jules
Membru-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout jules
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Bucuresti/Ilfov
- Auto mitsu colt
- Fabricatie 2008
Recent Profile Visitors
3,646 profile views
-
agr350r liked a post in a topic: sfat achizitionare xc90
-
In cazul asta cauta mai departe. Pentru 17000 de euro ar trebui sa-ti puna si pres rosu la intrare. Poate nu are nici un act valabil, caz in care trebuie o platforma. Dar de ideea asta am mai auzit. Pe scurt, cred ca sint tepari. Ca altfel nu am cum sa le spun.
-
Daca poti si stii unde scrie celor din Belgia si afla cite revizii au sistem si la ce km. Poti investi si intr-o verificare pe baza de VIN# sa vezi daca a avut ceva buseli. Oricum inspectia la un service autorizat e sfinta. Oricit ar costa. In rest, la prima privire masina arata bine, kilometrii par cam putini pentru patru ani de exploatare, avind in vedere ca Belgia e cumva tara autostrazilor. Sau cel putin asa e parerea mea.
-
La VAG kitul ambreiaj cu volanta se vindea pe la noi cu 2400-2700 lei. Normal, la reprezentanta au niste preturi enorme. Stiu, pentru ca si eu am schimbat patru volante si restul in 10 ani la touran. Dar poate traficul de Bucuresti sau soferul or fi de vina. Un motiv bun sa caut cutie AT. Problema cu zgomotele e alta si nu cred ca multi stiu. Masinile astea mai decente sint antifonate chiar bine. Au suspensii bine gindite. Cind incepe sa bata audibil ceva deja piesa respectiva trebuia schimbata de ceva vreme si oricum deja sint si alte piese afectate. La Touran antifonarea era foarte misto. La Ford focus si foarte posibil la V50 e si mai buna. Drumul meu spre casa presupune si mersul pe 50m de drum pietruit. Cu astea doua masini nu auzeam nici un zgomot dubios in habitaclu. La touran cind auzeam zgomote deja trebuia sa schimb multe. Concluzia e ca trebuie o verificare anuala de jocuri si crapaturi prin bucse si astea schimbate anual. Iarna oricum le distruge pe toate. Cit despre discuri care au tinut peste 200k km, posibil. Insa daca e sa le masori grosimea o sa vezi ca trebuiau schimbate macar o data pina acum. Mai ales pe fata. Cit despre mecanici, daca ai pe unul bun, e ok. De cele mai multe ori nu are rost sa te duci la service-ul oficial. Acolo doar pentru distributie si chestii extrem de costisitoare si cu efecte aiurea daca nu ai o garantie in scris.
-
Tin sa te completez. VNT-ul se curata mergind turat, dar nu oricum turat. La motorul meu de 1.9 tdi procedura era cam asa: Treapa 4 sau mai sus, turat constant de la 3000 la 4000 rpm, Dupa care reluata procedura. Ideea e ca trebuie neaparat treapata 4 sau mai sus pentru ca temperatura din turbina sa fie mai ridicata si astfel se arde funinginea. In trepte inferioare nui se ajunge la temperatura necesara arderii acelor funingini (ceva pe la 700 grade). Si procedura trebuie sa dureze vreo 20 de minute de nebunie, asa ca nu merge cu o talpa timp de 2 minute pentru ca nu se rezolva nimic. Daca mai gasesc linkul la postul original o sa-l pun si aici pentru ca e educativ Si bineinteles, totul trebuie facut pe o autostrada europeana. Care inseamna probabil A3 si cam atit. Pentru ca vorbim de viteze mari si nu recomand DN-uri sau A1/A2.
-
Of, turbinele astea. Orice turbina suiera. Mai tare sau mai incet, depinde de ureche si turbina. Daca e vorba de un suierat foarte ascutit (gen face ca o sirena cind accelerezi, indiferent de viteza), posibil sa se fi rupt vreo pala. Caz in care trebuie schimbata. Asta a fost cazul meu si unii se dadeau la o parte din fata mea ca ziceau ca sint ceva masina oficiala. Daca suieratul pe care il auzi e mai degraba un sunet ceva mai "grav" adica mai jos in genul unei expiratii/inspiratii, adica ai impresia ca suge aer (scuzati expresiile), atunci posibil sa scape pe la un furtun de la intercooler aer. Si daca tot ajungem la intercooler, in el se aduna in timp ulei. Vrei nu vrei, se aduna. Ideal e sa fie spalat la citiva ani. Tot odata axul turbinei este racit/uns cu ulei. E normal sa ai ulei la turbina. Nu mult, dar e normal sa existe. Uleiul ala ori se arde ori ajunge in intercooler. Exista si teste care se pot face la turbina pentru a vedea ca functioneaza normal si in parametri. Se verifica volumul de aer cerut de ECu versus volumul debitat de turbina. Valorile trebuie sa fie apropiate sau identice. Stiu ca la vw se pot face, nu stiu la volvo. Cit despre reparat, daca ai nevoie de o recomandare in Bucuresti, da-mi un PM si iti dau detaliile. Si crede-ma, nu cred ca sint mai mult de 5 oameni pe care sa-i recomand sincer pe domeniile lor. Sper sa nu fi dat cu batul aiurea total. Dar cam asta e ce stiu eu.
-
paunionutz liked a post in a topic: Accident pe Sos. Chitilei
-
Personal cred ca e bine sa te asiguri de 50 de ori in acea intersectie. E una din cele mai imputite intersectii din orasul asta. E cu deschidere mare si semafoare puse total aiurea pentru facut stinga sau mers inainte pe sensul de iesire din pasaj spre Buc Noi. Si daca cineva forteaza galbenul, sansele de accident cresc extrem de mult.
-
Salut Cosmin, din experientele mele cu diesel, nu volvo, posibil sa fie ceva si pe la ambreiaj. Dar in primul rind fa o verificare la service. E mai bine decit sa iei piese din auzite ca pe urma sa vezi ca nu ai nevoie de ele. Daca era volanta aveai parte de vibratii puternice in toata masina. Si crede-ma, le simteai din plin. Deci nu cred ca e vorba de asta. Poate placa de presiune. Sfatul meu e urmatorul. Daca e placa de presiune de vina, ia in considerare si schimbarea volantei. Manopera nu e foarte ieftina si daca placa e uzata posibil ca volanta sa urmeze in scurt timp. Cit despre tractat, ce sa spun. Stresul mare e pe ambreiaj/volanta. Motorul e indeajuns de puternic sa traga o rulota fara probleme, asa ca nu-ti fa griji prea multe. Dca vorbeam de motor de 1.2L, mai ziceam. Dar la 2.0 diesel ai cuplu si putere indeajuns. ps: acel keuring iti ofera putin siguranta, insa nu 100%. Vezi ca este un site unde poti verifica si tu. Ideea e ca la fiecare ITP se noteaza nr de km din bord si informatia ajunge pe un site si este publica. Tot acolo ar trebui sa vezi daca masina a suferit daune. Cel putin asa e intelegerea mea despre Belgia.
-
M-ar incinta un S60 sau variante de genul V60 si poate V70. Sau S80 daca tot sint in aceeasi marja de pret. Prefer benzina, dar vad ca ofertele la asta sint prea putine. Atunci un 2.0 diesel ar fi ok. O cumpar sa o folosesc cit pot. Nu sint genul sa vind o masina dupa 1 an, dar 8 ani cine stie. Precedenta a stat la mine 10 ani. Chilipir stiu ca nu exista, insa eram curios ce dracu au unele de le dau astia de zici ca miine au nevoie de bani. Plus ca unele masini sint la vinzare din primavara. Si da, stiu ca vine iarna. Trebuie sa incep sa lustruiesc schiurile.
-
Aaa, si am inceput sa ma uit la V70 care desi e o masina lunga rau, parca imi face cu ochiul. Am vazut vreo doua prin oras si tare ochioase sint.
-
Ca nu sa va mai plictisesc pe topicul meu marunt de la prezentari, am zis sa fac aici intr-un topic separat. Ma uit pe marele site-uri romanesti si observ cu oarecare ingrijorare ca S80 din 2009 pina spre prezent, sh, e mai ieftin decit m-as astepta. Adica S60 e de multe ori peste sau la acelasi nivel de pret. Inteleg ca mai exista posibile probleme la S80 gen injectoare. Chiar asa, cit costa un injector la motorul de 2.0 sau 1.6 diesel? E atit de mare bataia de cap? Ce probleme au atit de mari de oamenii le vind asa ieftin? Ok, mai inteleg o carte masluita ca aici: http://autovit.ro/anunt/volvo-xc-60-ID7Gf7X3.html#c8728bb317 sau prin alte parti unde acelasi om a semnat fiecare rubrica completata. De ce in Cluj sint mai ieftine simtitor? Sau in localitati mai indepartate? Drumul pina la Bucuresti adauga automat 1000 de euro? S60 la 12k euro: http://autovit.ro/anunt/volvo-s60-ID7GeRrj.html#436f4f432c sau S80 la 12,5k euro: http://autovit.ro/anunt/volvo-s80-ID7GeLzl.html#930b3ff4ce sau S60 12,5k euro: http://olx.ro/oferta/volvo-s60-2012-automat-ID3YlRm.html#1d6e9ccee3 Ce nu e in regula la masinile astea? Astea sint preturile? Si daca tot ma uit dupa cutii automate, renuntind putin la criteriul benzina neaparat, la ce naiba sa ma astept? Comparativ cu site-urile de afara preturile sint ceva mai mici, ceea ce inseamna ca sigur se ascund ceva lucruri nespuse. La service se poate verifica existenta airbagurilor? Sau a seriei calculatorului de airbag? Tineti-ma si pe mine putin ocupat cu conversatiile si promit ca nu mai spun ca sint in stare sa fac o revizie la o masina Nu de alta dar cu ultima gaseslnita a VW parca nu m-as intoarce la ei.
-
na, depinde mult de zona. Si de statiile celorlalti participanti in trafic. La 3/4 spre minim tot bate macar un 3-4 km. Minim zic. Stiu ca am testat pe drumul Buc-PL-Bc destul de mult. Si nu am avut vreodata probleme sa fiu surprins de vreun radar neanuntat. Dar iti trebuie si putin fler aici. Auzi cu 50 de km inainte ca pe undeva ar fi ceva si in zona aia esti singurul cu statie pe drum. Mergi mai atent si aia e. Oricum statia e mai mult pentru iarna cind ma car la drumuri lungi si vreau sa stiu cum e traficul. Radarele sint pe locul doi. Si crede-ma ca in prima iarna mi-a folosit. Am schimbat din timp un drum care era blocat, am retinut informatii si am dat mai departe tiristilor care au spus multumesc, am convins un nene de la deszapezire sa mearga sa scoata masina unor doua fete dintr-un sant si tot asa. Pentru asta o tin. (da, erau si dragute si incepatoare ) Sa nu mai spun ca inainte de o curba erau niste colindatori si dupa curba la 500 m veneau tare doua camioane. Le-am spus ca incetineasca ca au oameni pe drum pe partea lor si au zis multam. Cred ca nu iesea bine daca nu ii anuntam. Tot iarna. Dar ramine si partea in care tu deduci ca urmeaza o zona mai interesanta si conduci ceva mai preventiv. In teste am prins si la 20 km. Cu SQ setat tot la limita biziiturilor.
-
Deci sa lamuresc. Tuma ce-am luat cutia de pe raft. Statia e TTI TCB-550. Si da, are auto squelch. Dar nu e ca si cum doar asa trebuie sa-l tii. Auto asta de fapt iti tine squelch-ul pe maxim si cam atit. Nu e nimic auto la el. Maxim = raza minima de receptie aka taie orice semnal care are urma de biriiala. Nu ma pricep la astea prea mult, insa intervalul de taiere a semnalului e foarte jos. In teorie asta garanteaza ca auzi doar ce e clar. in practica nu e chiar asa. Vorbesc din ce am citit si eu. Daca invirti butonul si il reglezi aproape de limita la care auzi zgomote, atunci o sa fie mai ok. Eu asa fac. Mai umblu la el doar sa vad ca biziie si il dau inapoi pina aud liniste. Daca nici asa nu scapi de zgomote ori ai vreun nebun in zona ta care transmite mereu ori are statia ceva. De DNT Carat nu stiu nimic. Nici nu am auzit de ea. Dar nici nu sint pasionat intr-atit de mult.
-
Antena e buna. Din aia am si eu. Tot pe o tti 550. Nu exista squelch automat. Doar o mizerie care modifica si volumul in acelasi timp sau doar taie tot pe maxim si o sa auzi doar pe maxim 3-4 km in jur. Orice statie ai lua, squelch sa fie separat. O sa umbli la el mai des, dar e un efort care merita. Asta e mea pare a fi in regula, chiar daca trebuie sa umblu ceva mai des la SQ. Doar ca s-a intrerupt un fir la microfon cu o saptamina inainte de finalul garantiei.
-
Cred ca e prima data cind ma prezint pe un forum. Deci HP Enterprise, ceva analist, project manager pentru solutii de business intelligence.
-
O revizie e o revizie. Aia simpla si normala nu presupune cine stie ce science fiction. Ulei, filtre, resetare interval de service, verificare diverse care oricum se fac ochiometric. Conteaza ce bagi in revizie ca materiale. Experienta sumara in diverse domenii mi-a fost de ajutor pina acum. Dar nu te contrazic si sint de acord cu tine. Trebuie sa apelam la cei care stiu meseria. Dar cind iti moare centrala in mijlocul iernii (la propriu -27 grade cu viscol puternic) si service-ul zice ca vine in doua zile, parca e bine sa stii cum sa minuiesti o cheie de 18 si sa desfaci o pompa sau ceva debitmetru. Sint curios de motivul editarii