LGLro

Membru
  • Content count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About LGLro

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/10/1989

Contact Methods

  • Website URL http://www.lgl.ro

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 2.0 140CP - GPL
  • Fabricatie 1996
  1. Se tot aprinde lambda in mers, si se stinge numai daca opresc si pornesc motorul, ce sa fie ? Pe tester imi da eroare lambda dar dupa ce sterg eroarea nu dureaza mult si apare din nou. Nu stiu daca are sau nu are treaba ca la imbinarea dintre esapament si galeria de evacuare mai scapa gaze ca nu mai am un arc acolo e doar surub.
  2. Rectificare. Am făcut din nou calculul la consum și îmi ia 12% GPL afara și 16% în București mers normal nu bătrânește ... Ce părere aveți e bun sau sa ii mai verific GPL-ul ?
  3. Pedala ambreiaj moale

    Ba da am sa incerc sa le schimb, imediat ce prind putin timp si vreme frumoasa De aerisit vorbeam la trecut.
  4. Pedala ambreiaj moale

    L-am mai aerisit, isi revine pe moment apoi iar pare problema ...
  5. Pedala ambreiaj moale

    Cilindrul slave este cel de deasupra cutiei de viteze si master cel de langa vasul cu lichid de frana ?
  6. Salutare tuturor! Am si eu o problema cam serioasa, si anume raman fara ambreiaj in mers, adica se inmoaie pedala de tot si numai decupleaza ambreiajul, este necesar sa ii fac mai multe pedale pana aceasta se intareste si decupleaza ambreiajul. Lichidul de frana nu imi dispare din vas, si nici nu vad urme de lichid pe langa cilindrul care decupleaza ambreiajul, si nici la pompa de ambreiaj. Problema a aparut cand am apasat pe cilindrul de ambreiaj si s-a dus tot lichidul in vas, a fost nevoie sa aerisesc ambreiajul ca sa am din nou ambreiaj, dar problema apare si in mers si la stationare. Care ati mai patit-o sau aveti idee ce ar trebuii sa fac ? Masina este un VOLVO S40 motor 2,0 140cp din 1996.
  7. Alternatorul

    Releul de incarcare banuiesc ca e in alternator nu? Nu in alta parte...
  8. Alternatorul

    Salutare! Am schimbat alternatorul deoarece cel vechi nu mai incarca (se aprinsese martor in bord). Am testat alternatorul nou si cu motorul pornit am o tensuiune pe baterie de 13,5v - 13,8v iar cu motorul oprit 12,5v - 12,8v, problema acum esta ca mi-se consuma bateria mult prea repede, 30 min cu muzica pornita si doua porniri motor si gata nu mai plec de pe loc. Problema sa fie ca alternatorul nu incarca cu 14v 14,5v ? Sau bateria este terminata ? Ori consumator nedescoperit? alternator vechi - japonez alternator nou - BOSH Ce ziceti ?
  9. verificare ABS (senzor sau modul? sau nici unu)

    Am pus multimetrul pe firele care duceau in senzor nu pe cele care mergeau la calculator.
  10. Problema ABS

    Salutari. Problema sta in felul urmator: s-a aprins martorul ABS in bord, am bagat-o pe tester si mi-a dat eroare senzor spate stanga. Am dat roata jos si aveam firul intrerupt, am pus multimetru pe fire si la rezistenta am valoarea 0. Am legat firele la loc dar martorul este in continuare aprins in bord. Ce imi recomandati? Sa schimb senzorul sau sa resetez calculatorul ABS?
  11. verificare ABS (senzor sau modul? sau nici unu)

    Salutare! O mica/mare problema cu senzorul ABS spate stanga. De ceva vreme mi-a aparut martorul problema ABS, am bagat-o pe tester si a spus ca e senzorul spate stanga, am dat jos roata si surpriza cablul fusese intrerupt lipit si acum iar intrerupt. Inainte sa leg iar firele am pus multimetru pe ele si nu mi-a dat nici-o valoare la rezistenta, bun, am legat firele si martorul tot sta aprins... Ce sa fac,sa schimb senzorul sau sa resetez calculatorul?
  12. Problema incalzire oglinzi

    Am identificat releul care tine de incalzirea oglinzii, numai ca e un singur releu care incalzeste si oglinzile si luneta... Sa inteleg ca am scurt undeva de se pierde tensiunea de la releu pana la oglinda ... Atasat gasiti panul cu sigurante si relee de la VOLVO S40 1996 2.0
  13. Problema incalzire oglinzi

    Salutare. Am si eu o problema cu oglinda de pe partea dreapta: ajunge la ea doar 2-3v, iar la cea din stanga 12v, sigurantele sunt toate ok, iar la relee nu stiu care e oglinda. Putin ajutor ?
  14. Posibil sa intre pe la butonul de unde deschizi portbagajul sau pe la lampile de la nr de inmatriculare. Eu am patit-o.
  15. Licare semnul exclamarii in bord

    Nu stiu daca are treaba dar mie incepuse sa imi fluctueze acul de la turatie si sa se aprinda becuri prin bord inainte sa mi-se duca alternatorul. Apoi a ramas aprins martorul cu bateria. Si am inlocuit alternatorul. Incearca sa masori tensiunea de la baterie cand o accelerezi vezi daca iti creste mult voltajul.