-
Content count
10 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout Tica Valentin
-
Rank
Nou venit
- Birthday 07/09/1968
Profile Information
- Locatie bucuresti
- Auto VOLVO XC90
- Fabricatie 2006
- Fabricatie 2 0
Recent Profile Visitors
629 profile views
-
Salut. La mine am schimbat turbina V40 4192T3 motor si am in continuare pierdere de putere intre viteza 2 si 3 si fum negru mult la acceleratie rapida. Am curata azi Egr ul si am gasit o fisura in valva de plastic de deasupra Egr ului. Se vede in plastic când accelerezi pe loc cum face bule de aer in carcasa de plastic e posibil de aici sa vina lipsa de putere de la aerul pierdut?si un consum mare de motorina am remarcat dupa schimbarea turbinei si a valvei ce comanda turbo. O fi tot de la acea fisura?Multumesc ptr răspuns!
-
Multumesc!Deci pot dormi linistit!Sunt curios si daca va scădea consumul dupa aceste schimbari!!Seară faina sa ai!!
-
Tica Valentin liked a post in a topic: Probleme Grave
-
Salut Alex!Am schimbat turbo si valva care îl comanda.Parca s-a schimbat mersul motorului parca reactioneaza mai greu Putin.service ul spune ca este normal ptr ca înainte turbina nu mai era controlata de valve turbo charger si de asta era mai sprintena.asa sa fie?Multumesc ptr păreri!
-
Tica Valentin liked a post in a topic: Probleme Grave
-
Deci fumul albastru valatuc numai de la turbina poate veni.sau este posibil sa fie alta belea pe la motor?Multumesc!!
-
Tica Valentin liked a post in a topic: Probleme Grave
-
Alex este posibil sa crape turbina din cauza suspendării acelui furtun de la valva?Tocmai m-am întors pe platforma de pe autostrada A2.La 130 km mers constant a scăzut brusc puterea motorului si un mare fum albastru era in urma mea.Am oprit rapid si am cercetat la motor nimic deosebit dupa care am sunat mecanicii care au spus ca ar fi turbina.Vad mâine dar as vrea sa stiu si alte păreri .Multumesc anticipat!!!
-
Tica Valentin liked a post in a topic: Probleme Grave
-
Multumesc!Deci schimbare la fata a valvei!
-
Salutari!! Exista posibilitatea din cauza acestei ''turbocharger control valve' defecte sa creasca si consumul de motorina?La mine un mecanic dibaci a suspendat furtunul care face legatura intre control valve si filtrul de aer.De atunci a crescut consumul de motorina.Deci un furtunas este acum in aer.Faza este ca motorul trage beton,nu mai inteleg nimic!Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat!
-
Probleme racire Volvo V40 2003/motor D4192T3
Tica Valentin replied to Tica Valentin's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Cea mai simpla rezolvare a fost asa:scoaterea unei bucati de carton uitata de un meserias asta iarna(de parca si trebuia carton in fata ca la Daciana) Nu are nimic nici racirea nici sonda nici.......!1 -
Tica Valentin liked a post in a topic: Probleme racire Volvo V40 2003/motor D4192T3
-
Probleme racire Volvo V40 2003/motor D4192T3
Tica Valentin replied to Tica Valentin's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Multumesc mult!!O sa purcedem la operatiune! Apropo,bănuiesc ca ai spălat pe nterior doar radiatorul de apa nu si cel de la clima,sau ai spălat doar la exteriorul lor??? Apropo,bănuiesc ca ai spălat pe nterior doar radiatorul de apa nu si cel de la clima,sau ai spălat doar la exteriorul lor??? -
Tica Valentin started following Probleme racire Volvo V40 2003/motor D4192T3
-
Probleme racire Volvo V40 2003/motor D4192T3
Tica Valentin posted a topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Salutari!Ma poate ajuta cineva intr-o chestiune?Temperatura apei a crescut pana la rosu la o urcare pe munte(este prima data cand se intampla asta)Am schimbat termostatul dar distractia continua daca meg cu AC pornit in oras.La service spunea cineva ca vina o poarta electroventilatorul care din cauza sondei de pe el nu porneste viteza a doua a eliciei si nu se mai face racirea corect. As vrea sa stiu daca a mai patit cineva aceasta chestiune pentru ca nu as vrea sda cumpar degeaba acel ventilator de racire. Multumesc anticipat pentru ajutor!!