-
Content count
793 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
37 GoodAbout muadDib
-
Rank
Senior
- Birthday 05/02/1975
Profile Information
- Locatie Sinaia
- Auto Volvo S40
- Fabricatie 1999
-
Vasile012 liked a post in a topic: FORD vrea sa vanda VOLVO
-
Johnnie liked a post in a topic: DIY - Demontare consola centrala, reparatie clima, schimbare becuri
-
muadDib liked a post in a topic: S40 T4 REBORN
-
BBU liked a post in a topic: DIY - Retrofit computer de bord / Trip computer / Infocenter.
-
bogdancibotariu liked a post in a topic: DIY - Demontare consola centrala, reparatie clima, schimbare becuri
-
bogdancibotariu liked a post in a topic: DIY - Demontare consola centrala, reparatie clima, schimbare becuri
-
bogdancibotariu liked a post in a topic: DIY - Demontare consola centrala, reparatie clima, schimbare becuri
-
ovidiuioana liked a post in a topic: Ce cauciucuri sa iau?
-
Heimdallr liked a post in a topic: De ce in afara tarii preturile sunt mai mici ? Lectia de economie
-
mikaita liked a post in a topic: turbina.......
-
Multumesc domnilor! Toate cele bune si voua!
-
DIY - Reparatie aeroterma (problema cu tranzistoru')
muadDib replied to muadDib's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
It's not a bug, it's a feature! Adica asa trebuie sa faca, nu e problema doar la tine, de fapt nu e problema de loc. Cand ceri dezaburire, porneste automat AC-ul, pentru a usca aerul. Nu iti scade insa si temperatura. Foloseste cu incredere optiunea dezaburire, ca au stiut suedezii cum sa o faca eficienta Daca la tine, cand folosesti dezaburirea, nu ai aceasta eficienta, vezi ca ai alta problema, cum ar fi: apa multa in masina, recircularea aerului blocata pe inchis, sau radiator de incalzire habitaclu cu probleme. -
DIY - Reparatie aeroterma (problema cu tranzistoru')
muadDib replied to muadDib's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
Foarte bine! Tranzistorul asta e belea mare. Acum 2 saptamani, unui amic i s-a intamplat acelasi lucru la un VW Caddy. A inceput sa se planga ca nu merge ventilatia decat la maxim... Ca trebuie sa se duca la reprezentanta, etc. Amarat tare, ce sa mai... I-am zis atunci "Stai asa, ca stiu eu o smecherie!" M-am bagat sub bord, m-am uitat pe acolo, am vazut ceva care parea sa fie ansamblul tranzistorului, l-am scos (e mai simplu ca la Volvo, nu e prins in suruburi, ci doar intr-o clema de plastic), i l-am pus in brate si l-am trimis la magazinul de piese auto. Pana dupamiaza a venit piesa, am pus-o la loc, si gata! Bine, am imbatranit, era si frig afara, nici un garaj incalzit, se vroia reparatie rapida, etc., asa ca am mai schimbat doar piesa defecta, ci am comandat tot modulul ala. Cca. 100 ron, Rezonabil, a zis omul. Deci, pana la urma, ce inveti dintr-o astfel de experienta te ajuta si in alte momente, sau la alte marci... Sa nu va mai zic ca ansamblul asta de la VW e identic chiar si cu cel de la ... Mercedes -
Eh... hai ca nu e dreaq asa de negru... O sa ne adaptam, si o sa continuam file-sharing-ul...
-
Vezi ca aia 100 euro nu inseamna doar legarea a 4 fire, inseamna si ceva acte de instalare. Nu o sa o omologhezi daca ti-ai instalat-o singur... Si nu te-as sfatui sa mergi cu instalatie neomologata!
-
Daca iti curge caloriferul, ar trebui sa vezi ceva scadere de nivel lichid in vasul de expansiune. ... Vezi? Oricum, S/V40 sta bine la dezaburire, in cateva minute e cald si uscat inauntru. Daca totul functioneaza normal.
-
Roaga-te sa nu o scoata.! Pentru ca in acel moment o sa se introduca taxa anuala de poluare, verificarea noxelor in fiecare an, si alte chestii d'astea...
-
muadDib started following safievolvo
-
safievolvo started following muadDib
-
Volvo to Switch to Only Four-Cylinder Engines; Bold Move or Crazy Idea?
muadDib replied to alin89's topic in Diverse
Eu zic sa criticati BMW doar dupa ce o sa conduceti unul. Peste tot e la fel cu romanasii nostri - "nu imi place iPhone-ul ca am auzit ca e nu-stiu-cum" - "nu imi place BMW ca am auzit ca consuma mult si tractiunea spate e proasta iarna" etc. Bleah. -
Exact. Am vazut cauciucuri cu peretii laterali distrusi intr-un km si ceva de mers low-preassure. Gandeste-te ca exista si sansa sa fie un frig naprasnic cand incerci manevra, lucru care ajuta serios la distrugere, prin influenta care o are temperatura asupra elasticitatii. Pe langa uzura, este foarte usor sa ... "de-jantezi" (sa il dezlipesti de pe janta) cauciucul respectiv, la un viraj sau la un mic fortaj. De unde iesi cu o masina normala - dar cu cauciucuri sub-presurizate, iesi si cu aceeasi masina, cu aceleasi cauciucuri, dar la presiune nominala. Este greu spre imposibil sa te situezi in acel caz extrem, de nisa, in care desumflarea cauciucurilor ar face diferenta. Ori esti in deep sh...t de unde nu iesi decat tractat, sau intr-un sh...t mai slabut, de unde poti iesi si cu cauciucurile de iarna umflate la nominal si un pic de tehnica. Sau, cu alte cuvinte, nu te aventura in anumite locuri de crezi ca o sa iesi doar pentru ca stii tu "un truc marfa, cu desumflatul rotilor". Roskat, daca vorbesti de S40, 1.8 nu e cazul de care vorbim. Cat ai nominal, 2.2? Atunci este doar un cauciuc un pic lasat
-
Am inteles acum ce vrei sa zici. Oricum, la masini normale, cu cauciucuri normale, niciodata nu e ok sa scazi presiunea prea mult, nici macar in cazul ala special cu zapada afanata. Mergi pe ce presiune este recomandata, si nu te aventura acolo unde masina ta nu poate merge. PS - Tu ma vezi acid? Eu ma consideram neutru, poate chiar o baza slaba...
-
Presiunea mica REDUCE suprafata de contact? Probabil ai vrut sa zici invers.
-
Ca regula generala, cand este o minciuna intr-un anunt, fii sigur ca nu e singura, ci doar singura pe care ai prins-o la acel moment. Restul le descoperi, de obicei, prea tarziu... Nu ma refer la acest anunt, si la toate pe care le vizualizezi cand esti la vanatoare de masina.
-
Pune o colier romanesc la pedala de acceleratie, sa nu o mai lase sa revina complet in pozitia neutra
-