-
Content count
73 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by LGLro
-
Salutari! Am un Volvo s40 din 1996 motor B4204S, intrebarea mea este ce fel de interfata de diagnoza pot folosi la citirea codurilor de eroare. Mi-am luat un ELM327 si nu reuseste conectarea la ECU(nici cu contact-ul pus nici cu motorul pornit). Sa fi problema de la mufa si circuitele electrice, sau ELM327 (OBDII) nu este compatibil cu acest model. Astept raspunsurile cunoascatorilor. Multumesc!
-
s-a aprins becul lambda si nu mai porneste
LGLro replied to criss's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Se tot aprinde lambda in mers, si se stinge numai daca opresc si pornesc motorul, ce sa fie ? Pe tester imi da eroare lambda dar dupa ce sterg eroarea nu dureaza mult si apare din nou. Nu stiu daca are sau nu are treaba ca la imbinarea dintre esapament si galeria de evacuare mai scapa gaze ca nu mai am un arc acolo e doar surub. -
Rectificare. Am făcut din nou calculul la consum și îmi ia 12% GPL afara și 16% în București mers normal nu bătrânește ... Ce părere aveți e bun sau sa ii mai verific GPL-ul ?
-
Ba da am sa incerc sa le schimb, imediat ce prind putin timp si vreme frumoasa De aerisit vorbeam la trecut.
-
Salutare tuturor! Am si eu o problema cam serioasa, si anume raman fara ambreiaj in mers, adica se inmoaie pedala de tot si numai decupleaza ambreiajul, este necesar sa ii fac mai multe pedale pana aceasta se intareste si decupleaza ambreiajul. Lichidul de frana nu imi dispare din vas, si nici nu vad urme de lichid pe langa cilindrul care decupleaza ambreiajul, si nici la pompa de ambreiaj. Problema a aparut cand am apasat pe cilindrul de ambreiaj si s-a dus tot lichidul in vas, a fost nevoie sa aerisesc ambreiajul ca sa am din nou ambreiaj, dar problema apare si in mers si la stationare. Care ati mai patit-o sau aveti idee ce ar trebuii sa fac ? Masina este un VOLVO S40 motor 2,0 140cp din 1996.
- 11 replies
-
L-am mai aerisit, isi revine pe moment apoi iar pare problema ...
-
Cilindrul slave este cel de deasupra cutiei de viteze si master cel de langa vasul cu lichid de frana ?
-
Releul de incarcare banuiesc ca e in alternator nu? Nu in alta parte...
-
Salutare! Am schimbat alternatorul deoarece cel vechi nu mai incarca (se aprinsese martor in bord). Am testat alternatorul nou si cu motorul pornit am o tensuiune pe baterie de 13,5v - 13,8v iar cu motorul oprit 12,5v - 12,8v, problema acum esta ca mi-se consuma bateria mult prea repede, 30 min cu muzica pornita si doua porniri motor si gata nu mai plec de pe loc. Problema sa fie ca alternatorul nu incarca cu 14v 14,5v ? Sau bateria este terminata ? Ori consumator nedescoperit? alternator vechi - japonez alternator nou - BOSH Ce ziceti ?
-
verificare ABS (senzor sau modul? sau nici unu)
LGLro replied to cdaugustin's topic in VOLVO 850/S70
Am pus multimetrul pe firele care duceau in senzor nu pe cele care mergeau la calculator. -
Salutari. Problema sta in felul urmator: s-a aprins martorul ABS in bord, am bagat-o pe tester si mi-a dat eroare senzor spate stanga. Am dat roata jos si aveam firul intrerupt, am pus multimetru pe fire si la rezistenta am valoarea 0. Am legat firele la loc dar martorul este in continuare aprins in bord. Ce imi recomandati? Sa schimb senzorul sau sa resetez calculatorul ABS?
-
verificare ABS (senzor sau modul? sau nici unu)
LGLro replied to cdaugustin's topic in VOLVO 850/S70
Salutare! O mica/mare problema cu senzorul ABS spate stanga. De ceva vreme mi-a aparut martorul problema ABS, am bagat-o pe tester si a spus ca e senzorul spate stanga, am dat jos roata si surpriza cablul fusese intrerupt lipit si acum iar intrerupt. Inainte sa leg iar firele am pus multimetru pe ele si nu mi-a dat nici-o valoare la rezistenta, bun, am legat firele si martorul tot sta aprins... Ce sa fac,sa schimb senzorul sau sa resetez calculatorul? -
Am identificat releul care tine de incalzirea oglinzii, numai ca e un singur releu care incalzeste si oglinzile si luneta... Sa inteleg ca am scurt undeva de se pierde tensiunea de la releu pana la oglinda ... Atasat gasiti panul cu sigurante si relee de la VOLVO S40 1996 2.0
-
Salutare. Am si eu o problema cu oglinda de pe partea dreapta: ajunge la ea doar 2-3v, iar la cea din stanga 12v, sigurantele sunt toate ok, iar la relee nu stiu care e oglinda. Putin ajutor ?
-
Apa in locasul unde sta roata de rezerva
LGLro replied to criss's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Posibil sa intre pe la butonul de unde deschizi portbagajul sau pe la lampile de la nr de inmatriculare. Eu am patit-o. -
Nu stiu daca are treaba dar mie incepuse sa imi fluctueze acul de la turatie si sa se aprinda becuri prin bord inainte sa mi-se duca alternatorul. Apoi a ramas aprins martorul cu bateria. Si am inlocuit alternatorul. Incearca sa masori tensiunea de la baterie cand o accelerezi vezi daca iti creste mult voltajul.
-
Care au GPL. Voi ce ulei bagati ? Vad pe net ca au cei de la LUKOIL un ulei mai special pentru GPL!
-
La cate am dat jos de pe ea o mai pun de un S40 )
-
Uite toate panaramele astea le aveam eu conectate la gaura aia (le-am scos pe toate ), si la mine arunca putin ulei dar am pus mastic la capacul acela. Numarul 34 intra in acea gaura.
-
In gaura aia la mine venea o supapa ce ducea la pompa de aer secundara, la un senzor si la filtrul de aer. Le-am anulat ca nu mai mergeau. SI acum asa am si eu gaura. Imi spunea un mecanic a ala ar fi EGR-ul. din gaura aia tragea gazele nearse ce se acumulau in motor.
-
Salut baieti, a mea (s40, 96, 2,0) nu consuma decat 25% in Bucuresti si 10-15 % afara, noroc ca e pe GPL ca dadeam faliment , si se aprinde sonda lambda imediat ce se incalzeste motorul
-
wow ce scoruri pe aici ... a si eu volvo s40 din 96 cu parbrizul crapat (asa am luat-o) si ma gandeam sa il schimb, dar ma cam speriati... Am avut o Vectra B inainte si ma dus 100 lei parbriz si 100 lei montaj ...
-
Am mers pe traseul ambelor tevi de la rotile din spate, si nu par strangulate nicaieri. Banuiesc ca e infundata ca eu asa am cumparat masina, nu mergea frana spate dreapta.
-
Salutari, Vin si eu cu o intrebare care nu o gasesc prin forum. Se pot anula din ECU senzorii motorului (lambda, temperatura, ulei s.a.m.d) ? Cu ce program / aparat, si care este rezultatul anularii ? Astep pareri sugestii si dovezi. Multumesc!
- 30 replies
-
- senzori volvo
- anulare senzor
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
A fost destul de complicat, ca e bagata teava si pe sub rezervor si pe sub un scut care nu mergea desfacut de la filtrul de benzina, si in fata intra pe sub bascula. Am reusit sa o identific tragand de ea si bocanind cu o surubelnita in teava. Tevile sunt pozitionate astfel: - dreapta sus = dreapta spate - stanga sus = stanga spate - dreapta jos = dreapta fata - stanga jos = stanga fata (pozitia in spatiu fiind cea a soferului) Am desfacut teava si de la repartitor si de la etrier si am bagat aer pe ea cu o pompa de picior. Dar tot nu si-a dat drumul. Am urmarit toate teava si nu e strangulata. Am zis sa mai incerc cu o sarmulita dar are cam multe unghiuri teava si nu cred ca voi reusii mare lucru.