Cristian Olimpiu Moldovan

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Cristian Olimpiu Moldovan

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/06/1988

Profile Information

  • Locatie Blaj, Jud. Alba
  • Auto Volvo S40 2.0
  • Fabricatie 2005

Recent Profile Visitors

1,011 profile views
  1. Mers in 2 pistoane! / ECM defect?!

    Relativ asemanatoarea tampenie am facut si eu, m7an9u, doar o mica diferenta, pe mine m-a lasat in timp ce ma deplasam cu masina. Nu ca as fi verificat eu asa de plictiseala. Si culmea dupa ce am scos mufa de la injectoarele functionale acelea tot functionale au ramas. Offtopic am fost la o diagnoza la reprezentanta acum ceva vreme, cauza EGR blocat mecanic de la fostul propietar si din lipsa de interes/cunostinte despre eroare, au scos un A4 de erori.In lista de coduri mi-ai gererat si ceva cod CEM... In topicul deschis tot de mine, "LIMP MODE" erau toate codurile date de ei. Urma ca weekendul asta sa caut un posesor de Vida relativ aproape de domiciliu, dar nu am apucat. Din cauze necunoscute,momentan, 2 injectoare nu comunica Acum tot ce ramane ii sa dau de un Mecanic care sa o puna pe picioare.
  2. Mers in 2 pistoane! / ECM defect?!

    Multumesc Vita_Fresh, incerc sa dau de unul, provin dintr-un oras mic ca si dimensiuni, si toti sunt meseriasi cu "m" mic, si de aceea am postat problema pe forum, cu speranta de a gasi unul Mare, si nu pentru a fi criticat. "Tampeni" facem toti in viata si nu conteaza varsta, in fond sunt doar oameni, dar "i can live wiht that". Mersi Thor, l-am cautat pe forum ar am omis faptul ca "l" ii defapt "L". Sper sa o pot face macar provizoriu sa pot fugi pana in Sebes.
  3. Mers in 2 pistoane! / ECM defect?!

    Salut, poate ma ajuta careva cu sugesti. Detin un Volvo S40, fabricatie decembrie 2004, motor 2.0d, 136cp. Saptamana trecuta "am ramas fara pedala de accerelatie", fara sa imi apara eroare in bord. Am oprit motorul si abea l-am mai pornit, dar nu trecea de 1300 turati si trepita urat de tot. Pornea in 2 pistoane(pistonul 1 si 3, functional, dar 2 si 4 nefuctional)verificare prin scoaterea mufelor de la injectoare. Am zis ca s-au dus injectoarele, desi nu dadeau nici un semn de oboseala inainte. Am dat toate injectoarele jos si le-am dus la verificat, prin minune toate injectoarele sunt in parametrii. Montez dupa verificare injectoarele sus si speram ca "minunile sa continue", dar ghinion, masina pornea ca si inainte. M-am apucat sa verific toata instalatia electrica de la injector pana la ECM, fara a vedea fir puscat sau camasa deteriorata. Cand ajung la ECM, am stupoarea, sa constat ca a fost cumparat SH(fiind marcat). Am uitat sa mentionez, am pus un tester pe masina(Autocom) dar nu lasa sa ma conectez pe motor, acelas tester a functionat acum 2 luni. Am dat ECM la un electronist, neavand alta solutie momentan si astept setinta. Poate ma ajuta careva cu alte idei inafar de cumparat ECM nou. Multumesc anticipat domnilor.
  4. Limp mode volvo s40

    Dupa schimbarea valvei *( era cea mai ieftina prima solutie) si inainte de inlocuire EGR. Dupa inlocuirea EGR-ului imi intra in "Limp mode" doar in trepte superioare (Sambata pe autostrada spre Sibiu). P.S. astept salariu pe luna asta, sa fac un drum mai lung si un sfarsit de saptamana caci nu imi permite locul de munca "sa fug dupa placeri" ;-)
  5. Limp mode volvo s40

    Mersi Cristi, ai avut dreptate, am gasit "mufarea valvei" pe forum. Cu putina rebdare si fara chef de munca am reusit sa sar dintr-un topic in altul (citindu-le pe toate ), abea astept sa termin programul sa o testez.
  6. Limp mode volvo s40

    Codul la piesa este cumva 7.28328.04 (asa apare pe a mea) dar nu seamana cu cea din linkul atasat http://www.pieseauto...-195627279.html ? Intreb deoarece, pe "siteurile cu piese" seamana foarte tare cu 7.01771.01.0, si pe care l-am inlocuit dar nu mai stiu daca am legat corect seSNsul (pompa vacuum - supapa (convertor presiune) )
  7. Limp mode volvo s40

    Salut tuturor, Sunt posesor al uni Volvo S40 2.0d, fabricatie decembrie 2004, motor D4204T(serie YV1MS723152079374), si de circa o luna imi da de cap eroare "Gestion Moteur, Repar demandee/ Engine Management, Service required". Am fost la o diagnoza la reprezentanta Cluj (necunoscund alta posibilitati in regiune) si mi-au spus ca EGR este dus si posibil si turbo, dar mi-au si generat urmatoare coduri: BCM - No fault found CEM-DD00 LIN-bus 3 Communication fault - DTC is found not active DDM - No fault found DIM -No fault found ECM-0047 Turbocharger (TC) control valve signal too low - DTC is found not active ECM-0234 Turbo control pressure too high - DTC is found not active ECM-0299 Turbo control pressure too low - DTC is found not active ECM-0490 EGR control signal too high - DTC is found not active ECM-1335 EGR position sensor faulty signal - DTC is found not active ECM-1412 EGR control faulty signal -DTC is found active ECM-1412 EGR control faulty signal -DTC is found active(apare de 2 ori eroarea pe raport) ECM-2263 Turbo control faulty signal - DTC is found not active ECM-2566 Position sensor turbo signal missing - DTC is found not active EPS - No fault found PDM - No fault found PHM-E010 Power supply faulty signal -DTC is found not active SRS - No fault found SWM - No fault found. Masina intra in "Limp mode" indiferent de treapta de viteza si temperatura motorului. Am schimbat EGR (cu unul din dezmambrari), l-a cel montat initial fiind blocata efectiv, masina mergea perfect dupa inlocuire (fix o zi) dupa care iar apare eroarea "Gestion Moteur ...",doar dupa ce se incalzeste motorul si la viteza.