata si testata. Mi-au spus clar ca bucsele, telescoapele si flansele nu sunt. Ce era dubios si putea fi (capete de bara si bieleta anti ruliu, au fost inlocuite). Problema persista  
  4. Probleme motor in mers

    Bucse bascula,bucse bara stabilizatoare, flanse amortizor, mai ai destule cauze  Cu alea au inceput si toate sunt in regula!  
  5. Probleme motor in mers

    Salutare din nou! Dupa cum vedeti, sunt destul de rar intrat pe site  lipsa timp. First of all, va multumesc pentru toti care m-ati ajutat cu sfaturi. Am reusit sa il pun pe un tester, care a indicat putere scazuta la motor si consum ridicat! Nu am solutionat problema, deoarce sunt si comod, dar fiind toamna si temperaturi mai scazute, masina merge foarte bine. Pana se apropie vara din nou Am sa iau in considerare ce m-ati spus legat de senzorul de temperatura si saptamana viitoare ma voi duce la un electrician auto. Sper sa ma ajute ei, deoare mecanicii nu ma ajuta. Apropos. Cand l-am pus pe tester (service autorizat si mare) din Mures, baietii de acolo m-au spus ca ei ar presupune sa fie de vina regulatorul de presiune. Voi ce parere aveti? Mai am o chestii foarte foarte enervanta la masina: treaba ar trebui sa fie simpla. Imi bate ceva in fata la roata din dreapta, dar numai si numai la denivelari. Am fost cu el in trei locuri diferite, si nimeni nu imi poate spune ce bate. Au fost schimbate bieletele si capetele de bara, dar problema nu vine de acolo. Au verificat de la telescoape si pana la etriere tot.Pur si simplu nu m-au putut spune ce suna. Dar ma enerveaza. Suna fier pe fier si ma prostdispune  Poate aveti si aici vreo idee,?!   Va multumesc inca odata!  
  6. Probleme motor in mers

    Super! Ms  
  7. Probleme motor in mers

     Motor de 1.9 diesel 102 cp 333.000 km. Nu stiu daca fierbe in vas. Am patit de 2x in total sa imi urce acul la apa. Inainte sa schimb termostatul si dupa...
  8. Probleme motor in mers

    Scuze. Nu am vrut sa deschid inca un topic cu aceasi intrebare. A fost o eroare  
  9. Probleme motor in mers

    Am fost la us service unde au adus un tester mai serios, cel putin asa ziceau. Testerele universale nu indicau nimic, iar asta indica eroare la senzorul de presiune. Dar spuneau ca poate fi si injectoarele (dar atunci nu ar avea legatura cu caldura, banuiesc?!) Sau mai era ceva senzor pe o pompa care ar mai putea fi. Va trebui sa schimb toate bujiile incandescente + ma-au pregatit sufleteste ca mi se va duce si clima cu totul. I trebarea ar fi daca merita investiti bani in ea sau ar fi mai rentabil sa il schimb?! Imi spuneau cand am cumparat masina ca si ambreajul e pe duca...mi-au dat vreo 10.000. Eu am facut 70.000 iar ambreajul e in aceasi stare. Pride sus detot, dar nu simt mare lucru (cu exceptia mirosului in situatii cand suntem 4-5 in masina si fac pornire de pe rampa). Astept pareri...poate ar fi o idee buna sa gasesc un service autorizat volvo, dar nu stiu sa existe in mures....? Poate ma ajutati si cu asta...  
  10. Probleme motor in mers

    Am si eu o problema care deja incet ma face sa renunt la masina (daca nu gasesc solutii). In timpul mersului cand mi lumea mai draga (in depasire) pur si simplu se opreste motorul. De precizat este ca se opreste doar daca este cald afara, peste 25 de grade. Imi face aceasi figura si cand e fortat (in sensul ca urc o panta si suntem mai multe persoane in masina) si bineinteles merge si clima. Dupa ce se opreste poate di pornit numai din cheie. Testerele nu imi indica nimic! Mecanici nu au habar. Mi-au spus sa schim filtru de motorina. Nu a rezolvat problema. Mi-au zis sa xumpar filtru original (nu am gasit). De circa 3 sapt.imi urca si acul de la apa cand circul in aglomeratie. Am svhimbat termostat, dar acul urca in continuare...ventilatorul de racire merge non stop. Uneori si 30 de minute dupa ce opresc motorul....ma ajutati?
  11. Probleme motor in mers

    Am si eu o problema care deja incet ma face sa renunt la masina (daca nu gasesc solutii). In timpul mersului cand mi lumea mai draga (in depasire) pur si simplu se opreste motorul. De precizat este ca se opreste doar daca este cald afara, peste 25 de grade. Imi face aceasi figura si cand e fortat (in sensul ca urc o panta si suntem mai multe persoane in masina) si bineinteles merge si clima. Dupa ce se opreste poate di pornit numai din cheie. Testerele nu imi indica nimic! Mecanici nu au habar. Mi-au spus sa schim filtru de motorina. Nu a rezolvat problema. Mi-au zis sa xumpar filtru original (nu am gasit). De circa 3 sapt.imi urca si acul de la apa cand circul in aglomeratie. Am svhimbat termostat, dar acul urca in continuare...ventilatorul de racire merge non stop. Uneori si 30 de minute dupa ce opresc motorul....ma ajutati?
  12. Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

    Nu inteleg dece sunti uni revoltati cand aud de ulei?! Motoarele diesel la inceput au fost concepute sa mearga cu ulei de rapita si nici decum cu motorina! Motorina nu este nimic altceva decat "mizeria" ce ramane dupa ce se obtine benzina din petrol! Si-au dat seama ulterior ca dieselurile functioneaza si cu motorina si dece sa nu faca bani si din asta?! Nu stiu daca va aduceti aminte, prin 93 benzina ajunsese la 2000 de lei/ litru pana ce motorina nu era doar 500 lei /l (adica 50 de bani). Asa a fost normal si asa ar fi normal si in momentul de fata, parerea mea! Intrebarea mea ar fi daca Volvo V40 1.9 diesel 102 cp, are pompe duse sau nu?! Daca are pompe duse e mai naspa cu uleiul, daca nu are, poti sa torni uleiul cu galeata si va functiona impecapil! Am prieten care foloseste ba ulei ars, pe care il filtreaza cu foarte mare atentie, ba ulei de floarea soarelui direct din flacon si masina lui merge impecabil, desi o "forjeaza" asa si de 15 ani. E vb de un fiat tipo cu km f f multi, facand romania-ungaria lunar!
  13. V40 este cu pompe diuze sau nu?

    Cod motor: D4192T4 este cu pompe diuze sau nu? Ma intreb daca pot sa bag si ulei de floarea soarelui langa motorina (nu ca nu as fi multumit de consum), doar asa informativ in caz de razboi
  14. Intalniri VOLVO la Tirgu Mures

    Se pare ca nu voi putea participa, deoarece vineri lucrez 24h, pana sambata dimineata (DAR INCERC sa imi fac o ora, doua libere si sa fug si eu pana acolo) ! Multumesc de invitatie!
  15. Anvelope

    Buna! Dupa cum vedeti, sunt nou, deace am nevoie de ajutorul vostru. Un prieten mi-a facut cadou anvelope aproape noi pe 15, deoarece el a trecut pe 16. Problema e ca e el avea pe fata 195/65/15 si 205/60/15 pe spate. Oare le pot monta pe volvo v40 in formatul asta? Anul trecut am avut 4 anvelope noi 195/65/15 si am fost nevoit sa le vand, deoarece pe spate im atingeau la gropi sau denivelari Pe fata nu era problema, dar oare cum se va comporta daca pun 205/60/15 pe spate, mai ales ca pe fata vor fi 195/65/15? Orice ajutor e binevenit si va multumesc anticipat. P.S: daca gasesc o solutie sa le montez pe astea, atunci nu as mai da bani sa imi cumpar altele.