ph77bas

Membru
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About ph77bas

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/07/1984

Profile Information

  • Locatie brasov ploisti
  • Auto volvo s60
  1. ms o sa folosesc filtrul sport si o sa il curatz la 5000 km. filtrul sport cade in cutia origionala de unde trage aer de afara la fel k la filtrul normal, doar k nu mai am capacul de sus.e foarte posibil sa traga si aer mai cald.eu am dar si toba finala jos pt un sunet mai fumos , dar dezavantajul eca pufaie un pic de fum, dar nu deranjant.si cu filtrul sport suna mai frumos doar cand e capota ridicata, cand inchid capota nu se mai aude acel marait :blush:
  2. salutare ce ziceti? e mai bine sa pui un filtru sport conic in locul celui normal avantaje... 1 se curata mai usor 2 rezista mai mult 3 are un sunet mai frumos dezavantajele le astept de la voi eu am curatat furtunul de admisie si peste ceva km o sa desfac sa vad dak este la fel de curat cu filtrul sport
  3. probleme DSTC

    poate asa este cum zici tu . cand ajung in tara o sa verific discurile si placutele cu toate ca au fost schimbate in vara placutele, dar dezactivarea aparare in mers linistit fara o cauza anume (franari frecvente, franare brusca etc)si daca vreau sa il reactivez din buton , nu se reactiveaza.se activeaza singur dupa o anumita perioada
  4. probleme DSTC

    exact asa imi apare. DSTC OFF, bine ca scrie in germana. si faza e ca nu apare acest mesaj la virare maxima ci doar in mers!Placutele de frana sunt ok! si cand apare k este dezactivat DSTC-ul chiar este dezactivat!
  5. probleme DSTC

    scrie k se dezactiveaza!
  6. probleme DSTC

    nu ma ajuta nimeni?
  7. probleme DSTC

    Salut. an s60 2002 2.4 d 163cp la care se dezactiveaza singur in mers DSTC-ul. dupa un anumit timp se activeaza singur. ce este de facut? cum sa rezolv problema.multumesc anticipat!
  8. ulei castrol 5w40

    vorbeam strict de filtru.uleiul e ulei!
  9. 1 cu softul de la RBN a crescut si viteza maxima? k al meu stock urca pana la 225 230 si se termina plaja de turatii si nu mai urca.se blocheaza turometrul la 4500 park 2 cu noul soft intra turbina mai repede k stock are un pic de lag care ma deranjeaza cate o data.park de la 1900 2000rpm intra turbina 3 am scos toba fina la pt acel fluierat, dar daca scot al doaile acatalizator si intermediara ( aia oricum e directa) nu mai ajut un pic masina? 4 eu am cutie manuala in 5 trepte. cat de mare e riscul sa pice volannta
  10. din pacate al meu este doar D5224T k altfel il faceam imdeiat de 220cp , dar o s ama multumesc deocamdata si cu 200cp k sa fie save dar na urmatorul o sa fie D5 de 185 cp si 6 trepte k are potential mai mare
  11. ulei castrol 5w40

    si dak pun un filtru sport de calitate care sa il pot intretine mai usor...nue mai bine?