-
Content count
56 -
Joined
-
Last visited
-
Cumva kit pornire cu 2 chei la ultimul?
-
mikaita liked a post in a topic: Problema VVT VALVE
-
Total gresit.....bine gandirea este corecta dar in realitate e putin altfel. Intamplator lucrez intr-o fabrica cunoscuta de turbine auto iar piesele oem sunt mult mai verificate decat cele after. In zic si de ce: ca nr de bucati cele oem sunt cele mai multe si sunt livrate direct la constructorul auto si acolo nu este loc de greseli (bani multi, se pierde contractul etc.) pe cand cele aftermarket sunt mult mai putine si sunt comandate ori de producator prin reprezentante ori de vreun lant de magazine de piese auto care nu conteaza asa mult. In consecinta e aceeasi piesa dar facuta din alte materiale si un pic mai prost asamblata. Daca ne uitam la pompa aisin acea turbina nu poate culisa mai jos pe ax deoarece pe turbina este facut un capac ce impiedica asta....inspre motor nu are unde sa se duca. Nu cred ca o pompa aisin ar putea avea aceeasi soarta chiar daca i se sparge rulmentul. Si daca era un brand bun de ce nu a curs inainte sa se gripeze?? cum am patit la o alta masina ce avea o pompa mult mai fara pretentii ca hepu????
-
Posibil sa fi fost un caz singular dar la cea aisin nu prea e posibil sa se intample asa ceva prin constructia pompei
-
mikaita liked a post in a topic: Problema VVT VALVE
-
Pai e o diferenta.....mare sau mica pt cine nu observa lucratura. Am achizitionat hepu la recomandarea unora de aici ca ar fi echipare oem. De fapt asa o recomanda si farmacistii ce lucreaza la piese auto. Prin urmare tot ce e made in germany nu ma mai intereseaza....masini si orice altceva. Ps: cand am oprit motorul cureaua sarise deja de pe rola fixa. Oricum buna cureaua conti....a facut cateva ture peste pompa blocata si nu i s-a rupt nici un dinte....probabil facuta la romania
-
Am gasit cauza dupa ce m-a lasat in drum. Pompa de apa hepu blocata dupa 24000 km. Pomul laudat...... Motorul nu a patit nimic ca l-am oprit la timp
-
La asta m-am gandit prima oara stiind ca e singurul pinion cu buza. E drept ca l-am verificat daca e strans fara sa demontez capacele de la distributie. Mai are alta sustinere in afara de surubul mare din centru? Sa se fi strans mizerie pe pinion in partea dinspre motor si sa arunce cureaua afara? Nu stiu de ce dar am impresia ca merg de ceva timp cu ea asa fara sa o menajez in vreun fel.
-
Intrebare: de ce iese cureaua de distributie de pe rolele de admisie si evacuare cam 1 sfert din latimea ei de lucru? Posibil sa nu fie aliniate corect pinioanele dar nu prea cred..... sa fie cumva prea slaba. Este un pic fugita si de pe rola fixa si pompa de apa.
-
mikaita liked a post in a topic: Problema VVT VALVE
-
mikaita liked a post in a topic: Problema VVT VALVE
-
Important.....cureaua se pune intai pe rola de la vibrochen apoi sensul de montaj este ca in desenul tau. Adica se pleaca cu montajul de jos. Jocul la rola vvt apare doar daca este uzata....altfel nu are. Fara scula de blocat axele montata axa de admisie se misca putin in momentul cand scoti cureaua. Daca mecanicul nu vede asta nu poate tine seama de acest lucru la montaj si astfel axa de admisie ramane decalata cu un dinte. Daca se desface vvt de pe axa nu il mai pui la loc fara scula de calat.....nici de desfacut nu prea cred ca reusesti. Capacul de plastic de la axa evacuare se repara cu silicon de garnituri....daca a fost extras de acolo cum trebuie.
-
Daca merge bine dupa ce turezi motoru e posibil sa fie cureaua de accesorii slaba
-
Kit pornire cu 2 chei la ultimul este?
-
Pana la urma ce s-a mai intamplat? Am o problema asemanatoare: pe standul de geometrie nu s-a putut regla decat unghiul de convergenta. Cand se umbla la cel de cadere se schimba si celalalt si invers. Acum o sa ma duc sa verific treaba facuta la acest service la autosoft dar ideea e ca am pus si eu mana pe reglajele alea si cam asta e treaba.....nu se poate regla. Ar fi cateva variante: -executant geometrie cretin -vreo bucsa uzata la masina(am schimbat toate bucsile si tirantii care erau neconforme) -stand reglare prost -saibele de care era vb mai sus uzate....dar le-am vazut cu ochii mei si erau ce trebuie
-
Kappy liked a post in a topic: Tutorial montare cotiera de pe facelift pe model V40 din 2000
-
Tutorial montare cotiera de pe facelift pe model V40 din 2000
Kappy replied to Gemenii18's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
Felicitari pt tutorial. O curiozitate personala: ce face chestia electronica din fata butoanelor de la geamuri? -
Euro 3=2 sonde una inainte si una dupa catalizator Euro 2=1 sonda inainte de catalizator
-
Kappy liked a post in a topic: Piese Volvo Iasi S40,V40,V50,S60,V70,S80, XC90 0757051090
-
Simake liked a post in a topic: Computer bord
-
Parca la km parcursi se poate face rocada de chip-uri intre bordu vechi si cel nou....nu stiu sigur
-
Cotiera spate o dai la schimb cu o alta la aceeasi culoare dar fara suport pahare? Cu o diferenta normal.