iedutz
Membru-
Content count
3 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout iedutz
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Belgia
- Auto Volvo V50 1.6D
- Fabricatie 2006
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Turbina Volvo V50 1,6 d - presiune joasa
-
Turbina Volvo V50 1,6 d - presiune joasa
iedutz replied to lazvio's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
buna seara, Bogdane, sa traiesti sanatos pana la adanci batraneti ca sa-i ajuti pe toti!!! am rezolvat-o! am luat-o la puricat asa cum m-ai sfatuit si i-am gasit buba. furtunul de vacum care pleaca din Y catre tancul de vacum era ros in dreptul EGR si scapa bine merci pe acolo. i-am aplicat cu simt de raspundere niste izolir band si treaba s-a rezolvat! o sa caut un furtun nou, dar pana atunci treaba e buna, trage de rupe, sa dus si eroarea din bord, treaba OK! merci inca o data de sfaturi! sanatate maxima si toate cele bune! -
iedutz liked a post in a topic: Turbina Volvo V50 1,6 d - presiune joasa
-
Turbina Volvo V50 1,6 d - presiune joasa
iedutz replied to lazvio's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut Bogdan, merci pt sfaturi! N75 i-am spus ca asa am vazut scris mai sus . greseala mea 1. verificam diseara. 2. da, am scos furtunul de pe valva (cel din mijloc) si am facut vacum. tija a coborat pana la capat si s-a mentinut. 3. furtunele sunt bine puse: primnul din stanga mai gros la tancul de vacum, al 2-lea la turbo si 3 aerisirea. ca sa ma lamuresc, ce vrei sa spui cu " turbina pe stop" ? adica tija trebuie sa fie actionata la maxim, coborata? merci inca o data de sfaturi si promptitudine -
Turbina Volvo V50 1,6 d - presiune joasa
iedutz replied to lazvio's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salutare tuturor! ma alatur si eu forumului si posesorilor de Volvo. si, bine inteles, cu aceeasi problema: eroare 1507- presiune joasa turbo, limp mode si anti-skid, in treapta a 4-a sau a 5-a, in sarcina (pe autostrada in a 5-a cu pedala la fund urca greu in ture si cand ajunge la 2000-2200 intra in limp mode+anti-skid). masina (v50 2006 1.6D 171 000km) am cumparat-o acum cateva zile, si bag seama ca din cauza asta a fost vanduta. am incercat sa curat admisia, insa se pare ca era deja curata. deci s-a incercat in prealabil sa se remedieze problema, fara rezultat. am identificat si N75, insa nu mi-am putut da seama daca a fost sau nu schimbata. EGR presupuun ca a fost schimbat ca e curat si luceste. am actionat waste-gate ul manual (am facut vid cu gura, si tija la turbo lucreaza - coboara pana la capat). deci pierdere pe furtunul de vacum exclus. am pus contactul si tija nu misca. dupa ce am pornit, tija coboara incet, insa nu pana la capat, ci cam 75%. chiar si turata nu se misca. deci, daca tija lucreaza, masina merge bine in treapta 1 2 si 3, fara sa trag prea mult de ea (urca repede in ture), tind sa cred ca turbina e ok (nu blocata sau stricata). si m-as indrepta care N75, care vad ca ar fi de vina. senzorul de presiune ar putea si el sa fie de vina? l-am sunat totusi pe cel de la care am luat-o si in cele din urma imi zice ca e posibil sa fie infundata turbina, sa bag niste aditiv in motorina si se desfunda. la pret a lasat cam 500 euri, coincidenta pretul unei turbine noi. voiam sa ma consult intai cu voi, inainte de a o comanda N75. merci in avans, toate cele bune!