Val8Geo

Membru
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About Val8Geo

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo S60 II 1.6d
  • Fabricatie 2015
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

1,990 profile views
  1. Senzori presiune roti

    Update, Toate problemele de mai sus s-au rezolvat printr-o simpla recalibrare a senzorilor pe testerul Vida la reprezentanta Volvo. Se pare ca am schimbat un senzor degeaba. Totusi nu inteleg de ce recalibrarea facuta din meniul masinii nu este acelasi lucru cu recalibrarea facuta pe testerul Vida la reprezentanta.  
  2. Senzori presiune roti

    Multumesc Am dat 200 lei doar pe 1 senzor, fara montaj/echilibrat
  3. Salutare, Recent am cumparat un S60 II, 2015, motor 1.6d. De la inceput am avut o eroare la senzorii de presiune roti, eroare care era permanenta. Dupa ce am schimbat anvelopele, eroarea a disparut, dar reapare dupa ce merg cu masina cca 20-30 min. Chiar daca fac recalibrare tot nu dispare. Deci singura perioada cand nu am eroarea este dimineata, timp de 20-30 min. Am fost la o vulcanizare si au masurat senzorii, iar 2 dintre ei au dat semnal mai greu. Un senzor l-am schimbat. Mesajul in bord este: Tyre pressure monitor system Sensors Missing Intrebarile mele sunt: 1. Daca calculatorul detecteaza un singur senzor lipsa, in mesaj bord nu ar fi trebuit sa zica de exemplu: Left front senzor missing ? 2. Un tester Vida poate spune care sunt senzorii defecti sau care au bateria descarcata?  2. Este posibil sa fie defect receiverul care primeste semnalul de la senzori? 4. Trebuie sa schimb toti senzorii? Daca da, va rog niste recomandari de senzori aftermarket. Va multumesc anticipat!  
  4. Salutare, Bogdan a avut din nou dreptate.  Dupa incarcare ADM a fost doar o impresie ca masina trage mai bine ( singura chestie a fost ca s-a stins triunghiul rosu din bord ). Consumul a fost la fel de ridicat, cu cca 2% ( oras Constanta 9.3-9.5%). Turbina in continuare intra foarte greu. Cand aveam motorul rece pot zice ca nu intra mai deloc. Cu motorul cald turbina intra cam asa: - treapta I - dupa 3500 rot ( recent am descoperit asta, pt ca nu schimbam a I-a la 3500 rot ) - treapta II - dupa 3000 rot - treapta III - dupa 2500-2700 rot. Astazi am fost la mecanic sa montez o electrovalva turbina ( aveam impresia ca ea e problema ). Nu am mai montat-o.   Ceea ce vreau sa zic in cele din urma e ca, din electrovalva turbinei pleaca un furtun care la capat are un burete, prin care trage aer de afara ( sau scoate aer....nu prea am inteles bine de la mecanic ). Am scos acel burete si masina merge f bine, adica sa intre turbina la turatii mai joase, normale. Mecanicul mi-a recomandat sa nu mai pun buretele ci doar sa las capatul furtunului in jos astfel incat sa nu intre apa. Ce parare aveti? Atasez o poza cu capatul furtunului, unde se afla acel burete. Deci, acel burete ar trebui verificat si curatat periodic, pt ca poate crea multe probleme. O seara frumoasa!    
  5. Feedback: Am încărcat ADM-ul cu motorina ( era cât pe-aci sa-l încărc cu Adblue ) și am resetat cu tester Vida Dice contorul ADM-lui. A dispărut triunghiul roșu din bord și o idee trage mai bine. Am făcut cu ea vreo 8 km in trafic intens ( stat in coloana ) și consumul a fost de 8% ( fata de 9.2 înainte ) Cu testerul am făcut și o verificare a turbinei și datele sunt exact ca cele scrise de Bogdan. Va mulțumesc încă o data!   PS: Pt testare cu Vida Dice in Constanta vi-l recomand pe Paul ( 0724 939 497 ). A fost foarte de treaba. A mers chiar si pe autostrada, pt o testare completa.  
  6. Va mulțumesc pt răspunsuri. AVX, din păcate așa am cumpărat masina, cu dbf off. Sper sa se rezolve cele 2 probleme odată cu încărcarea/resetarea ADM-lui, deși BogdanG a zis ca sunt 2 probleme diferite ( așa este și feelingul meu )   BogdanG, mai înainte de toate problemele astea am mai avut: - recondiționat turbina, ocazie ca care , am făcut prostia sa-i zic mecanicului sa mai dea vreo 2 filete, sa între turbina mai repede. La cca 1 an a început sa scoată fum mult. Totusi acum am verificat turbina și lucrează. Posibil sa nu lucreze bine. - Am schimbat acel distribuitor pneumatic din spatele motorului, care face vacuum la  turbina. Fiind aftermarket posibil sa fi cedat deja. O sa verific și furtunele de vacuum între distribuitor și turbina. Cum pot face un test complet la turbina? Cu masina in mers trebuie conectat testerul Vida Dice ?  Multumesc mult! O zi frumoasa va doresc! PS Scuze pt crearea mai multor topic-uri. Am cerut administratorilor ștergerea și lăsarea celui curent.      
  7. Salutare De ceva vreme am triunghiul rosu aprins in bord, consum mai mare ( 9% - oras Cta, fata de 7-8% inainte ) si lipsa putere ( trece de 3000 rot dar nu are demarajul cum trebuie..abia urca in turatii ). In prima faza am pus un tester univ destul de bun si am avut o eroare la senzor ax came. L-am schimbat dar becul tot a ramas aprins. Personal am un tester ELM327 si cu el mi-a dat eroarea P2585 - Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request. In timp ce merg cu masina si dau resetare, pt o fractiune de secunda se stinge becul din bord apoi reapare. Sunt situatii ( 10% ) cand nu se aprinde deloc becul. Am pus masina pe un alt tester "mai destept" si am avut erorile: - ECM-A600 Additive Dosing Module - ECM - A610 Additive Dosing Module Alte erori nu mai are. Nu am ajuns inca la un tester Vida. Apropo, daca cineva stie pe cineva in Constanta cu tester Vida, mi-ar fi mare ajutor. Inafara de un service auto si reprez Volvo, nu mai stiu pe nimeni. Imi este greu sa plec de la munca in timpul zilei.    Alte precizari: Masina are anulat dbf-ul din soft si fizic. Intr-un alt post, BogdanG a scris ca se pune motorina in ADM si se reseteaza contorul.    Intrebari: 1. Este normal sa piarda puterea si sa aibe consum mai mare, daca sunt probleme la ADM? Inainte de toate astea masina tragea f bine ( scotea si mult fum ), dupa care intr-o seara s-au auzit niste zgomote ciudate la motor iar apoi nu a mai tras motorul. Dupa ce a inceput sa nu mai traga, desi ma duceam cu ea chiar si la 4000 rot, nu mai scotea fum. La cateva saptamani s-a aprins si triunghiul rosu in bord. 2. Cum pot pune motorina in ADM? Am vazut ca este un furtunas cu dop, langa ADM/puntea spate. 3. Pot eu sa resetez contorul sau trebuie tester Vida?   Multumesc mult tuturor !!!      
  8. Inteleg ca nu ai apucat sa o montezi. Ai incercat la V50? In primul rand ma intereseaza daca se vede bine in oglinda.
  9. Salutare, Se poate monta pe un Volvo V50 oglinda dreapta ( tot ansamblul ) ce vine de pe un Volvo cu volan pe dreapta? Din ce m-am documentat inteleg ca oglinda propiu-zisa ( de Anglia ) nu se poate regla la unghiul necesar, astfel incat sa vezi bine. La dezmembrari sunt diferente mari de pret. O oglinda de pe o masina cu volan dreapta am gasit la 100 -  200 lei, pe cand o oglinda de pe o masina cu volan pe stanga am gasit la 150 -200 euro. Multumesc anticipat!
  10. Salutare, Nu stiu daca am rezolvat problema cu variatia relantiului la apasarea franei, dar de ceva timp nu a mai facut. Singura problema mecanica avuta si care s-a rezolvat ( multumesc inca o data celor de pe forum, ca altfel incepeam sa dau banii aiurea pe piese ) a fost ca uneori intrerupea, sau mai popular "dadea in nas". Destul de rar, foarte scurt, in genere in treapta a doua si a treia, in special dimineata. Am avut cod eroare P0335, deci probleme cu senzorul de turatii la arborele cotit. S-a rezolvat doar prin impingerea mai bine mufei. Am gasit si o clema a firului de la senzor desprinsa. Sfat: la service urmariti sa se puna la loc si cea mai mica clema de la fire. In timp, firul se misca si se poate intrerupe.
  11. Moare motorul

    Si la mine aceleasi simptome (intrerupea in mers, in special dimineata ) si acelasi cod. Am miscat putin mufa + cablul senzorului, putin mai mai sus, avea o clema desprinsa. Am prins clema la loc si a revenit totul la normal. O alta chestie, nu stiu daca are legatura cu senzorul RPM, dar in momentul in care franam sa opresc la semafor relantiul scadea la 500-600. Dupa ce luam piciciorul de pe pedala, revenea la 800, Dupa ce am umblat la mufa senzorul rpm, nu a mai scazut.
  12. Am schimbat eu aceasta valva si la fel sunt oscilatiile de turatii la relanti. Cei drept nu am probleme la viteze de peste 130. La mine pur si simplu cand apas ambreiajul si frana inainte sa ma opresc la semafor scade turatia undeva la 500-600. Dupa ce am oprit efectiv revine la 800.