Andu Marian

Membru
  • Content count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

2 Followers

About Andu Marian

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Plymouth
  • Auto volvo s60 2002 d5 se
  • Fabricatie 2002
  • Auto 2 Volvo s60 185 d5
  • Fabricatie 2 2006

Recent Profile Visitors

1,068 profile views
  1. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Problema partial rezolvata cu fumul prin aplicarea unui potentiometru pe firele de la senzor
  2. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Ai dreptate in ceea ce zici de ,,prea mult ulei,, ca impiedica scurgerea uleiului din turbina, am citit in mai multe locuri insa la mine nivelul este okay.  Nu pot sa localizez teava de retur de ulei din turbina. O vad pe cea care intra( este langa cea de racire pe apa) dar nu o vad pe cea care iese  Multumesc de ajutor 
  3. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Semeringurile supape au fost toate schimbate. Pe la turbo pe unde  si cum se poate verifica te rog?
  4. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Azi am urcat o pe elevator la service si mi au spus ca am ulei la imbinarile de pe toba de esapament si ca fumul este unul combinat de la DPF cu ulei. De unde ar putea sa provina ulei ul? Segmentii au fost originali, iar cei pe care i am inlocuit, desi masina avea 266 000 mile, nu aveau uzura mai deloc.Dar i am schimbat sa fiu sigur. Turbina trage perfect. De unde ar pputea sa fie uleiul pe evacuare?  
  5. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Fumul provine de la DPF. A fost desfacut DPF ul si a fost ingaurit. Nu s a scos totul din el, ca sa i ramana presiunea care trebuie, insa nu stiu de ce scoate acel fum daca a fost ingaurit?!?!?!?! Azi am pus un potentiometru pe mufa ce intra in senzorul de DPF si i am dat 0.35V si fumul brusc a disparut ( minune mare- ditamai noru de fum gri) , in schimb mi a aparut eroarea shoot particle full si mi o limiteaza. Daca ii dau talpa , scoate fum pe toba la relanti ca la orice masina cu DPF blocat.  Midhnight si Muresan au avut dreptate ca vine de la DPF, dar de ce mai vine daca DPF ul e ingaurit?  
  6. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Ce trebuie sa fac? Asta inseamna ca de acolo provine fumul gri...I am dat regenerare insa creste pana la 200 -250 grade. Trebuie schimbat - inlocuit releul de bujii sau? Poate sa fie fumul de la bujii? desi stiu ca incandescentele pornesc cand sunt temperaturi scazute
  7. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Am facut toate calibrarile la clapete , tije si senzori-regulatoare. Nu prea am unde sa i  dau 5000 in a 3 a ca nu o pot scoate pe strada ca mi-o confisca politia+ amenda sau mititica .  Spune mi te rog ce influenta are eroarea cu ,,glow relay control- faulty signal ?  
  8. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Nu e cu dpf , e fara si esde de 163.  Deci problema fumului ar putea fi de la ECM sau de la senzor de la pedala de acceleratie? Sau acestea sunt doar ,,valori ciudate,,.                 Cel mai important pentru mine este rezolvarea fumului, caci fumul ma tine in loc sa o pun pe strada sa rulez cu ea. Daca scoate fumul nu primesc MOT ul- ITP ul.                         Ce as putea sa mai incerc la fum, dupa ce s-a vazut in poza cu parametrii? Pareri?
  9. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Am un alt d5 aici.dar e din 2002 163 bhp.Pot citii de pe el sau trebuie sa fie tot 185 bhp? Multam
  10. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    DA, intr-adevar dar blocul motor e acelasi  
  11. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Motorul e D5244T , e acelasi motor d5 2000-2004 doar ca are sistemul de injectie schimbat .   
  12. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Ce-i de facut cu pedala de acceleratie si cu ECM+trottle position? 
  13. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    DPF ul a fost desfacut si gaurit cu burghiu astferl incat sa ramana presiunea.  Ceva de genul  Fara potentiometru, dar ii pot pune si potentiometru.  Pot sa i dau o regenerare din VIda fortata . Stii cat dureaza? Ai gasit ceva valori Midnight care nu s okay?  
  14. PROBLEMA CIUDATA VOLVO S60 185 2006

    Asa cum spunea si colegul Cristi Muresan , softul a fost vinovat pentru valorile de vapor din pozele de mai sus. Acum pun poze cu parametrii cititi in mod corect. Le-am pus in paralel sa fie mai usor de comparat.  Deci , intrebarea de 3 puncte si 5 stele : de unde credeti ca provine fumul alb - cenusiu cu miros intepator de motorina si usturator la ochi , iar cand e cenusiu miroase a ceva ars-incins?!?!?!    
  15. Salut Midnight. Locuiesc in Plymouth Uk . Ma poti ajuta te rog cand iti permite timpul cu o diagnoza prin remote?

    Pun eu vida pe ea, si doar iti dau team viewer sa citesti tu parametrii si valorile caci eu nu ma pricep

    Multam anticipat