v.florin1
Membru-
Content count
8 -
Joined
-
Last visited
Never
Community Reputation
0 PoorAbout v.florin1
-
Rank
Nou venit
- Birthday 12/28/1976
Profile Information
- Locatie Bucuresti
-
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
thor4ever, daca vrei sa il cumperi acum il las la 100 RON. Ultimul pret. -
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
da, vand carcasa plastic + filtru hartie MANN in el (l-am folosit 6 luni). 200 RON -
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Am schimbat degeaba carcasa filtru motorina si bujiile incandescente (pt 2.0D), si sunt dispus sa le vand (cele care au fost pe masina, 68 000 km). Cine este interesat, sa imi scrie. -
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Mai jos este link-ul catre un clip video in care se vede / aude mai clar problema mea. http://www.upload-ro.ro/download.php?file=75ea84cf60fbc6ae974591825b6ea145 -
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Mersi pentru atentie thor4ever. Ma poate ajuta si altcineva cu o parere? Bogdan G, Roberto, vita_fresh, jrazvy ? blueazimut ai gasit problema pana la urma? Apropo de bujii, initial am vrut sa le schimb la Primus dar ei au zis ca monteaza numai bujii originale Volvo si costul este de 440 RON. Eu cumparasem deja bujiile asa ca m-am dus la un mecanic care mi le-a schimbat cu 100 RON (inclusiv curatat EGR) si surpriza cand a demontat bujiile de pe masina erau Bosch !!! Inca ceva bujiile aveau o pelicula de funingine pe ele! e normal? -
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Nu cred ca e de la evacuarea gazelor. 2.0D nu are filtru de particule. Cand am patit faza din filmuletul 2 masina a scos jumate de ora gaze de culoare alb-gri. Nu stiu daca are legatura dar cu cateva ore inainte a fost o lapovita puternica. Am lasat-o sa mearga la relanti si si-a revenit. Figura asta a facuto doar de 2 ori pana acum. Si inca ceva, acum o luna cand am schimbat bujiile, am curatat si EGR-ul care avea doar o pelicula subtire de funingine. -
S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...
v.florin1 replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut. Nu am deschis un subiect nou pentru ca am gasit postul asta referitor la pornirea grea. Mai exact am un S40 2.0D din decembrie 2006 care des are probleme la pornire, si in acest sens am facut doua diagnoze la Primus, dar care nu au descoperit decat niste “erori nesemnificative†care nu aveau legatura cu pornirea masinii (au gasit ceva la sistemul audio, geamuri electrice, erori pe care le-au sters). Problema se repeta constant: la cateva porniri ok, urmeaza o pornire la a 3a cheie. Practic electromotorul se invarte, acul de la turometrul se ridica la aprox. 200 rot/min dar motorul nu porneste. Se aude de parca nu ar avea motorina deloc! Nu sunt specialist dar ma gandesc daca ar putea fi din cauzele urmatoare : 1. “fuel cut off valve†(fuel volume control valve, fuel pressure control valve) nu se deschid/ nu functioneaza intotdeauna cand rotesc cheia in pozitia III. Astfel, chiar daca tot sistemul de alimentare este amorsat, exista o problema de alimentare cu motorina. In cazul asta ECM ar trebui sa diagnosticheze si sa memoreze eroarea! pentru ca el comanda valvele astea. 2. Electromotorul nu invarte suficient de repede intotdeauna. Acul se ridica cu 1 linie (200 rot/min) pe cadranul turometrului dar poate nu e suficient? ECM ar trebui sa diagnosticheze viteza de rotatie si sa semnaleze daca nu este ok? Bateria e buna a verificat-o un electrician si nu am probleme cu sistemul electric. 3. ECM are probleme de diagnosticare si memorare a erorilor. 4. Circuitul de alimentare de dinainte de filtru de motorina se dezamorseaza; furtunul nu este transparent si nu se poate observa. Totusi motorul ar trebui sa porneasca si sa functioneze cateva secunde cu motorina care exista dupa filtru de motorina. Vreau sa completez ca de curand i-am schimbat bujiile incandescente dar nu am rezolvat problema. Acum o saptamana am schimbat si filtrul de motorina, inclusiv carcasa de plastic in care se afla filtrul si parca problema s-a atenuat putin. Adica la cateva porniri ok, urmeaza o pornire la a 2a cheie. Atasez si doua link-uri cu clipuri video pentru a vedea/auzi simptomele pe care le face masina. http://www.upload-ro.ro/download.php?file=3ac7fb80f9de102be92b1987c9e1f696 http://www.upload-ro.ro/download.php?file=4b127e4b8d25f9912a136b405ab75638 Va multumesc anticipat pentru ajutorul vostru, si astept un feedback. -
Scut otel - mi-am blindat masina :)
v.florin1 replied to mihai845's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut ! Am o intrebare, tabla din care e facut scutul este zincata? Am vazut un scut din tabla nezincata si vopsita la o Toyota si dupa 3 ani era plin de rugina!