tudor67

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About tudor67

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 08/01/1987

Profile Information

  • Locatie iasi
  • Auto volvo V60, 84KW
  • Fabricatie 2012
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

490 profile views
  1. Buna tuturor Nu pot deschide usa la sofer, din interior. Brusc ceva s-a intamplat( rupt) și nu se mai descg hide decât din exterior . Centralizata functionează. Am desfăcut capitonajul la.portiera, dar nu pot ajunge la broască? Imi puteti spune cum? Care e soluția? Multumesc 
  2. Buna tuturor Nu pot deschide usa la sofer, din interior. Brusc ceva s-a intamplat( rupt) și nu se mai descg hide decât din exterior . Centralizata functionează. Am desfăcut capitonajul la.portiera, dar nu pot ajunge la broască? Imi puteti spune cum? Care e soluția? Multumesc 
  3. a fost calculatorul masinii. Cu un sh aceeasi serie s-a rezolvat(copiere de pe cel vechi pe cel "nou" a dateleor)
  4. Am pus iar diagnoza. au sters niste erori si a pornit la sfert!!!! Deci nu e defecta pompa, nici injectoare. Functioneaza super, am circulat 20-30 km prin oras si am mai lasat-0 pornita la relanti inca 1,5 ore. In tot timpul asta am pornit-o de 5-6 ori fara probleme.Surpriza, azi NU MAI PORNESTE, decat 1-3 secunde si se opreste(la fel ca in ultimile 7-8 zile)!Ce sa fie? Calculatorul masinii, cip-ul de la cheie?Orice parere conteaza. Multumesc
  5. Am pus iar diagnoza. au sters niste erori si a pornit la sfert!!!! Deci nu e defecta pompa, nici injectoare. Functioneaza super, am circulat 20-30 km prin oras si am mai lasat-0 pornita la relanti inca 1,5 ore. In tot timpul asta am pornit-o de 5-6 ori fara probleme.Surpriza, azi NU MAI PORNESTE, decat 1-3 secunde si se opreste(la fel ca in ultimile 7-8 zile)!Ce sa fie? Calculatorul masinii, cip-ul de la cheie?Orice parere conteaza. Multumesc
  6. Deci nu e Focus(am scris gresit caci am postat si la Ford)  este un VOLVO V50 de 2L.
  7. iERI AM SCHIMBAT SENZORUL DE LA VOLANTA. NICI O SCHIMBARE. Ce alte idei mai aveti? BogdanG......ajutor!
  8. Buna.e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...
  9. Buna.e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...
  10. Buna.e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...
  11. Buna.e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...
  12. Buna.e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...
  13. oprire brusca V50, 1.6, 2007

    Mașina merge. Era stătută. Abia venise din Belgia pe platformă. O sa schimb filtrul de motorina. Drăguț din partea celor raspund aici. Mulțumesc, daca mai apar probleme va anunț.
  14. trepidatie puternica in relanti

    Am schimbat volantul. Deși bănuiam că e vorba de tampoane motor. Mulțumesc pt timpul acordat. Respect celor care încearcă sa-i ajute pe ceilalti. Îți dă senzația că omenia nu a dispărut. 
  15.    Volvo v50, 2007, diesel 1.6 Merge, trage dar cand depasesc 2500-3000 turatii se opreste BRUSC. Pun contactul si porneste, apoi aceeasi poveste cu oprirea. Ceva din alimentare sau poate fi filtrul de particule!?