Nicu B
Membru-
Content count
88 -
Joined
-
Last visited
-
Salutare, Nu stiu daca e o problema sau o functionare defectuoasa, dar s-a mai confruntat cineva cu urmatoarea problema: - Xc60 2015 D4 2000cc FWD, bord electronic setat pe Contrast. Uneori cand urc in masina intensitatea luminoasa a bordului este la maximi indiferent de pozitia rotitei de reglaj intensitate < din blocul de lumini>. Indiferent ce as face nu reusesc sa activez functia acelei rotite pentru a putea reduce intensitatea luminoasa a bordului < am incercat si schimbarea intre "Colour Mode si Contrast Mode" fara nici un efect> Dupa ce merg putin cu masina 5-10km intensitatea luminoasa a bordului tine cont de pozitia rotitei de reglaj si pot seta intensitatea dorita. Treaba asta cu intensitatea luminoasa nu se repeta mereu ... este aleatorie.
-
Nicu B liked a post in a topic: sugestie achizitie XC60: AWD sau FWD, manuala sau automata
-
Nicu B liked a post in a topic: Ce i-ai facut astazi masinii tale?
-
Nicu B liked a post in a topic: Ce i-ai facut astazi masinii tale?
-
Nicu B liked a post in a topic: Ce i-ai facut astazi masinii tale?
-
Nicu B started following EGR cu probleme la masina noua,XC60 d4 VEA ,10 000 km la bord
-
EGR cu probleme la masina noua,XC60 d4 VEA ,10 000 km la bord
Nicu B replied to sienna's topic in Intrebari generale
cred ca asta am patit si eu -
Nicu B liked a post in a topic: EGR cu probleme la masina noua,XC60 d4 VEA ,10 000 km la bord
-
Am patit si eu o chestie similara, am alimentat de la OMV cu Mototina Evo+ < cea mai scumpa> dupa ~100km a inceput sa imi apara pe consola centrala mesajul : "Mentenanta necesara: System Motor , vreti sa contactati dealearul?" ca in final nu dupa multi km sa imi apara in bord "Performante reduse" . Am simtit ca parca nu mai aveam turbina, dupa 2000rpm se accelera insa foarte greu, aproape ca nu puteam sa depasesc un logan 1.4 la 80km/h. Am mers < neavand alta alternativa > circa 40km cu ea asa dar turata 2500-3000rpm < consumul era foarte mic pe acceleratii ~ 6-7l si pe mers constant 3-4.5l > dupa care am orpit am scos cheia si am repornit . Limitarea disparuse. Am banuit DPF-ul asa ca am mers urmatorii 40km pe pilot automat 3200rpm. Momentan masina merge perfect < parca consumul la drum intins cu pilor ~100km a mai scazut putin 4.5-5l >. Din pacate in GL nu avem diagnoza, iar in Bucuresti ajung pe 21.04 < daca un coloeg imi poate face o diagnoza as fi recunoscator> o sa incerc o programare si la reprezentanta, insa fiind sambata nu prea imi fac mari sperante. Multumesc!
-
Nicu B liked a post in a topic: engine system service required
-
~130.000 km nici o problema < FWD>
-
Nicu B started following Piese Volvo noi originale anii 1970-2017
-
Nicu B liked a post in a topic: Navigație XC60
-
Nicu B liked a post in a topic: Intrebari generale!
-
Nicu B liked a post in a topic: Ce i-ai facut astazi masinii tale?
-
Nicu B liked a post in a topic: Intrebari generale!
-
Am gasit raspunsul: http://support.volvocars.com/uk/Pages/article.aspx?article=f65316f010a0519bc0a801510a51dd49
-
Nicu B started following Navigație XC60
-
Salutare, xc60 2014 D4 2l 181hp, cand apas butonul de navigatie primesc un mesaj. Ma puteti lamuri? Multumesc
-
Nicu B started following In sfarsit Volvo XC60!
-
samsarii "baieti destepti", cumpara masini pe firma < fara tva> majoritatea din Olanda < primesc inapoi BPM - un fel de taxa de poluare>. Ca exemplu o masina de 12.500Eur ajunge sa coste efectiv intre 8500-9000Eur dupa ce se scade tva si BPM. Vin in Ro si o cosmetizeaza putin < unii si la km> si apare la vanzare cu 10-11mii < Calculator BPM > Ca si pret, eu mereu ma raportez la o tara unde service-ul e ca la carte, ITP e drastic si nu prea exista manarii < Masini din Suedia > Momentan si eu sunt cu ochii dupa un xc60 2014+ 2.0D4 / D3 < preturile fara tva 16500+ / km 80k+>
-
Total Reparatie: 7583 lei din care Inlocuit usa fata + ornamente 3500 lei Vopsit 2220 lei + manopera 740, restul tva. Astept acceptul de plata, sper sa nu dureze mult. Revin cu poze
-
1984 - Multzam pt detalierea tehnica. Azi dupa schimbul de cauciucuri + spalat am observat ca portiera dreapta fata in partea superioara < cat tine geamul > sta mai in exterior cand e inchisa. Sus am cam 8mm aproape de fata de tabla scade spre 0mm. M-am uitat la prinderea balamalei pe caroserie si nu se vede a fi infundata ... Am facut o programare la cei de la Primus. Weekend Placut si fara ev.
-
Pentru mine ideal ar fi tehnica PDR + vopsea peste cea de acum. Daca se indreapta usa prin puncte sudura , sau prin inlocuirea fetei de usa, eu cred ca nu face mai nimeni reaba ok. Am mai avut exp. de genul cu masinile anterioare, ce pot spune e ca dupa un timp 1-2 ani ori vopseaua se cojeste, ori apar pete de rugina din interior spre exterior < vezi cand indreapta aripa interioara prin puncte de sudura arde vopseaua/prodectia interioara, el o revopseste pe exterior, dar pe interior de la condens in fc de grosimea tablei 1-2 ani ... RUGINA>, la fel si cu fata de usa. In concluzie orice interventie termica < flex, sudura .. etc> duce la deteliorarea stratului de protectie pe interior si nu cred ca iti vopseste nimeni pe interior :)) Deci inca caut solutii. PS: 1984, tu spui 1600-1800 lei, poate dar uite acum 3 saptamani un amic cu un logan a fost lovit in portiera st. fata, rezultat usa unfundata < fara alte probleme pe interior gen macara geam ... etc>. Reparatia la Apan Br. a costat 1200 lei. Vopsit in zona noastra e cam 250-350 lei / piesa < usa, aripa, bara ..> + 150-350 lei tinichigerie tot de piesa, la un calcul sumar 4 piese tinichigerie < 200/piesa> + 5-6 piese vopsit < 250 lei piesa > mie mi-ar da cam 2000 lei in conditiile in care masina nu se repara la service cu factura si autorizatie> Pe de alta parte reparatie PDR, unde am doua oferte este aprox 1300-1500 lei dar aici trebuie adaugat si niste vopsit. O sa vad ce decizie voi lua. Insa as aprecia parerea voastra obiectiva despre service-uri. Multumesc.
-
Nicu B started following Eveniment S40
-
Salutare tuturor, Am avut un eveniment cu una din masini, iar in urma evenimentului am primit acceptul pt reparatie in baza RCA al soferului vinovat. RCA-ul soferului vinovat este la Generali. Eu nu sunt un adept al service-urilor autohtone care pentru aceasta reparatie vor pune flexul pe masina si vor da jos vopseaua originala pentru a o putea indrepta < mai ales pe ripa fata si spate> apoi vor revopsi partile afectate < din experienta stiu ca revopsirea nu va mai fi nicicand ca cea de fabrica, dupa 1-2 ani se va coji lacul sau se vor observa diferente de nuanta> Am cerut un calcul pt reparatie in regie proprie, rezultatul pt aceasta dauna a fost 2300lei :)) . Oare exista posibilitatea in ai determina sa mareasca aceasta suma < in conditiile in care cred ca la orice service reparatia ar fi undeva in jurul sumei de 5000-6000lei Momentan incerc sa o repar folosind tehnica PDR + vopsire , insa daca nu reusesc nu am alta varianta decat sa o duc la un service unde ... doamne ajuta. Ce service-uri imi recomandati unde reparatia este de calitate < tinichigerie + vopsit>, pe o raza de 350 km fata de Galati. Multumesc!
-
D2 - Consum mediu < mixt> 5.4l/100km km parcursi ~ 40mii, nu am probleme cu el. M-au speriat la revizie, spunandu-mi ca e o problema cu turbina, insa dupa o verificare totul e ok. In rest nici o problema, e destul de silentios si mi se pare ideal pentru oras + extern, drumuri intre 15-200km
-
Atunci cand am incercat sa obtin aceste informatii de la reprezentanta Volvo in Romania mi s-a spus ca Volvo nu stocheaza date generale atunci cand masina se prezinta in service Volvo. Acum nu stiu daca este adevarat, deoarece am gasit un site unde poti verifica cateva info https://www.vindecoderz.com/EN/Volvo Mult Succes!
-
Ai si incercat sa conectezi butoanele de volum?
-
Viper au cam cele mai smechere sisteme, am vorbit si eu cu ei despre un system ce poate fi controlat prin telefon. Raspunsul a fost ca e ok, le trebuie un imobilizator + o cartele cu 3g ... dar nu imi pot garanta ca voi gasi masina in parcare , acum comparand pretul masinii cu pretul sistemului + manopera nu pra merita. Mi-au spus ca mai exista un sistem care cloneaza imobilizatorul pentru 15-30 min apoi este necesar sa bagi cheia in contact. Dar la fel pretul final este destul de mare. Probabil daca ai o masina noua S60 xc 60 sau ceva mai sus si stai la curte renteaza, dar pentru o masina de pana in 10k Eur sa platesti aproape 4-5mii lei nu e ok, cel putin nu pentru mine.