vstasii

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About vstasii

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2009
  1. Weekend-ul trecut am fost nevoit sa ma deplasez intr-o delegatie si am facut vreo 900 km, m-am pornit cu masina asa, cu alternatorul in starea in care am povestit mai sus. Din fericire totul a fost in regula, nu am ramas in pana pe nicaieri. Intr-adevar am condus pe timp de zi, fara lumini si fara AC. In aceste conditii ma gandesc ca ajung pana in Romania si rezolv acasa problema. Va multumesc tuturor pentru interventii! Bafta si drum fara primejdii!
  2. Aici is hartiile pe care mi le-au dat dupa diagnosticare. #PetrisorGhidu Am garantie, dar l-am schimbat la ceva service in Paris... si pana acolo am vreo 400 km de facut cu masina
  3. #GabiGM am ramas asta iarna in centrul Parisului din cauza ca a murit alternatorul, cum zici tu - fara nicio avertizare nimic, dar asta e deja alta poveste (adevarul e ca a fost o experienta foarte neplacuta - geamul ramas deschis si afara ploua de numa, bateria moarta, am scos chiea din contact si s-a blocat si volanul, si degeaba o bagi la loc ca asa ramane, daca nu ai curent:) ) Si am fost nevoit sa-l schimb, si acuma iarasi sa am problema la alternator?
  4. Am fost in service cu ea si au schimbat si mufa si senzorul. Referitor la petele de ulei, trebuia sa strang un pic surubul care fixeaza furtunul care trece pe deasupra alternatorului, vad ca nu mai curge.
  5. #Cristi Muresan, sunt in Rennes. Senzorul ala a fost motivul pentru care am mers la service-Volvo, si dupa ce au terminat cu el, au facut o diagnosticare sa vada daca am cumva si alte erori/probleme - pentru siguranta. Au descoperit eroare la alternator (nici nu banuiam de asa ceva, cine stie de cand era acolo), pe bord nu-mi arde niciun martor. Am sa fac o poza cand ajung acasa cu rezultatul testului sa vedeti. Si ziceam ca as prefera sa ajung in tara si sa rezolv problema, ca nu prea am timp sa ma bag iarasi in service cu ea, caci atat de mult dureaza cu programarea si cu reparatia la ei, e ceva de groaza! Iar intr-o saptamana termin cu stagiul aici, si ma intorc in tara. #AndreiBecleaniachis exista centre de reconditionare aici, ziceam ca astia de la service-ul oficial Volvo nu fac asa ceva. Va multumesc tuturor pentru promptitudine! #HEIMDALLR Ajung acasa si ma uit inca o data pe hartiile alea
  6. Buna ziua! Sunt posesorul unui volvo S40 din 2009, 1.6Diesel. Momentan sunt plecat din tara cu masina in Franta si am avut o problema cu un senzor de ulei care a fost inlocuit. Cei de la service au facut o diagnosticare si au constatat ca alternatorul incarca cu 11.6V (am schimbat alternatorul in iarna, cu unul nou), mi-au spus ca trebuie schimbat alternatorul - 520 euro, ca ei nu reconditioneaza. Intrebarea mea este, oare ajung cu ea asa in tara, daca merg fara conditioner si fara lumini? Doresc sa evit situatia de a ramane pe undeva prin Europa cu masina in pana... Va multumesc mult!
  7. Ai dreptate, am gasit senzorul de care zici. Acuma sa vad cum il pun la loc
  8. #Dinoco multumesc mult pentru efort si pentru raspuns!
  9. Buna ziua. Sunt si eu posesorul unui Volvo S40 1.6D - 2009. In iarna am avut probleme cu alternatorul (asta a fost un cosmar negru, dar nu am sa povestesc aici) si am fost nevoit sa-l schimb. Insa tot simt miros de ceva ars in masina. Cand am aruncat o privire pe alternator am vazut pete de lichid sau ulei, nu stiu sigur ce este. Este posibil sa fie de la furtunul care este deasupra alternatorului, numai ca nu imi dau seama foarte bine ce furtun este ala. In plus am observat ca am un fir rupt care iese din alternator si ma gandesc ca se conecteaza la ceva senzor (are o mufa in capat, dar este topita). Am facut si cateva poze. Va rog niste sfaturi. Va mutumesc mult! Aici e galeria foto: http://www.volvo-club.ro/gallery/album/279-alternator/