costa

Membru
  • Content count

    150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Good

2 Followers

About costa

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo XC60 D4 AWD Polestar
  • Fabricatie 34
  • Auto 2 Mini Cooper
  • Fabricatie 2 34

Recent Profile Visitors

2,231 profile views
  1. Salut, scuze de deranj, am observat din postari ca esti din Constanta si ca ai un Volvo XC 60. Imi poti recomanda un service ok din Constanta unde pot face reviziile si sa schimb un burduf la o planetara? 

    Multumesc Anticipat

    Razvan

  2. Revizii

    Pai nici daca le faci cu ale lor nu beneficiezi de service 2.0, cel putin nu la Exclusiv Constata! Am 3 revizii la ei si cu ce m-am ales de pe  lista  stufoasa Service 2.0, in tot acest timp (pt ca e mai simplu de enumerat): - un update de soft la deschidere hayon ( prima revizie in 2014) -un spalat exterior ( ultima revizie). Intentiile Volvo sunt frumoase, implementarea lor la nivel national e o problema. Pacat ca nu mai merge pagina web de reclamatii pe volvocars.com, dar e un nr de telefon acolo, imi voi face timp sa semnalez tot ce am de zis. Asta daca nu e praf in ochi si ala.... Mai mult am fost avertizat ca folosirea consumabilelor Volvo din alta provenienta se face pe propriul risc si cu pierderea garantiei (pt care am platit 5700 lei pt 3ani). Experienta cu o masina frumoasa e oarecum stricata de "profesionalismul" dealerilor. Nu ca ar fi ei mai rai ca altii (nu am impus eu standardele lor, nu? eu le vreau respectate doar), ca mai am un Mini si la Bavaria Constata a fost mai rau. Poate nu sunt fericiti ca am cumparat masinile din alta parte, dar asta e....  
  3. Intrebari XC60

    Nu am in fata foaia de garantie, am avut discutia asta si cu ei, ce imi aduc aminte e ca am platit 5700 lei si am primit o foaie A4 cu un nr si cam atat. Mi s-a explicat ca numarul acela reprezinta extinderea garantiei. Am vb cu Dorian si mi-a zis ca as fi primit 4 foi A4 si cu conditiile, iar eu le-am semnat, se specifica acolo ca nu sunt incluse curelele pe garantia extinsa . E posibil si acest lucru, efectuasem niste lucrari la cerere si am primit mai multe documente atunci. In orice caz le am pe toate cand ajung acasa le voi verifica. Am cazut de acord sa platesc cei 550 lei kit-ul si sa ne "reglam" dupa, intrucat am nevoie de masina... Mi-a zis ceva de genul computerul zice cand tb schimbata cureaua in functie de VIN: la 2 sau 3 ani. Cert e ca nu am schimbat-o la 2 ani si s-a rupt cu o spatamana inaintea reviziei de 3 ani.
  4. Intrebari XC60

    Partea frumoasa: au sunat cei de la Exclusiv , cureaua de auxiliara nu e cuprinsa in garantie! Am urmat planul de service, toate reviziile facute la dealer, am platit si 5700 lei pe extensie garantie....pt ce? Oricum nu o las asa....
  5. Concluzii dupa 6 ani de XC60

    Ca sa fac un update la ce am scris mai sus, la capitolul minusuri: -rupt curea alternator la 58000 km, urmati sfatul colegului Bogdan G si schimbati-o pana in 45000 km. ....dar tot imi place masina!
  6. Intrebari XC60

    Adica Primus recomanda schimbul curelei la 10000 km? Cand mi-au vandut masina, avea 10900 km, cu siguranta nu schimbasera cureaua...
  7. Intrebari XC60

    Pai de ce sa zic multumesc Bogdane? Consider absolut necesar sa atragi atentia cand ceva nu merge cum trebuie, fara aceste feed-back uri nimic nu se va schimba. De acord si ca sunt sanse mici sa se intample ceva , dar e un efort pe care sunt dispus sa-l fac. Dealerul (Exclusiv) , Volvo asistenta m-au sfatuit sa merg cu masina asa pana se opreste si apoi sa apelez la ei. Eu cred ca dc as fi urmat sfatul lor exact asta s-ar fi intamplat, distributia afectata si nici nu stiu sigur ca nu s-a intamplat, sotia a mers vreo 200-300 m cu masina in conditia aceasta. Oricum de retinut schimbul curelei la 45000 km, alaturi de schimbul ulei la cutia automata la max 60 000 km.
  8. Intrebari XC60

    La problema mea , a fost cureaua rupta  la alternator, masina are vreo 58000 km. Curios, credeam ca se rezolvase problema asta la  face-lift, cel putin asa m-au instiintat la achizitie cand am ridicat intrebarea. Cei de la Exclusiv mi-au zis sa vina sotia cu masina catre ei si dc se opreste vor trimite ei platforma. Nu mi-a sunat profesionist, daca ramanea printr-o intersectie, si toate intamplarile astea cu service-ul si Volvo asistenta contravin oarecum politicii promovate de Volvo, imaginea de marca preocupata de siguranta. Sau poate implementarea la nivel local e o problema, valorile marcii nu sunt respectate. Voi trimite o plangere la Volvo Suedia, iar ei ca de obicei ma vor redirectiona catre Forum Auto...dar nu ma pot abtine... Acum nu gaseau nici extinderea de garantie...sa vedem ce mai zic, au promis ca joi sau vineri e gata masina... Nu e un capat de tara cureaua asta, dar sunt dezamagit ca nu se gaseste o rezolvare... @Maverick: multumesc mult insa nu e nevoie de interventii,nu asa trebuie sa mearga lucrurile, eu am platit niste bani pt niste servicii cu un scop. La Exclusiv nu stiau nimic de prelungire volvo asistenta. Eram convins ca acest serviciu e valabil pe perioada garantiei...Am platit o firma de tractare, a vb sotia la telefon , masina sub 2000 kg, 150 lei, ii si explicase modelul. La final a solicitat 180 ca e SUV , sotia i-a aratat talonul, 1900 kg, i-a dat 150 lei si a solicitat bon. Bineinteles ca nu l-a primit... In fine, trebuie sa acceptam ca traim in Romania...  
  9. Intrebari XC60

    De bine ce l-am laudat luna trecuta, azi sotia mi-a transmis un mesaj cu o fotografie (Black Friday la XC60) si ce sa faca, mesajul din bord:"eroare incarcare baterie, service urgent". Masina are 3 ani fix, aproape de 60000 km, D4 AWD, Aut, 215 CP (Polestar), garantie prelungita. Am sunat la Exclusiv CT, au recomandat tranportarea pe platforma. Am sunat la serviciul Volvo Asistenta, (pe care nu l-am folosit vreodata pe toata perioada cat a fost valid), au precizat ca a expirat serviciul acum 1 an si nu a fost prelungit la dealer si nu ne pot ajuta. Am solicitat contracost sa vina cineva, au mentionat ca nu functioneaza asa, masina trebuie sa nu fie functionala! Recomandarea dnei care a preluat apelul, a fost sa mearga catre service si daca se opreste sa sunam din nou! Ce se poate intampla daca ramane fara baterie in drumul catre service ( aprox 15 km)? Sistemele de siguranta ( franare, directie) vor fi functionale? I-am sugerat sa opreasca orice potential consumator (incalzire scaude, volan, radio, luminile etc) si sa incerce sa ajunga la service luni.  
  10. Intrebari XC60

    La modelele mai vechi de 2015, daca ai senzor tb sa fie TPMS, iti poti da seama dupa ventil. Daca vezi o contrapiulita la exterior ( aceasta are rolul de a sustinere a senzorului TPMS montat in interiorul rotii pe janta) atunci ai , insa o poza cu ventilul tau ar ajuta. Daca nu ai....inseamna ca nu exista monitorizare presiune pneuri la masina ta. Eu nu am avut, desi masina esta cumva spre full option, sotia a facut pana, nu si-a dat seama decat prea tarziu si m-am ales cu o paguba de 850 lei un pneu. Putea si mai rau, o janta! Asa ca am cumparat senzori dupa Amazon (Redi 4A, parca) cu 35 usd bucata, i-am instalat la o vulcanizare ( la indicatiile mele) si am cumparat/instalat aplicatia TPMS de la dealer (100 lei) si ...voila: monitorizare presiune pneuri! Cu Amazon e complicat dc nu ai pe cineva in SUA. Ca sa fie treaba buna, am mai cumparat un set de senzori si pt jantele de iarna! Senzorii de care zic au functie de autoinvatare nu a fost necesara programarea lor. Volvo le vinde ca accesoriu la un pret cam mare si necesita programare la ei, insa verifica si la Midnight Caller, poate obtii un pret bun. Eu zic ca merita investitia , luand in considerare pagubele, ca in cazul meu.
  11. consum xc 60 de toate felurile

    Eu am consum mai mic, dar stau in Mamaia Nord, media niciodata nu a sarit de 8.7 nici in sezon (dar pe computer, la inceput am verificat de plin la plin si nu mi-a dar o eroare semnificativa) si merg cam 50-60 km pe zi. Cel mai bine in jur de 8.0, dar cand nu conduce doamna, ea are cumva talpa mai grea! Motorina bag numai de la OMV, MAXX Motion. Nu zic ca e cea mai buna, dar nu mi-a creat probleme. Media vitezei pe la mine e daca imi aduc bine aminte pe la 34 km/h. Am aceasi motorizare, model decembrie 2013, facelift cu mentiunea ca a mea a fost D4 si am facut Polestar la nivel D5 (215 CP).
  12. Concluzii dupa 6 ani de XC60

    As mai adauga la capitolul minusuri: -pt cei cu trapa: infundare canale drenaj si acumulat apa stalp dreapta fata si covoras pasager fata ( dar se poate intampla si la alte marci), recomandarea e ca la fiecare service sa mentionati curatarea canalelor de drenaj. Pe partea de service si la BMW e la fel, sotia are un MINI si am fost extrem de dezamagit de serviciile celor de la Bavaria, comparativ Exclusiv Constanta sunt mai profi. Preturile sunt mari in orice reprezentata, o revizie la ML 250D (an fabricatie 2014) la 90 000 km a fost 2300 RON. Stiu ca veti spune ca e alta clasa, insa acelasi motor e si pe GLK/GLC. Una peste alta, dupa 3 ani: -nu am probleme pe partea rupere curea distributie ( s-a facut un re-design spre sf lui 2013 la sistem) -nu am probleme la cutie ( dar ma apropii de 60000 km si voi schimba uleiul, cu speranta de a evita problemele) -la parbriz nu am avut infiltratii -sistemul audio s-a blocat si la mine de vreo 2 ori in 3 ani - placutele de frana au 50 000 km ( e posibil sa le schimb in decembrie totusi) - nu am avut probleme la hayon si l-am folosit anormal de mult! -service-ul oficial Volvo nu e nici mai rau si nici mai bun decat la celelalte marci de top ( BMW, Audi, Mercedes). -tinuta de drum/ manevrabilitatea nu e chiar cea mai de top/sportiva, dar pentru familisti asta nu conteaza. -la capitolul contra as pune si vizibilitatea prin parbrizul incalzit in conditii de ploaie, parca nu e cea mai buna -zgomotul la rulare peste 120 kmh e mai ridicat. -spatiul interior e ok, dar cred ca se poate si mai bine. Pro: -imi place masina ca design si ca asta m-a cucerit de cand am vazut prima poza, si pentru ca imi place am cumparat-o! -dotarile au preturi mai mici decat concurenta germana/britanica ( de recomandat cele care aduc un confort real: scaune cu memorie, volan incalzit, faruei adaptive cu xenon, pilot adaptiv cu functie franare, camera mers inapoi, navigatie), -scaunele sunt f bune, zau chiar simt o mare diferenta de confort ( primul lucru pe care il regret cand ma urc in Mini Cooper -ul sotiei, la fel si copiii, prima lor optiune e Volvo cand sunt intrebati cu ce masina vor sa mearga -cooperul e varianta 4 usi) - imi place cum suna motorul 2.4l, uniii chiar erau convinsi ca e pe benzina - consumul la mine e pe la 8.0-8.2 depinde de sezon si trafic ( stau in Mamaia Nord). - nu esti expus asa mult la furturi (cel putin in Constanta): oglinzi, embleme, capacele roti ( un prieten din Bucuresti a ramas fara oglinzi din prima zi la X5, din a 3-a luna fara emblema si capacelele la roti si le-a inlocuit singur preventiv in a doua zi cu unele Alpina din Autovit). - comfortul e bun. -sistemul Haldex pt utilizare urbana cred ca e ok, am facut cateva teste iarna pe zapada, foarte stabila (pneuri iarna Nokian SUV3), chiar si pe drum acoperit de gheata, atat timp cat se circula cu prudenta si nu se exagereaza. -sisteme de siguranta multe si cred eu utile, sa dea Domnul sa nu ai nevoie de ele, dar ..e bine de stiut ca exista.ele sunt prezente pe XC60 cu mult inainte competitorilor germani (care abia acum au ridicat standardele). -sistemul de navigatie ( de la modelele  sfarsit 2013  in sus) excelent ( updaturi gratuite, pe care le faci singur f simplu, harti pe baza HERE Maps, la BMW & Co costa 300 eur un update, poti trimite adresele de pe computer la masina) - sistemul audio relativ bun (cel Hi-Fi cred, nu stiu exact cum se numeste optiunea, a doua optiune nu am HK sau Dynaudio) , asta dc nu esti cumva audiofil ( e peste ce am vazut la alte marci) - si ultima care imi vine in minte:....nu mai retin daca am mentionat: chiar imi place cum arata masina asta! Concluzie: BIG LIKE XC60!    
  13. Achizitionare XC60 - ASTEPT PARERI

    salutare si bine ai venit, Ar tb sa citesti forumul mai intai si vei gasi destule informatii legate de intrebarile tale. Fara suparare, insa nu ar trebui deschis un topic nou de fiecare data cand cineva se gandeste la o achizitie, poate moderatorul forumului sa impuna niste reguli mai stricte cu privire la aceste aspecte.
  14. Xc60 cutie automata exploatare

    Nu imi dau seama cati cai putere ai, in 2013 au fost modele cu motor D4 2.4 l AWD cu 163 si 181 CP. Eu am avut cu 181 si am facut update Polestar ( 1000 eur tva inclus) si am crescut la 215 CP. Oricare motorizare ai avea tot la 215 CP vei ajunge si tu dc optezi pt Polestar. Totusi la mersul in oras, nu prea pot spune ca s-a simtit o diferenta majora, mai ales in prima treapta pe care o consider cam lenta, insa repet e ok, copiii mei apreciaza asta!!! Insa acceleratia se imbunatateste simtitor la mersul in afara localitatii si cred ca ajuta f mult la depasiri. Sprintul 0-100 kmh ajunge la o valoare rezonabila, 8.3s fata de 10.5 s inainte de polestar. As recomanda Polestar ca fiind cei mai bine 1000 eur investiti la o motorizare D4 2.4 L AWD, dupa achizitia masinii.
  15. Xc60 cutie automata exploatare

    Pai inseamna ca nu sunt chiar asa rai cei de la Exclusiv , am gresit eu in primul post am zis Primus Constanta, evident nu exista asa ceva....de... prea mult timp plecat! Tot de 8 l era vorba.