rafa92
Membru-
Content count
22 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout rafa92
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Bucuresto
- Auto Volvo S80 D5
- Fabricatie 2002
Recent Profile Visitors
1,144 profile views
-
Salut. Am un volvo s80, d5, 2002 și doresc sa inlocuiesc discurile de frana și plăcuțele. Doar ca am întâmpinat o problema la achiziționarea acestora. Pe site-urile de specialitate vad ca sunt 2 tipuri de discuri, de 286mm diametru și de 305 mm diametru. Ok, am înțeles ca este în funcție de dimensiunea jentii, eu am jante de 16 inchi și din ce am inteles ar trebui sa folosesc de 305 însă aici am cateva dileme. Dacă iau de 286 nu se încadrează pe aceasta structura de etrier? Cum pot verifica cât au dimensiunea discurile actuale ca să iau exact ca acestestea. Plăcuțele, au aceeași dimensiunea toate sau trebuie sa iau separat pentru discurile de 15 un model și pt cele de 16 altul. Va multumesc
-
Salut. Am un volvo s80, d5, 2002 și doresc sa inlocuiesc discurile de frana și plăcuțele. Doar ca am întâmpinat o problema la achiziționarea acestora. Pe site-urile de specialitate vad ca sunt 2 tipuri de discuri, de 286mm diametru și de 305 mm diametru. Ok, am înțeles ca este în funcție de dimensiunea jentii, eu am jante de 16 inchi și din ce am inteles ar trebui sa folosesc de 305 însă aici am cateva dileme. Dacă iau de 286 nu se încadrează pe aceasta structura de etrier? Cum pot verifica cât au dimensiunea discurile actuale ca să iau exact ca acestestea. Plăcuțele, au aceeași dimensiunea toate sau trebuie sa iau separat pentru discurile de 15 un model și pt cele de 16 altul. Va multumesc
-
Salut. Am un volvo s80, d5, 2002 și doresc sa inlocuiesc discurile de frana și plăcuțele. Doar ca am întâmpinat o problema la achiziționarea acestora. Pe site-urile de specialitate vad ca sunt 2 tipuri de discuri, de 286mm diametru și de 305 mm diametru. Ok, am înțeles ca este în funcție de dimensiunea jentii, eu am jante de 16 inchi și din ce am inteles ar trebui sa folosesc de 305 însă aici am cateva dileme. Dacă iau de 286 nu se încadrează pe aceasta structura de etrier? Cum pot verifica cât au dimensiunea discurile actuale ca să iau exact ca acestestea. Plăcuțele, au aceeași dimensiunea toate sau trebuie sa iau separat pentru discurile de 15 un model și pt cele de 16 altul. Va multumesc
-
Salut. Am un volvo s80, d5, 2002 și doresc sa inlocuiesc discurile de frana și plăcuțele. Doar ca am întâmpinat o problema la achiziționarea acestora. Pe site-urile de specialitate vad ca sunt 2 tipuri de discuri, de 286mm diametru și de 305 mm diametru. Ok, am înțeles ca este în funcție de dimensiunea jentii, eu am jante de 16 inchi și din ce am inteles ar trebui sa folosesc de 305 însă aici am cateva dileme. Dacă iau de 286 nu se încadrează pe aceasta structura de etrier? Cum pot verifica cât au dimensiunea discurile actuale ca să iau exact ca acestestea. Plăcuțele, au aceeași dimensiunea toate sau trebuie sa iau separat pentru discurile de 15 un model și pt cele de 16 altul. Va multumesc
-
Salut. Am un volvo s80, d5, 2002 și doresc sa inlocuiesc discurile de frana și plăcuțele. Doar ca am întâmpinat o problema la achiziționarea acestora. Pe site-urile de specialitate vad ca sunt 2 tipuri de discuri, de 286mm diametru și de 305 mm diametru. Ok, am înțeles ca este în funcție de dimensiunea jentii, eu am jante de 16 inchi și din ce am inteles ar trebui sa folosesc de 305 însă aici am cateva dileme. Dacă iau de 286 nu se încadrează pe aceasta structura de etrier? Cum pot verifica cât au dimensiunea discurile actuale ca să iau exact ca acestestea. Plăcuțele, au aceeași dimensiunea toate sau trebuie sa iau separat pentru discurile de 15 un model și pt cele de 16 altul. Va multumesc
-
Salut! Am un volvo s80, d5, 2002, de 2 zile am im bord eroarea din titlul topicului si totodata nu mai am lumini pe partea stanga. Nu mai am nici faza scurta, nici lunga, nici pozitie pe partea stanga fata. Pe partea stanga spate nu-mi mai functioneaza pozitia, doar pozitia. Pe partea dreapta functioneaza totul bine. Semnalul si stopul pe frana merg. Din ce cauza nu mai am lumini pe partea fata? Sa fie de la becuri sau tot blocul de lumini? De vreo cateva ori, dimineata am observat un sobolan iesind de sub masina, ma gandesc ca poate o fi ros din cabluri. Am observat cablul putin deteriorat la blocul de lumina. Ma puteti ajuta cu detalii despre aceasta eroare? Va multumesc!
-
Salutare. Revin pe acest topic. Problema initiala a fost rezolvata, in sensul in care am schimbat pompa ABS si lichidul de frane iar franele sunt acum ok. Singura problema este faptul ca la franare la viteza mai mare sa zicem 120 vibreaza foarte tare volanul. Odata cu schimbarea pompei ABS am schimbat si placutele pe fata, fara discuri. Discurile au ramas cele vechi, cel pe dreapta fiind cel mai uzat, iar cel pe stang fiind cel nefolosit o perioada buna. Poate fi aceasta cauza vibrarii in volan? Discurile neegalizate?
-
Am rezolvat zilele acestea problemele de franare ale masinii. Am schimbat pompa ABS si placutele, spre surprinderea mea discul si etrierul de pe roata care nu a franat se comporta foarte bine. Discul deja nu mai are rugina si pare destul de uniform. Problema "fasaitului" din pedala a disparut chiar inainte de a merge la mecanic si vad ca nu a mai aparut. Pedala nu e tare, "prinde" cam la jumatatea cursei, dar se opreste bine, sigur, fata de cum eram obisnuit inainte. O alta intrebare, pe masina am un HU-401 fara CD, cum as putea face un upgrade la o unitate cu CD. Trebuie inlocuit si panoul de clima sau doar cel de radio? Mai trebuie facut vreun update de soft sau doar se scoate cel vechi, se mufeaza cel nou si va merge?
-
Va multumesc pt raspunsuri. O sa merg sa schimb pompa saptamana asta. Sper sa nu scap de una si sa dau de alta. Poate problema "fasaitului" din pedala vine de la altceva. Poate cu o aerisire si schimbare al lichidului se rezolva si asta.
-
In cazul tulumbei de servofrana, se poate schimba separat, sau este necesar sa schimb si pompa de servofrana?
-
Salut. De ceva timp ca confrunt cu unele probleme la sistemul de franare pe un S 80 D5 din 2002, in sensul ca franarea se face doar in 3 roti, roata de pe partea stanga fata nu franeaza de niciun fel. Mecanicul mi-a tot zis ca este vorba de modulul abs, desi nu mi s-a aprins niciodata martorul din bord de ABS si nu am primit nicio eroare in acest sens. Am urmat sfaturile si am achizitionat o pompa abs cu STC de la Ciprian de pe forum. Zilele urmatoare urmeaza sa o schimb, problema mea este ca de aseara a mai aparut o problema. Se aude un "fasait" in zona pedalei de frana imediat cum eliberez pedala dupa franare si dureaza cateva secunde in functie de cat de mult este apasata. Pedala este destul de tare si se duce destul de mult in jos, iar in momentul cand se "ridica" si revine la nivelul initial se aude acel sunet pe care il asimilez cu al unei mingi care tocmai s-a spart si care rasufla. De la ce ar putea fi? Sa ma astept ca pe langa pompa ABS sa mai fie si altceva, sau problema cu franarea sa nu fie de la ABS si sa fie de la pompa de servofrana si sa nu fi stiut mecanicul de asta si sa schimb degeaba pompa ABS
-
Am incercuit locul unde era fisurata.
-
Am rezolvat problema cu pierderile de combustibil. Era de la pompa de motorina. Tija aceea in care intra furtunul de retur era crapata la capatul de sus, motorina trecea prin furtunul de retur dar se pierdea pe la acea crapatura de la tija de plastic. Mi-am luat o alta pompa dar nu a fost buna pt ca ce am gasit avea alimentarea de curent la baza sa, iar la masina mea alimentarea era separata intr-o alta gura de vizitare separata. Totusi, mecanicul mi-a facut o improvizatie care momentan se dovedeste a fi buna. Pe sub acea tija rupta a bagat un furtun care sa treaca dintr-o parte intr-alta, formand astfel un alt canal pe sub cel care era dat de tija care s-a rupt. Astfel motorina ce trece catre furtunul de retur trece prin acest canal si evita astfel canalul care era rupt la baza. Momentan functioneaza bine.
-
De umblat nu a umblat nimeni, cel putin nu cine circula cu masina, adica eu, sau tata, poate unde am parcat-o sa fi facut cineva o gluma proasta. La mecanic am fost ultima data toamna trecuta pt schimb ulei, mi-a schimbat si filtrul de motorina. Problema mea este de circa 2-3 saptamani, maxim o luna, deci nu cred ca de la schimbul de filtru e problema. M-am bagat iar pe sub masina, de unde picura imi pare a fi fundul rezervorului, este o suprafata care pare cam un plastic dur sau un material asemanator, iar daca "ciocan" in el suna cam a gol. Problem e ca am impresia ca acolo doar se prelinge, iar gaura sau locul cu pricina sa fie in alta parte. Sambata am vorbit cu cineva si ma duc sa o verifice. Sper sa nu fie nevoie sa inlocuiesc rezervorul. Mai am cateva probleme pe care sper sa le rezolv, dar nu le dau de cap. La peste 2500 turatii primesc o eroare cu "...wartung enforderl" si nu mai accelereaza, iar a doua problema am mai dezbatut-o aici pe forum: nu imi franeaza roata stanga. Am facut mai multe teste, cineva imi spune ca furtunul de la frana e se vina, le-am schimbat, la fel se manifesta. Cineva spune ca e toata consola ABS, iar altcineva spune, ca nu are cum ca altfel nu ar frana celelalte 3 roti, sau ma rog, cel putin 2 nu ar frana. La mine e doar fata stanga cu probleme. Am aerisit sistemul, tot la fel se manifesta. Schimbat si lichid.
-
Am inteles, multumesc de raspunsuri si promtitudine. Trebuie sa merg la un mecanic, e destul de deranjanta si neplacuta situatia. Pana acum nu era sesizabil dar in ultima perioada curge tot mai des si mai mult, de ieri de cand am alimentat pana astazi, mergand circa 70-80 km am consumat 10 litri de carburant.