Arendashu

Membru
  • Content count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About Arendashu

  • Rank
    Junior
  • Birthday 05/06/1986

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 2005 1.8 Kinetic
  • Fabricatie 2005
  1. Mananca ulei.

    Va salut.Am verificat ce au spus colegii mai sus.La prima cheie dimineata, nu imi da nici un fel de fum, de nici o culoare.Am scos si joja...nici acolo nu am sesizat gaze si nici sa arunce stropi.Am scos busonul de la ulei si am vazut axa cu came care prin miscarea ei arunca stropi de ulei :).Deci ar ramane simeringurile supapelor dupa cate am inteles. P.S : Scuze pentru intarziere.
  2. Mananca ulei.

    Alf 08: am mers cu cineva in spatele meu si mi-a spus ca iesea fum numai in anumite momente.Cum ar fi cand urcam un deal si atunci doar in momentul cand acceleram si fumul iesea ca un puf mic dupa care numai.Deci doar in anumite momente de sarcina.
  3. Mananca ulei.

    Ionutz_lup,da...despre el e vorba.Am intrebat de segmenti si cuzineti daca gasesc la el.Mi-a spus ca el are motorul capsulat si nu il desface,la care eu am intrebat cat vrea pe el capsulat,a spus 700 de euro.Poate pentru diesel e mai scump.
  4. Mananca ulei.

    Roskat: am intrebat pe cineva de la dezmembrari din Falticeni parca,si mi-a spus 700 de euro,tot motor de 1.8i de pe s40 2005.
  5. Mananca ulei.

    Mai bine era Volvo cu sigla FORD....
  6. Mananca ulei.

    Brava: daca tot se ajunge la dat jos chiulasa, presupun ca ar fi fost bine sa schimb si segmentii.Dar daca nu gasesc deloc o sa fac doar schimbul de simeringuri.Nu stiu cum mm,pentru tipul asta de motor nu se gasesc segmenti.Chiar pentru niste segmenti sa schimbi motorul?!Asa au prevazut astia de la Volvo ?! Total anapoda.
  7. Mananca ulei.

    O sa caut pe cineva care schimba simeringurile si fara a da chiulasa jos.Chiar si varianta "mai ieftina" ,de a lua motor SH e destul de piperat pentru mine dupa ce am bagat vreo 15.000 de lei in sistemul de incalzire al casei.O sa trebuiasca sa mai reziste masinuta putin, pana mai adunam fonduri si apoi o sa vad care e solutia cea mai potrivita.Pana atunci cautam mecanic.Va multumesc pentru sfaturi si pareri si o sa revin cu vesti imediat ce o sa schimb ceva.
  8. Mananca ulei.

    Testul de compresie l-am facut.Mecanicul respectiv mi-a spus ca am compresie egala pe toti cilindrii si ar fi fost un indice de 17 din cate mi-a spus el.Acum ca testul a fost  "ud sau uscat"... nu stiu asta.El a spus ca am compresie.Cat despre manopera am pe cineva aici in Galati care mi-a spus o manopera de 700 de lei( + 100 de lei pentru capacul chiulasei sa-l rectifice sau ceva de genu)pentru segmentare cu tot ce implica ea.Piese am gasit, simeringuri la 10 lei ×16,garnitura chiulasa 120 de lei,lantul 340 de lei (daca o fi cazul).Segmentii si cuzinetii...nu au putut sa imi dea nici un pret pentru ca nu au gasit separat pentru tipul asta de motor (1.8).De suruburi nu stiam,iar daca camasile pistoanelor or fi in cote...nu stiu.Am sa vad daca gasesc pe cineva sa imi schimbe simeringurile fara sa dea chiulasa jos.Mecanicul asta a spus ca el nu face procedura asta fara sa dea chiulasa jos.700 de lei e super putin pentru o operatiune de genul asta,dar mi-a spus ca imi garanteaza efectuarea segmentarii cu succes.Dar ce segmentare sa fac fara segmenti ?!
  9. Mananca ulei.

    Brava,ideea e ca dupa spusele lui McCiuken,ar fi si segmentii dusi.Adica intr-o panta, fara frana de mana trasa,lasata in viteza, da sa plece la vale.Ar fi fost bine sa fie doar simeringurile dar...Pai blocul motor ajunge undeva intre 8.000 si 10.000 de lei.Un motor complet SH de pe aceiasi motorizare ma ajunge 700 de euro(aceiasi km pe care ii am si eu, 120k,din cate spune vanzatorul).De bloc motor nou nici nu se pune problema,ca nu am suma asta.Deci ar ramane un motor sh care iar implica multe semne de intrebare.Dificil.
  10. Mananca ulei.

    Domnilor,segmenti si cuzineti se mai gasesc cumva si separat?Am sunat la 2 magazine de piese auto si am inteles ca segmentii si cuzinetii vin cu tot cu blocul motor.Are cineva idee?!MidnightCaller, nu mai gasesc cuzineti si segmenti,separat?!
  11. schimb curea de distributie ?

    Intrebare la subiect,distributia pe lant la 1.8,cand ar trebui schimbata?Multumesc.
  12. Mananca ulei.

    McCIUKEN, ca si colegul MidnightCaller, tin sa te felicit pentru modul de a explica metodele de examinare.Nu e nevoie sa dau o tura cu ea prea tare ca sa o incing.Dupa 5 minute de tinut turat la 3.000 rpm, incepe sa scoata fum in cantitati mici,dupa care ii dau sprituri si incepe sa scoata destul de vizibil.Am sa o testez si cu panta sau rampa fara frana de mana cu toate ca mi-aduc aminte ca parca dadea putin la vale in socuri usoare cand nu trageam frana.Probabil din cauza asta nu imi iesea testul de noxe la I.T.P, din cauza catalizatorului.
  13. Mananca ulei.

    Va salut baieti.Imi cer scuze ca nu am mai intrat sa dau detalii despre problema mea cu consumul de ulei,am avut multe pe cap si masina a ramas pe un loc inferior de prioritati.Problema cu uleiul care il tot papa masina inca exista la mine, nu am remediat nimic.Imi mamanca ulei f. mult in continuare, aproximativ 4 litri in 8.000 de km.Am fost astazi sa ma interesez de costuri pentru o segmentare si am facut si un test de compresie care a iesit egal pe toti cilindri cu un indice de 17 din ce mi-a spus mecanicul respectiv.Costurile pentru segmentare sunt destul de mari pentru mine momentan, dar o sa trebuiasca sa fac un efort daca nu am alta varianta.Intrebarile la care as vrea sa-mi raspundeti voi ar fi: 1.Cat mai pot merge asa,in cazul in care merg de ceva timp cu aceasta uzura,si daca se poate agrava ceva. 2.Cum ar trebui sa procedez si ce credeti ca ar putea fi si in cazul acestui rezultat de compresie. Va multumesc.
  14. Mananca ulei.

    Salutare.Revin cu ceva vesti in legatura cu subiectul topicului.Am schimbat uleiul( Castrol 5w-30,norma care scrie in carte A1/B1) si filtrul de ulei, am inlocuit si bujiile.Revenind la bujii...cand le-am scos am observat ca aveau ulei in capul aprinderii si pe filet.Asta ce inseamna, ca de bine sigur nu e.?!Am mai turat-o asa pe loc cateva minute dupa aceste schimburi de uleibsi bujii si nu a mai iesit acelasi fum...gros,mai scotea fum dar mai slabut.Acum poate nu ajunsese la temperatura care era atunci cand scotea acel fum intens.
  15. Mananca ulei.

    paunionutz. Magnatecul corespundea cu normele scrise in carte din cate stiu,iar cu Ford Formula nu stiu ce sa zic,am mai pus eu acum 3 ani LiquyMoly sau ceva de genu, "special pentru motoare ford"si de atunci am obs. ca imi papa ulei.Chiar nu mai stiu ce sa fac ca atunci cand va vad pe unii din voi siguri de ceea ce spuneti ma pune pe ganduri si ma face sa ma rasucesc in decizii.