bestbbogtm24

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About bestbbogtm24

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 07/04/1980

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto Volvo S40 1,6D
  • Fabricatie 2008
  • Auto 2 Daewoo Matiz
  • Fabricatie 2 2003

Recent Profile Visitors

704 profile views
  1. Hai mai baieti si fete ) sa ne cunoastem... e bine prin noiembrie, gasim noi un parking sa venim vreo 10-20 de masini ... Mai vorbim K?
  2. Salut, am facut deja 400 km si e ok, maisna merge betonnn, curatarea sistemului de alimentare pare sa fi fost de bun augur, masina se baga altfel si la depasiri...
  3. probleme EGR sau turbo?

    Am scris si pe postul tau: Salut, tocmai cred ca am rezolvat-o pe a mea ... yupiiii adica sa nu ne bucuram prea devreme, nu am facut inca mai mult de 200 km dupa service. Reteta: 1. curatat toate mufele accesibile, in special am rugat mecanicul sa caute mufele de pe pompa (cele de la regulatoarele de carburant si senzori) cu spray de contact normal din comert. 2. curatat rezervor si conducte de carburant - nu a gasit ceva de speriat. 3. un rezervor cu 10 litrii de motorina si un aditiv ieftin pentru curatat commonrail (sonax) dar merge bine si Liquimouly - nu am gasit la ora aia din noapte. Atentie sa fie musai pentru injectiile astea cu presiune inalta !!! (Alte produse iti pot distruge motorul.) - Masina a fost lasata la ralanti cateva ore in curtea serviceului - motorul si-a schimbat la inceput zgomotul, a devenit mai galagios, apoi sa calmat, probabil au fost exorcizate mizeriile din pompa si injectoare. 4. Cele mai aspre injuraturi (in gand) la adresa producatorilor si vanzatorilor de motorina de pe piata noastra - si ceva ganduri negre la adresa aceastei tari, dar m-am calmat deoarece imi iubesc tara chiar daca carburantul e de tot rahatul, iar unii din vanzatorii (firmele) de carburant sunt cretini, idioti, nesimtiti sa ii ia naiba sa li se strice masinile la toti cand le e lumea mai draga cum mi sa intamplat mie !!! 5. in filtrul de motorina, nu foarte vechi - sub 10.000 km, era niste negreala, ca o seama de zmoala sau ulei - impregnata in hartia filtranta. Concluzie masina merge binisor (am inca aditiv in rezervor), mai teztez, inca nu pot sa zic ca e verdictul final.
  4. Salut, tocmai cred ca am rezolvat-o pe a mea ... yupiiii adica sa nu ne bucuram prea devreme, nu am facut inca mai mult de 200 km dupa service. Reteta: 1. curatat toate mufele accesibile, in special am rugat mecanicul sa caute mufele de pe pompa (cele de la regulatoarele de carburant si senzori) cu spray de contact normal din comert. 2. curatat rezervor si conducte de carburant - nu a gasit ceva de speriat. 3. un rezervor cu 10 litrii de motorina si un aditiv ieftin pentru curatat commonrail (sonax) dar merge bine si Liquimouly - nu am gasit la ora aia din noapte. Atentie sa fie musai pentru injectiile astea cu presiune inalta !!! (Alte produse iti pot distruge motorul.) - Masina a fost lasata la ralanti cateva ore in curtea serviceului - motorul si-a schimbat la inceput zgomotul, a devenit mai galagios, apoi sa calmat, probabil au fost exorcizate mizeriile din pompa si injectoare. 4. Cele mai aspre injuraturi (in gand) la adresa producatorilor si vanzatorilor de motorina de pe piata noastra - si ceva ganduri negre la adresa aceastei tari, dar m-am calmat deoarece imi iubesc tara chiar daca carburantul e de tot rahatul, iar unii din vanzatorii (firmele) de carburant sunt cretini, idioti, nesimtiti sa ii ia naiba sa li se strice masinile la toti cand le e lumea mai draga cum mi sa intamplat mie !!! 5. in filtrul de motorina, nu foarte vechi - sub 10.000 km, era niste negreala, ca o seama de zmoala sau ulei - impregnata in hartia filtranta. Concluzie masina merge binisor (am inca aditiv in rezervor), mai teztez, inca nu pot sa zic ca e verdictul final.
  5. probleme EGR sau turbo?

    Poate ca nu sunt scumpe reprezentantele, poate ca sunt unii mecaniici care stiu meserie, poate ca sunt si motivati sa o faca calumea, dar sigur au nevoie de training de marketing mult, ca sa poata sa afiseze mai eficient acesti poate de mai sus , altfel de pe toate forumurile si din folclorul popular, ei sunt varza. (Sunt varza inainte sa se deschida reprezentata, poate e o preconceptie si asta idioata)
  6. Salut, sa ne tii la curent cu evolutia pacientului ) ... Nu iti e naspa sa tot dai bani pe reparatii care nu au legatura cu realitatea .... ? Eu deja am dat cateva sute de lei si desi stiam ca nu se va rezolva dupa privirea mecanicilor, a trebuit sa ii dau. Oare in Romania nu exista un service care sa isi asume diagnoza gresita .... Tu nu ai probleme cu EGR 100% sau cel putin caderea lui este un efect si nu cauza !!! Asta am invatat eu in meseria mea, si eu practic o diagnoza tehnica avansata dar pentru utilaje industriale ... va puteti imagina ce batai de cap poate sa iti dea o piesa imbatranita pe o placa electronica, sau un contact imperfect
  7. probleme EGR sau turbo?

    Atunci, varianta sa duc masina la Volvo Timisoara ? Sa imi dea doar diagnoza, nu vreau sa se atinga de masina cu vreo manopera sau piesa ... nu sunt milionar
  8. probleme EGR sau turbo?

    Salut, incep sa ma prind, diagnoza corecta la masinile astea este foarte importanta... din pacate in RO, sunt multi care au testere, dar nu stiu sa interpreteze erorile. Primul mecanic a acuzat egr-ul, desi citea pe tester o eroare legata de sistemul de alimentare p1180. Urmatorii au citit p0002 - eroare de regulator de volum pentru carburant si p1181 - eroare vitala de sistem de alimentare. Mi-am luat si eu un tester cu wifi bluetoth si am inregistrat pe un telefon android in timpul unei secvente de inpotmolire a motorului ... am citit mai un p1180. Am mai gasit pe internet legat de aceste coduri ca motorina pe care am bagat-o era contaminata sau leg de faptul ca in drumul meu spre mare, am mers ceva kilometrii pe rosu (explicatii ar fi multe legat de mizeriile aflate pe fundul rezervorului). Problemele de alimentare deficitara, pot cauza afumarea egr-ului si functionarea lui proasta - blocare cu funingine-ce am pati eu la mare, dar nu neaparat defectarea lui (tot de pe forumuri). Odata cu blocarea EGR-ului pe deschis, incepi sa ai simptome de blocare a motorului, aceleasi cu cele de lipsa alimentare cu carburant ... eu cred ca le am pe toate combinate sau am avut parte de ele. La reprezentanta au vrut si mie sa imi schimbe egr-ul ( Am sa incerc sa duc masina undeva unde sa ii fie curatate tancul, conductele, pompa si alte elemente, pe care eu nu le cunosc. Nu ii mai lasa sa iti schimbe egr-ul, comportamentul lui ciudat, cred ca este un efect, nu o cauza ... cel putin asa sper eu si leg piesele de puzzle din tot ce mi sa intamplat mie. Va tin la curent cu rezultatele dupa curatare, ieri a fost curatata partea de egr, turbo si tubulaturi partial, astazi a am curatat niste conectori pe care i-am gasit in zone mai accesibile, masina inca are hicuri.
  9. probleme EGR sau turbo?

    OK multumesc mult all, o sa o iau pas cu pas din nou maine: -verifica mufe / conexiuni, senzori, pompa, regulator -tester mai profi (poate ma incumet la Sebes) -o sa vad daca primesc un print de la testerul de astazi si mai incerc si la reprezentanta, desi am auzit numai aiureli despre Todorut international firma care detine franciza pe Timisoara, pentru Volvo. Eu mi-am notat doar codurile de azi pe o hartie -P0002 -P1181
  10. probleme EGR sau turbo?

    Multumesc mult, stiu ma confrunt des cu cofetarii astia ) in diverse domenii, dapoi in Timisoara, nimeni nu vrea sa isi asume o treaba cu profesionalism. Masina are acum 90.000, eu o am de pe la 82.000, relantiul sta excelent, are cam 900 rpm , rar cade la 800 rpm cum zici tu in conditii de trafic la ore de varf, cu AC on. Problema la masina mea este ca face ca un magar care se incapataneaza sa mearga, pentru fractiuni de secunda - da sa se opreasca apoi isi revine. Comportamentul asta e aleatoriu, adica nu depinde de regimul de mers, poate sa mearga OK 800 -1000 de km apoi sa faca problema din 5 in 5 km... Pot sa o leg de momentul cand am inceput sa bag motorina de la Rompetrol, auzind ca e buna, dar nu este un mesaj relevant pentru un om tehnic. Acuma de o vreme imi face tot mai des de exemplu: -acum 2 luni a facut prima data un hic micut -acum o saptamana, in drum spre mare (pe la Slatina) a facut vreo 2-3 hicuri, apoi a mers impecabil pana la mare... -la mare a mers bine cam vreo 3 zile apoi a inceput sa faca tot mai urat, pana nu se mai putea merge cu ea omeneste -am dus-o la un service, au curatat EGR, schimbat filtru de aer, schimbat filtru de motorina (inainte de termen cu mult), apoi a mers impecabil pana la Paltinis - jud Sibiu, unde a facut cateva figuri -ajuns la Timisoara a mai facut de doua trei ori ceva faze, dar ieri seara ma ingrozit facea ca toti dracii -astazi am dus-o la tipul cu testerul, pana acolo a mers super, la el, din fericire cand a plecat cu testerul pus, a inceput distractia, astfel a vazut omul ca are cele 2 erori, dar el nu stie sa le interpreteze. Sper sa nu va plictisesc, dar ofer toate explicatiile pentru oamenii care poate au trait si ei aceleasi senzatii tari , doar ma ajuta cineva, ca la serviceuri sunt multi cofetari. Eu sunt naucit am vazut intotdeauna o bijuterie in masinile Volvo si le respect, stiu ca se intamplpa si la case mai mari, iar masina asta era impecabila pana acuma, are cca 90.000 km reali, este din 2008, kilometrajul, mi-a fost confirmat si de cei cu testerul, sunt al doilea proprietar, primul proprietar e un tip din Franta, care imi este prieten din copilarie, singura lui problema a fost un furtun de turbo spart. Acuma, sunt destul de necajit, mai ales ca am nevoie de masina ca de aer si nici nu am buget prea mare sa o rezolv, deaia nu ma duc in reprezentanta.
  11. probleme EGR sau turbo?

    Aha imi pica inca o fisa ! poate ca funinginea din EGR, sa fie de fapt un efect al unei alimentari deficitare? Ce sa mai caut prin masina asta ca sa ii dau de cap?
  12. probleme EGR sau turbo?

    Aia mi-au si zis ca de regula, daca nu am martori aprinsi in bord, nici pe tester nu e de vazut ceva relevant sau nu prea stiau ei cum se face ... ideea e ca dupa curatarea EGR-ului masina a mers perfect vreo 800-1000 km ... Ce sa fie, de ce se afuma ca naiba? Nu cred ca EGR e dus, dor vreau sa testez.
  13. probleme EGR sau turbo?

    Salut, am si eu o problema, pacientul muribund, este un S40 1,6 diesel din 2008, cca 90.000 km. Ocazional, masina sacadeaza, se ineaca, se comporta ca si cum ar ramane fara aer sau carburant, pentru fractiuni de secunda, da sa se opreasca, dar revine, iar in relanti toarce minunant. Acest comportament, se manifesta la diverse turatii, in diverse regimuri. Am incercat si sa merg cu ea supraturat (3000 ture) chiar si in oras, dar a ramas la fel. Nu are nici un martor, nici un mesaj de eroare, nici pe tester, refuz sa cred ca ar fi de la injectoare sau de la alimentare, deoarece porneste la cheie, si nu are mesaje dupa cum spuneam. In urma cu cca 1500 de km, un mecanic din Constanta, mi-a curatat EGR-ul, dar nu total ci in zona unde se cupleaza actuatorul EGR-ului cu partea mecanica (deasupra de clapeta), am vazut cu ochii mei era plin de funingine, iar dupa curatare, masina a mers perfect cam 800 de km, apoi a dat vreo doua rateuri micute, dar acuma la 1500 de km de la curatare ma sperie este iar ca inainte. Cine poate sa imi spuna ce sa fac - banuiesc ca este o cauza mai profunda, de ce ajunge funingine in zona clapetei, sub bobina - cred ca asa se intampla fenomenul descris de mai sus, EGR-ul ramane blocat, nu etanseaza bine si intra in motor mai multe gaze arse decat trebuie Se poate schimba EGR-ul cu unul de la Pegeout sau Citroen sau Ford? - ma gandesc sa caut second hand sa testez. (EGR facut de Valeo) Pentru orice informatie valabila si bine intentionata dau o bere - in ideea ca am sa aflu de la profesionistii acestui forum cate ceva, va multumesc anticipat.
  14. Salut, dupa schimbare EGR, mai ai problemele astea? Am si eu aceleasi simptome, am curatat EGr-ul in zona clapetei, acum vreo 1500 de Km si a mers perefect pana acuma ... mentionez ca la prima curatare, era plin de funingine. Am pus masina pe un tester si nu are nici o eroare legata de EGR, cineva de la o reprezentatnta Volvo a sugerat ca este blocat mecanic si astfel a urmat curatarea de care vorbesc mai sus.