-
Content count
32 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by iliutza21
-
salutare, am incercat si eu sa resetez becul de service si nu merge, oare nu fac eu ceva cum trebuie sau mai exista si altceva ce trebuie facut, poate ma ajuta cineva si pe mine cu un sfat, mutumesc
-
salut, am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ieri seara m-am pornit la un drum scurt cu v40 si dupa 4km, am observat ca in bord se aprindea un bec rosu si in locul unde scria temperatura la apa scria STOP si bineinteles ca am orpit motorul ca m-am speriat zic ca poate ia foc, si am incercat sa-l mai pornesc si nu mai pornea, l-am lasat vreo cateva ore, si am dat la cheie si a pornit. am urmarit temperatura la apa si a urcat normal pana la 60 de grade dupa a inceput ba sa urce ba sa coboare, a urcat pana la 80 si de la 80 a sarit la 90 la 100. 110. 120 si iar sria STOP. si mai sp ca nu a pornit ventilatorul nici prima data si nici a 2-a oara. masina e un v40 pe benzina cu motor de 2.0t
-
m-ar interesa, daca asta e cauza
-
si unde e amplasat?
-
am sa pun un mic video mai tarziu, poate asa imi sp cineva ce se imtampla
-
nu cred ca ventilatorul are cv, doar ca nu imi arata temperatura corecta in bord, ca dupa cum imi arata 120de grade am pus mana pe motor si mai mult de 40-50 nu avea
-
mam grabit cand am montat rampa si am atins o mufa de la bobine si nu facea bine contact si pana am observat nu stiam ce are.
-
prima data cand pun contactul pompa de benzina se aude asa chinuit dupa dau sa pornesc si dupa ce electromotoru invarte vrreo 20 de sec porneste si scoate un fum ca te ustura ochii. la inceput motoru merge ca unul d tractor si dupa ce il turez de vreo cateva ori isi revine si merge destul de bine. e un volvo v40 cu motor de 2000 benzina 16v turbo din 99 a mai patit cineva asa cv? poate ma puteti ajuta
-
eu am umblat o iarna cu cauciucuri 195-65-15 si daca treceam peste vreo groapa nu tare mare se auzea un trancanit pe spate si vara asta am umblat cu 195-55-15 bineinteles de vara cauciucuri si am trecut peste gropi mult mai mari si cu mai mare viteza si nu se mai aude acel trancanit de asta iarna ceea ce ma face sa ma gandesc ca sunt prea mari.
-
am rezolvat problema
-
salutare. miam schimbat astazi regulatorul de presiune din rampa (ca pan acum nu lam schimbat ca am avut niste probleme) am pus totul la loc am pornit si acum nu imi merge rotund motoru merge cu niste batai imi poate da cineva vreo ideie de la ce sa fie?
-
asa am patit si eu mi se oprea din mers daca nu acceleram cand calcam ambreaju si am duso la mecanic si mia sp ca e de la *shoc* (nustiu cum se scrie ) ca ramanea cuplat dupa ce pornea. mie mi sa intamplat de 2 ori in 2ani si numai cand incepea sa vina iarna asa pe vremea asta. acum vad ca nam probleme
-
am facut si eu testul si mia iesit PILOT .in unele situatii chiar asa mi se intampla. e fain
-
am fost si aici la un service si a sp ca imi aduce bosch in jur 500-600 tot in 3-4 zile. orcum multumesc mult
-
YV1VW1922WF185397
-
ok multumesc pe sfaturi
-
asa ca ideie nu stii la ce pret e?
-
dar la cald nu porneste greu dak o las mai mult de 15 min porneste greu sau si atunci e la cald?
-
mi sa mai intamplat cv ieri in timp ce mergea sa aprins un bec in bord portocaliu cu un triunghi verde si mai face cate o scmuncitura asta tot din cauza regulatorului aluia sau e altceva acum?
-
si cam cat ar costa unul?
-
am pus la loc tot pana aici totul a fost bun am pus de cateva ori contactul si am dat cheie si a luato ca pe vremuri adica la sfert si mam bucurat dar degeaba ca am lasato un pic si cand am dat sa pornesc iar tot nu pornea si am facut ca prima data am pus de cateva ori contactul si a pornit. acum cred ca regulatorul e rau nu? am mai observat ceva pana la urma am scos furtunasul ala si am supt din el si parca avea gust de benzina dar cand am scos rampa cu totul am miscato prin maini si a curs benzina si pe furtunasul ala ma gandesc k nu e de bine nu?
-
am dat rampa jos si am vazut un furtunas care iese din regulator e fisurat e unul subtire si alb si nici nu il pot scoate la capatul celalalt sa vad daca vine gust de benzina. banuesc k asta e furtunu de vacuum. intra in regulator in partea de jos ca pe celalat vine benzina. incerc sal carpesc cumva si pun la loc si vad ce face
-
bine o sa vad maine ce se intampla
-
si cum scoti rampa? am vazut ca are 2 suruburi dar restu cum faci?
-
sa il pun pe al meu la el? dak as avea la cine dar prin zona asta numai eu am volvo mi se pare ca mai are cineva dar diesel