vidruben

Membru
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vidruben


  1. Nu fac tiganeala si ma intereseaza sa achizitionez sistemul , dar poate sa-l schimbe mecanicul meu ? Sau e nevoie de cunostinte mai speciale in Volvo?

    Mai am o problema generata cred tot de swirl, cand "bag pedala brusc" sa depasesc ceva in scurt, masina are un delay o ia greoi apoi se accelereaza dar apare mesajul " engine system service required  " . Daca merg normal (fara accelerari bruste) mesajul dispare a doua zi sau chiar in aceiasi zi, daca merg 20-30 km. 

    In Iasi stii la cine sa apelez daca vreu sa schimb sistemul swirl ? Parca ar trebui totusi sa puna cineva si un pc cu vida pe masina .


  2. Salutare 

    La 05.09.2016 at 9:38 PM, Midnight Caller a spus:

    "...Daca curge uleiul pe la swirl, iti trebuie alt swirl, care te costa 900ron aproape doar piesele..." 

    Dar exista alt tip decat cel cu tija aia de plastic? 

    Eu am vazut tija aia sarita de ceva timp in urma, am pus-o la loc dar nu cred ca va sta .

     

     


  3. La 20.02.2016 at 11:39 PM, NFS a spus:

     

     

    125K in 4 ani, deci peste 30K /an, mie nu mi se par putini deloc. Ba chiar din contra. Nu c-ar fi ceva rau, dar masina aia cred c-a oprit numai la benzinarii.

    Ca fapt divers, al meu are 80.ooo km si in martie face 6 ani. Si e folosit cam zilnic.

    ..Si eu merg zilnic cu a mea din 05.2007 si am abia 145.000 ...


  4. S-a rezolvat, era blocat "blocatorul" din contact; l-am scos definitiv si acum merge perfect .

    A fost o poveste intreaga cu scoaterea contactului, avand in vedere ca in contact cheia intra dar nu se rotea deloc ... unde mai pui si sufa metalica ce duce din contact la schimbatorul de la cutia automata ...

    Oricum toti ''cateii" sunt ok .


  5. Va salut .

    Am o problema nou aparuta pt. mine ... contact blocat .

    Masina am parcat-o frumos in garaj iar dupa doua zile cheia intra in contact dar nu reusesc sa o invart nici macar pana in pozitia I .

    Mentionez ca e un XC 90 din 2007 cu cutie automata .

    Am ciocanit contactul..spray WD40 din greu ..invartit volanul stanga-dreapta..apasat frana.etc...nimic ...cheia intra integral...am mai citit ceva din mesajele pe aceasta tema dar nu erau pt. cutie automata .


  6. Virj tu unde esti in Cisinau ? ca la vara poate trag o fuga pe la tine in "vizita" sa vedem cum facem cu filrtu ala si cu uleiu

    Salut Virj, sunt din Iasi si xc-ul meu are deja 115000 si vreau sa te "uiti" un pic la el .

    Cum pot sa te gasesc ?


  7. Nu am vazut nimic spus aici de placerea de a conduce un Volvo in special la drumuri lungi .... si nici confortul unui Volvo - se vede ca luam deja de bune ca "default" noi, insa altii nu.

    Sugestia mea ar fi sa o iei intr-un week-end de test intr-o iesire la munte sau la mare. S-ar putea sa merite ....

    Salve la toti,

    Pai va spun eu de drumuri lungi, in fiacare an fac concediile cu ea si nu niciodata sub 5000 km .

    Eu unul sunt foarte multumit de masina, mai am inca doua mai mici pentru oras; e adevarat au mai aparut cateva evenimente (vezi topicurile mai vechi) dar s-au rezolvat, unele de la sine ...In ce priveste consumul nu m-a interesat niciodata ...dar..anul acest am facut unul din concedii in tara si chiar am fost curios ....

    Pe un traseu mixt, pe scurt : Iasi-Transfagarasan-Orsova-Transalpina-Valea Oltului-Sibiu-Sighisoara-Praid-Iasi, fara aer conditionat ( a fost pe la sfarsitul lui august-inceput de sept.) si fara drumuri de noapte a iesit sub 10 ...chiar m-am mirat, auzisem pe aici 12-14...si vorbesc aici de km. efectuati comparati cu bonul din statiile de alimentare ..

    Am plecat cu plin si la intoarcere am facut ultimul plin, pana in buza rezervorului .

    A si consumat undeva parca pe la vre-o 16-18 % cand a trebuit sa ajung in scurt timp de la Hamburg la Konstanz, unde rar am lasat-o sub 160 km/ora, stiu ca am facut plinul de vreo trei ori ..

    E adevarat, in oras e mai greu de mers cu ea dar iti dau toti prioritate, sunt amabili .. :laughing7: si de multe ori merg cu o masina mai mica ..

    In ce priveste tractiunea auzisem ca ar fi 95% fata cu 5% spate si functie de dificultatea terenului merge pana la 95% spate cu 5% fata ...or fi povesti , nu stiu..

    Ce stiu insa e ca am facut un test pe un deal de langa mine, o panta de 20-25 grade, un noroi zemos de cca. 4-5 cm. si am incercat sa urc usor, am reusit dar rotile nu se "agitau" deloc, in sensul ca niciuna nu se rotea aiurea ci fiecare atat cat sa prinda ( e adevarat ca aveam "winter"-ul apasat ) .

    In rest nu are atata electronica la vedere ca concurenta dar un gps e deja pe telefon, bluetooth e atasat (dar il folosec o data pe an), magazie de 6 .mp3 ( nu am reusit sa schimb cd-urile de 3 ani ! ), pielea nu s-a descusut, rupt sau altceva...da s-a crapat carcasa de la scaun care protejeaza butoane de memorie a scaunului si oglinzilor .

    Am spart si parbrizul zilele trecute si m-a costat cu tot cu montaj 564 lei (cu senzor de ploaie si banda albastra) .

    Tot ce ii trebuie : un mecanic priceput ce schimba la timp toate consumabile care trebuie sa fie de calitate .


  8. Eu am luat pompa sh acum 7 luni, merge perfect si intre timp am facut vre-o 7-8 mii km. toti in tara .

    Intre timp, dupa mai multe informatii din diverse locuri, am ajuns la concluzia ca pompa mea s-a dus dupa ce am ramas inzapezit in perioada respectiva si am ambalat motorul cu volan maxim stanga repectiv dreapta, sa pot iesi din troianul de zapada (simultan cu marsarier sau inainte) .

    Pana la ruperea axului nu am avut nici un fel de simptom - fluierat .

    1 person likes this

  9. Nu sunt foarte multumit de diagnoza facuta. Sti cine ar putea recalibra swirlul?

    Salutare la toti .

    Si mie mi-a sarit tija aia de la swirl, a aparut mesajul ala in ziua aia si apoi a disparut .

    A doua zi l-am pus la loc si sincer intradevar parca "trage" mai greu si as vrea sa stiu daca e vre-un specialist prin Moldova care poate sa-l echilibreze .

    Va rog sa nu trimiteti la reprezentanta deoarece am amintiri neplacute cu ei ...

    Va multumesc .

    1 person likes this

  10. Nu s-a umblat, la 80 mii km. am schimbat toate fluidele masinii, intre timp am mai facut vre-o 20 mii (din care vre-o 7 mii afara), totul a fost ok .

    Nu am avut probleme cu masina, exceptand un mesaj care a stat vre-o cateva luni, pana spre toamna lui 2011 ("anti-skid service required"); intre timp devenind istorie .

    Am mai spus, mecanicul meu a zis ca sunt sanse foarte mari sa fie defect de fabricatie . Sincer am mai patit-o cu diverse elemente de firma, nume mare, pret pe masura si sa tina de doi lei .

    Numai la masina asta de ex. cauciucurile : originalele cu care a venit masina (pirelli) au tinut din mai 2007 pana tot prin mai 2008 cu pauza de iarna de cca. 4 luni (undeva pe la 30 mii km.) ; am luat altele goodyear f1, firma mare pret la fel si au tinut la fel de putin, in schimb cele de iarna, pirelli ice and snow, asta e a patra iarna (si ultima) ... astea au mers .

    Am luat si niste noname de prin indonezia care tin deja mai mult decat pirelli, la jumatate de pret si s-au echilibrat perfect, fara prea mult plumb .


  11. Eu fiind din Iasi am cautat prin apropiere si am gasit la Falticeni o masina la dezmembrari (anuntul e pe net), am trimis aceleasi poze tipului (amabil dealtfel) .

    Dupa ok am trimis pe cineva acolo a luat-o si acasa la montare mecanicul mi-a zis ca nu e chiar identica, ar avea diametrul fuliei alea mai mare si nici codurile nu sunt identice . Asa ca a instalat-o mai greu din cauza curelei care era deja mai mica (dar dupa ce a intrat a zis ca e ok, are si nu's ce joc care ii trebuie) .

    Oricum pe aia defecta scria ceva de 120 bari pe asta scrie 110 bari . S-a spalat cu vre-o doi litri de ulei sistemul si a mai intrat cred ca ceva pana intr-un litru, aerisit, multa spuma, am mers vre-o 20 km apoi si maine voi reverifica nivelul .

    La spalare din cei din aprox. 2 litri, cam trei sferturi din ulei era murdar .

    Mie mi se pare ca parca volanul merge mai usor decat inainte, dar cred ca e doar o impresie...

    A costat 610 lei cu tot cu mecanic, fara transportul de la Falticeni .


  12. O varianta ar mai fi sa o iau de la gen, ricambi si sa folosesc de la ea numai axul ...

    Glumeam şi eu, ştiu că nu sunt rezistente, dar, serios vorbind, problema e că nici cele OEM nu prea sunt... uite exemplul cu pompa: ditamai ZF-ul şi i se rupe axul... mai dă-o-n nemenţionabila mă-sii! ... la fel şi cu Bosch, Behr, Luk şi altele care echipează Volvo-uri şi cad ca muştele... ;D ...o pompă ZF e 2100 de lei şi l-a ţinut cinci-şase ani, una GR e o treime din preţ, oare nu ţine doi ani?

    Nu... masina o am de noua, luata in Mai 2007 si ingrijita bine...dar ce folos..?


  13. Urat.... :(

    Pe original costa undeva la 2600RON, iar de la producator ZF eu o pot aduce undeva la 1700RON.

    Iti recomand si dezmembrari, se potriveste de pe S60, S80, V70 sau XC70, 2.4D sau D5...

    Am incercat pe mess, dar nu prea merge...ma intereseaza ...vidruben


  14. Buna ziua,

    Incepand de astazi am o problema cu pompa de servodirectie, in sensul ca s-a rupt axul acesteia in interiorul pompei .

    Ati mai auzit de asa ceva; mecanicul meu a zis ca in 20 de ani nu a mai gasit nici un ax rupt, palete, curea etc. a mai gasit dar axul din otel inalt aliat nu ...

    Uleiul de servo l-am schimbat la 80 mii (acum am 100 mii), ulei era rezervorul ala de servo...nu stiu ce s-ar fi putu intampla ; pur si simplu am intrat parcat in zapada iar cam am dat in marsarier am simtit ca volanu e "teapan", nu a facut zgomot etc.

    Poate a fost un defect de fabricatie...

    Exista vre-o varianta, vre-o echivalenta, vre-una second sau poate noua la un pret rezonabil.... sa nu fiu nevoit sa fac o linie de credit :smile:

    Atasez si cateva poze cu aceasta .

    Cu stima,

    V.Ben

    post-802-0-36093100-1329325936_thumb.jpg

    post-802-0-58643700-1329325947_thumb.jpg

    post-802-0-70062700-1329325957_thumb.jpg

    post-802-0-75158400-1329325967_thumb.jpg

    post-802-0-21148600-1329325978_thumb.jpg

    post-802-0-67353000-1329325987_thumb.jpg

    post-802-0-04908200-1329325997_thumb.jpg


  15. Va salut,

    Si masina mea are din fabricatie un incalzitor de motorina, porneste (cred) pe la vre-o 5 grade si mai merge ceva timp dupa ce opresc motorul .

    Inteleg de aici ca as putea sa-l pornesc inainte de a intra in masina cu vre-o telecomanda..ceva..sa incalzesc masina inainte ?

    Am inteles gresit ...? Daca da scuze ...

    Ben


  16. Mai mult ca sigur este de la senzorul pedala frana . tongue.gif

    Ai sa razi dar modelele pana in facelift nu aveau probleme cu senzorii astia, oricum nu esti singurul cu problemele astea .

    Pot sa va spun ca am fost plecat din tara cu masina cca. 3 saptamani si adupa ce am rulat pe autostrada vre-o 500 km. mesajul a disparut !!!

    Am mers vre-o 5.000 de kilometri in doua saptamani si nu a mai aparut...dar...dupa ce am intrat in tara si au inceput zdruncinaturile de la drumuri a aparut din nou mesajul, chiar la vre-o 100 km. dupa frontiera . Nu cred ca e defect vre-un modul ...e adevarat ca dupa intrarea in tara am folosit pedala de frana mai des ...