-
Content count
424 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
113 ExcellentAbout Dumi81
-
Rank
Pasionat
- Birthday 06/05/1981
Profile Information
- Locatie Constanta
- Auto Volvo S40
- Fabricatie 2006
- Auto 2 Volvo V40
- Fabricatie 2 36
Recent Profile Visitors
7,877 profile views
-
Lucian36 liked a post in a topic: STORING REMSYST. STOP AUTO Z.S.M.
-
Dumi81 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Nu-i nicio bubă, motoarele pe benzină de la Ford fac uzual așa, nu am avut 1.8, dar am avut 1.4, 1,6 si tot așa faceau. Am înlocuit clapetă de aer, update de soft și degeaba. Dacă îi pui benzina bună (100) parcă nu mai face așa. Sau te obișnuiești ca la vechea dacie, după pornire îi dai un spritz, adică îi calci aceelerația scurt.
-
ingNicolaeHoriaOtobicu liked a post in a topic: Probleme planetara
-
Probleme planetara
Dumi81 replied to ingNicolaeHoriaOtobicu's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
Bună ziua, De ce s-a schimbat cutia dacă planetara nu intra în cutie? Ce anume v-a dus la concluzia că ar fi de vină cutia de vireze? Problema dvs. este distanța dintre suportul intermediar, cel cu rulment și cutie, cel mai probabil este deplasat, accident sau exploatare necorespunzătoare. Dar totuși dacă suportul este deplasat către dreapta, planetara ar trebui să fie forțată intre bridă si fuzetă. Dacă nu prindeți axul planetar în lagărul intermediar, axul intră bine in cutia de viteze? Dacă da si autoturimul nu trage stânga/dreapta și nu uzează anvelopele neuniform, repoziționați lagărul intermediar sau mergeți cu axul planetar la un strungar să alezeze/strunjească axul la cota rulmentului mai mult, să permită înaintarea acestuia către burful axului planetar.- 1 reply
-
1
-
Da, schimba mecanicul, trebuie data jos baia de ulei, curățat sorbu, conducta ce alimentează turbina cu ulei, cea metalica de tur are un surub ( banjo bolt) infiletat în blocul motor prin care trece uleiul apoi prin coducta metalică în turbină, acel surub cu orificii este prevazut cu sită metalică, sfatul meu: elimină sita, în procedura de montaj a unei turbine noi se specifică și inlocuirea acelei conducte cu tot cu suruburile de alimentare. Oricum dacă tot desface acel banjo de pe blocul motor să monteze un manometru să verifice presiune de ulei cu motorul cald la ralanty ar trebui să aiba aprox 1 bar, dacă nu are presiune trebuie și altă pompă de ulei. Succes!
- 1 reply
-
1
-
daniellu liked a post in a topic: Tetiere fata
-
Nu se pot scoate ! Fac parte din sistemul de siguranța activă al autoturismului, doar cele de la bancheta/benchetele spate pot fi scoase.
- 1 reply
-
1
-
Cornel23 liked a post in a topic: Martorul engine aprins
-
Salut, Lipsă debit aer și au schimbat EGR-ul? Eu aș încerca debitmetrul sau filtrul de aer, în ordine inversă. Eoarea pe EGR sună de genul: EGR flow to low.
-
Este posibil sa fi fost tunata sau mai plauzibil s-a umblat la km.
-
Salut, nivelul de ulei il poti verifica inainte de a porni masina cu motorul rece, daca ai pornit-o nu iti mai afiseaza nivelul, nici daca o opresti si verifici la scurt timp dupa. Apasa butonul de start odata scurt si odata lung, " pui contactul" apoi verifici nivelul, daca ai mers cu masina trebuie sa o lasi oprita cam 10 minute inainte sa fie iar disponibil. O zi buna! PS. Daca este 2014-2016 face parte din lotul de consumatoare de ulei.
-
Salut, sincer nu am inteles mare lucru, dar verifica sonda de presiune de pe rampa de injectie, masina a stat si daca s-au adunat depuneri exista riscul ca acest senzor sa fie infundat. Daca nu este de acolo probabil pompa de inalta.
-
@VasilanMihai, daca se face "segmentarea" nu mai sunt probleme. Am pus gilimele deoarece reparatia consta in inlocuirea pistoanelor nu doar a segmentilor. Prin 2017 au schimbat designul pistonului si al segmentilor de ungere, segmentii de ungere pana la retrofit sunt dintr-o singura bucata si sunt mai ingusti, acest lucru coroborat cu schimbul de ulei la 30.000 km duce la infundarea orificiilor segmemtului, asfel uleiul de pe cilindru nu se poate scurge prin segment si este fortat sa intre in camera de ardere si apare consumul de ulei.
-
Salut, Este D3 sau D4, initaial ai scris D3, apoi D4? Acolo pierde pe la capacul de la motor, dar sigur nu pierde atat de mult cat consuma, capacul culbutori=problema comuna, segmentii de ungere bad design = problema comuna motoare VEA ~ pana in 2017, rezulta consum de ulei pana la 500 ml la 500km. Racitorul EGR si galeria de admisie colmatate sunt rezultatul consumului excesiv de ulei, urmeaza DPF-ul. Solutie: segmentare motor cu lucrarile anexe: simeringuri supape, planat chiulasa, garnituri, curatare DPF, supape evacuare.... Sunt 2 ateliere in Bucuresti care iti rezolva problema cu~ 13.000 ron. Cauta-i pe @BogdanG sau Vadim , BGMotors sau Swedetech. Sau o vinzi si pasezi problema altcuiva. O zi buna!
-
Dumi81 liked a post in a topic: conducta suplimentara vas expansiune
-
Multumesc frumos. Sti si codul de la Volvo?
-
Dumi81 liked a post in a topic: conducta suplimentara vas expansiune
-
Probleme multiple(pierdere ulei, bătăi)
Dumi81 replied to kidandrey01's topic in VOLVO V40 (2012-2019)
Salut, 1.Verifica in partea din spate a motorului pe sus, in general curge pe la capacul motor, problema comuna. Furtunul din poza duce uleiul in radiatorul de ulei, il cureti si urmaresti pe unde curge. Legat de a 2 scurgere acel cot, racord din cauciuc, cel din fata piesei din plastic murdara de ulei este fixat pe turbina cu o piesa ce prezinta pe interior un o- ring, daca misti acel cot vei vedea ca exista un grad de libertate destul de pronuntat. In prima faza poti desface acea siguranta metalica scoti acea piesa si cureti bine iesirea din turbina si furtunul in interior, verifici o-ringul si daca este ok montezi la loc, daca nu cumperi acel o-ring, nu stiu ce cod are...cotul cu totul pe origine costa ~950 ron. 2. Poate fi de la o alta problema comuna, axle ping, surubul care fixeaza planetara pe fuzeta, unii au rezolvat folosind surub de XC90, acela are o piesa care preseaza pe axul planetarei. Cauta pe net axle ping Volvo si vei vedea. 3. Cel mai probabil necesita inlocuire ambreiaj, alta problema comuna ( cam multe nu?) ,la inlocuirea rulmentului de presiune este necesar sa inlocuiesti si conducta de la rulment pana la iesirea din cutie. Volantul in ce stare este? Tot la 3 daca ai consum de ulei se colmateaza racitorul EGR si apare acest fenomen, dar este mai prezent cu motorul rece,atunci cand valva EGR sta deschisa aproape de maxim, la tine zici ca se intampla cu motorul cald. O zi buna! -
Salut, Pare ca am intrebat doar pentru a ma afla in treaba? Am un V40 D4 si nu am acea conducta, am cautat codul de origine si nu l-am gasit. Acum fiecare face cum considera. O zi buna!
-
Salut, Da si tu informatia completa, de la ce masina se potriveste si ce cod are? Multumesc.